Jaren geleden was boodschappen doen bij de aldi veel voordeliger dan eigen merk van jumbo of Ah. Maar de laatste tijd hoor je dat dit niet meer zo is. Dat je bij een supermarkt net zo goed eigen merk kan pakken ipv naar aldi/lidl te gaan. Maar is dat ook zo? Wat zijn jullie ervaringen? Loont het nog om naar de aldi/lidl te gaan?
Ik ben toch zeker minder geld kwijt bij de Lidl dan bij de Jumbo. Niet alle dingen zijn goedkoper, maar voor het overgrote deel kan ik beter bij de Lidl zijn.
ik vind de aldi en lidl erg duur geworden. kaas is bijvoorbeeld duurder dan bij de ah. en de eigenmerk frisdrank is bij de ah ook goedkoper dus ik ga alleen nog naar de ah of hoogvliet.
Ik ga altijd naar de Jumbo. Meer omdat ze daar alles hebben (zelfs het brood van de bakker wat wij eten). Dus ik vind het niet erg om iets meer te betalen als ik alles onder één dak heb. . En als je B-merk koopt ben je vast niet heel veel meer kwijt.
Mwah ik ga toch nog steeds graag voor m'n dagelijkse benodigdheden naar de Aldi. Brood van de Aldi (redelijk goed, donker brood) kost 1,69 En ja, het weekendbrood van de AH is goedkoper... Maar dat vinden we hier allemaal niet lekker. En zo gaat dat op voor meer dingen. Ik koop vooral brood, melk, kaas, vleeswaren graag bij de Aldi. Maar kattenvoer en kattengrit ga ik naar de coöp ernaast. Boter van de Aldi zit geen smaak aan, dan betaal ik liever net die 20ct per kuipje meer. En tja, eigenlijk is het heel simpel.. Wij hebben die keuze. We kunnen het best betalen zoals we nu leven. Geen geld om in een bodemloze put te gooien maar wel genoeg om lekkerder boven het allergoedkoopste te kunnen verkiezen.
Wij hebben een combi van a-merken en "euroshopper" producten. Ik zou die "euroshopper" producten bij de aldi/lidl kunnen halen maar dan moet ik bij 2winkels boodschappen doen, op t totaal plaatje qua kosten ben ik net zo duur uit. Wij doen dus alle boodschappen bij de jumbo en dat bevalt prima! Wel haal ik kip cordon bleu bij de aldi weg, nog nergens anderen gevonden die minstens net zo lekker zijn
Wij gingen eerder altijd naar de aldi en voor bepaalde producten naar de jumbo. Toen zijn we een keer alles bij de jumbo gaan halen (euroshopper/huismerken) en toen waren we even voordelig uit. Wij gaan dus niet meer naar de aldi/lidl. Wat ik wel vaak voordeliger vind is de C1000 voor het vlees. Verder gaan we nu altijd naar de AH.
Mja ik koop sowieso graag vlees(waren) bij de Aldi. Dat smaakt tenminste ergens naar Dat vind ik bij andere winkels nog weleens tegenvallen.
Nee ik kom nooit meer ergens anders dan bij de AH Doe ik eens boodschappen bij de Lidl dan lijkt het echt alsof ik duurder uit ben.
We zijn bij de Lidl goedkoper uit. Ik vind Euroshopper nu niet slecht, maar ik geloof dat uit onderzoek was gebleken dat huismerken vaak C-kwaliteit zijn en de spullen bij Aldi/Lidl B. Geloof dat ik dat eens in een discountkrant heb gelezen toen ik bij de Aldi werkte. Nou ja, wij gaan altijd naar de Lidl en we zijn zeer zeker goedkoper uit. Ik vind vooral de Albert Heijn niet normaal met hun prijzen.
wij gaan standaard bij de aldi scheelt echt enorm veel voor 40 euro heb ik mijn boodschappen gedaan ga ik dan bij de c1000 of ah dan moet ik vaak nog 30 tot 40 euro bij leggen en ik let echt op de aanbiedingen
Wij gaan naar de Lidl en laatst een X naar de aldi wat me opviel was dat ik bij de aldi toch meer kwijt was dan bij de Lidl voor dezelfde boodschappen!
Ik vind het verschil toch nog wel loonend om naar de aldi te gaan. Voor een kar met een kop erop ben ik bij de aldi zo'n 120 euro kwijt (voor 2 weken aan vaste artikelen) en bij de lidl, deka of deen ben ik toch meer kwijt voor mijn idee. Ik vind het dus zeker een verschil maken, maar inderdaad niet met alles. Manuk: de cordon blue bij de aldi hebben wij ook altijd, want dat zijn de lekkerste
voor de meeste boodschappen ga ik naar de AH. 1 keer in de week ga ik naar de lidl voor groente/ fruit (goede kwaliteit!), toetjes, billendoekjes, koeken en frisdrank voor de kids. dit is echt goedkoper dan bij de AH. veel producten (pakjes drinken, snoepjes en kaas) zijn duurder dan bij de AH, dus die laat ik lekker liggen niet alles van de lidl vind ik even lekker/goed, dus sommige dingen koop ik echt A- merk ( koffie, haarproducten, schoonmaakmiddelen, verse vleeswaren, enz.)
Ik wissel de Lidl af met AH, Aldi vind ik gewoon geen fijne winkel, daar kom ik misschien 2 x per jaar, vaak voor iets specifieks, een aanbieding ofzo. Over het algemeen ben ik wel goedkoper uit bij de Lidl dan bij AH. Soms ga ik wel eens naar de C1000 en daar is de rekening altijd het hoogst naar mijn idee. Lidl heeft trouwens vaak producten die als beste uit de test komen. Groente en fruit is ook echt goedkoper en beter dan bij AH.
Vooral de eigenmerk spullen van de jumbo vind ik niet goedkoop. Tuurlijk is het goedkoper dan een A-merk. Maar als je eigenmerk jumbo vergelijkt met eigen merk AH of aldi producten, zijn ze toch eens tuk duurder.
Wij zijn bij de Lidl toch wel het goedkoopste. We hebben sindskort een Jumbo wat eerst een C1000 was, maar ik mis de C1000 echt. Ik vind de eigen merk van de Jumbo niet echt goedkoop, er is minder basismerk (zoals Euroshopper) en dus ben ik per saldo echt niet goedkoper uit als dat ik bij de C1000 was.
Wijgaan altijd na de nettorama, daar scheelt het met de melk dat ie 4 cent goedkoper is als bij de aldi. En zo zijn er meer kleine dingetjes die bij nettorama goedkoper zijn , ook dankzij de stunts! Aldi gaat ook steeds meer a-merken verkopen en zijn daarmee volgens mij niet goedkoper! Bovendien vind ik het zo'n rotwinkel Altijd lang in de rij en personeel wat niet zo aardig is(hier tenminste) Maar als je eenmaal een winkel gewend bent , valt al het andere toch tegen!
als ik alles bij de lidl haal ben ik duurder uit. Ik haal mijn frisdrank, muesli, groenten en brood daar weg. Voor kaas, salami en snoep(euroshopper) ga ik naar de ah. Vlees en aanbiedingen naar de c1000 en coop. Maar nu heb ik het geluk dat de AH, lidl en coop onder 1 dak zitten.