Een heel fijn product veranderen, onder het mom van "nu nog beter" of "nu nog lekkerder".. Nou, mooi NIET hè:x Nu hebben ze die klein maar krachtig wasmiddel van Sunil weer van geur veranderd. Iets wat zò heerlijk rook, ruikt nu naar KAUWGOMBALLEN Echt, ik werd gewoon misselijk van die geur toen m'n droger vanmiddag draaide.. En dan moet ik die hele fles nog leegwassen ook, zoiets gooi nu ook weer niet zomaar in de kliko, is toch ruim 5 euro Gatver!! Zo hadden "ze" een tijdje terug ook de cup-a-soup "verbeterd" Nu nòg lekkerder, stond er op het doosje. Nou, NEE!! Of toen ik nog Bambix gebruikte voor m'n kinderen (heel wat jaartjes terug alweer). Hadden ze die binnenverpakking veranderd. Niet meer normaal open te krijgen! Terwijl het daarvoor prima ging. En de verpakkingsdozen groter en breder (en dus veel onhandzamer) gemaakt.. En wat stond er op de doos...... "Verbeterde verpakking" Oh my Lieve fabrikanten, houd daar nu eens mee op!!!!!
Heel vervelend inderdaad! Hier laatst een pak cruesli weggedaan. Het was heerlijke cruncy cruesli, hebben ze de crunch eruit gehaald en er honing in gedaan (wat ik absoluut niet lust) Ach, zo is er altijd wat!
ja klopt dat met die cup a soup vind ik ook echt zo! eerst vond ik dat heerlijk, nu lust ik het niet eens meer!! dus koop het ook nooit meer! heeeeel irritant is dat ja, maar soms hebben ze ook wel dingen die dan weer wel beter zijn..al kan ik nu geen voorbeeld noemen haha
Ik heb het met Nivea haarproducten. Ik had altijd de Classic shampoo met de Diamond Gloss schuimversteviger. Nu ze het veranderd hebben, heb ik waardeloos slap en futloos haar. Nu moet ik dus op zoek naar een nwe combi maar da's nog niet zo makkelijk...
Ach jemig, dat is inderdaad ook een hele erge.. Voordat je eindelijk weer iets hebt gevonden dat net zo fijn werkt, ben je weer heel wat flessen (en irritaties) verder
Oh ja, dat is zo irritant! De vegetarische bapao's van de AH waren een paar jaar terug echt lekker. Die hebben ze aangepast naar een soort kikkererwtenprutzooi als vulling die niet te vreten is, hetzelfde geldt voor wel meer dingen van AH huismerk, zodra er 'verbeterd' op staat, betekent het vaak dat er een halve kilo zout aan toe is gevoegd of het totaal iets anders is, maar helaas niet beter. Ik stuur vaak wel een mailtje om te laten weten dat het geen verbetering is. Succes met je kauwgomballengeur!
Ja verschrikkelijk! Unox soep in zak.. Bospaddenstoelensoep is gewoon niet lekker meer. Blegh! Sowieso, al die nieuwe verpakkingen.. Heb je (als reumapatiënt) net een foefje gevonden om die dingen open te krijgen, veranderd het weer en word het nog onmogelijker ze open te maken! Alleen bij HAK niet, ik hou van de nieuwe deksels!
Helemaal eens met de cup a soup klacht! Ik was altijd zwaar fan maar koop het niet mee.Boehoe ik wil mn oude cup a soup tomaat terug!
Heel irritant idd! Ik erger mij aan de nieuwe variant van de daneroll croissants! Voorheen vond ik ze heerlijk, nu is het een zoete kleffe hap!
Ik vind dat van de flessen van robijn! Klein en krachtig zeggen ze dan, alleen er zit veel te weinig in!! Voorheen deed ik zeker 2 weken met 1 fles (1,5L?) nu kom ik te kort voor 2 weken! Ze zeggen dat er minder in hoeft maar dan ruik ik niks meer... En wil toch wel dat m'n was lekker ruikt ander heb ik niet het idee dat het gewassen is! Ben dus nu ook over op Ariël sensitieve!
Mailen! Heb ik ook wel eens gedaan en als genoeg mensen mailen draaien ze het weer terug! Kreeg ooit een mail terug dat er zo veel mensen hadden geklaagd dat ze per direct de aanpassing terug gingen draaien, dus wie niet waagt... Wat de cup-a-soup betreft: inderdaad geen verbetering die laatste verandering!
Hier met de Always maandverband...vóór mijn zwangerschap zat er geen luchtje aan, gewoon niets. En nu zo'n weeïge, moet zeker op bloemen lijken, vies, alles-ontnemend, luchtje...jakkes... Zoveel mensen, zoveel wensen, dus de een roept dat het anders moet en de ander dat het weer terug moet. Idd melden kan helpen als de rest van NL ook meldt. Voor 1 persoon zullen ze het niet weer terugdraaien
Die 'oude' geur zit nu aan zwitsal droog huidje! Die kocht ik vanwege de kou, deed de verpakking open, en JA..... Sentiment! En geloof me, ik heb echt alles van zwitsal staan. Haha. Zoonlief heeft gisteren vers ingesmeerd tegen mijn pyama aangestaan en die ruikt nog steeds heerlijk! Haha Ontopic; ja, nu nog lekkerder, beter enzovoort, is vaak voor mij een reden om het niet meer te kopen!
Laatst een zak wokkels veel te hard gebakken dus ik bellen was het ja mevrouw verbeterd product , je brak je tanden erop zak is zo de container in gegaan, verbeterd is inderdaad vaak geen vooruitgang, alleen de unox erwtensoep is er zeker op vooruit gegaan .
Ik mis nog steeds de "oude" Dove douchecreme! Die rook lekker en het was het enige douchespul met parfum waar ik tegen kon (parfumallergie). De nieuwe versie ruikt niet lekker en ik zat meteen onder de uitslag. Heel soms hebben ze bij de Zeeman of Action nog weleens de oude versie en die sla ik dan meteen in en anders is het dus de geurloze zwitsal douche.......
Hier nog 1 klacht over Always! Op zich vind ik die geur niet eens zo erg, maar wat erger is...ik kan er hierdoor niet meer tegen! Ik heb een paar keer flink onder de uitslag daar gezeten....