boodschappen doen bij aldi/lidl?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lavendel82, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik kom 1 keer per 1.5 week bij de Liddl grote boodschappen zeg maar, haal ik echt een kar vol vol met frisdranken, pakjes , oven broodjes , broodbeleg groente fruit pasta etc etc. Dus eigenlijk alles !!
    Ben dan tussen de 60 en 100 euro kwijt.
    Bij de Albert Hein was ik altijd rond de 120/140 kwijt.

Stukke goedkoper dus.
    Voor de rest altijd naar Ah of Jumbo.
    Al vind ik jumbo best duur eigenlijk...

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hier idem. aldi is niet goedkoper dan euro merk van jumbo dus haal nu alles bij jumbo en soms ah

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Aldi valt vies tegen! Lidl is nog steeds stukken goedkoper!

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb laatst een bonnen van Lidl en ah met elkaar vergeleken en ongeveer de helft van de spullen die we vaak kopen waren bij de ah toch goedkoper. Vooral met euro shopper scheelde het nauwelijks. Door naar 2 winkels te gaan kocht ik vaak wel een stuk meer dus ga nu voor gemak en alleen maar naar de ah. Sommige spullen zullen echt wel schelen kwa geld maar vinden wij dan weer echt niet lekker dus gaan we toch voor duurder.

Ik verbaas me er wel over dat mensen het vlees daar vaak zo lekker vinden. We hebben het laatst een weekje geprobeerd en zelfs de kinderen vonden het niet lekker terwijl die toch echt niet kieskeurig zijn wat dat betreft. Dat halen we nu dus weer bij de slagerij. Hier slachten ze ook zelf dus mega vers vlees en soms nog goedkoper dan Lidl of Aldi.

5. Verox

Verox Niet meer actief

Afgelopen week bij Kassa nog vergeleken.
    Aldi en Lidl bleken stukken goedkoper als het huismerk van Jumbo, AlbertHeyn of C1000.
    Maar Euroshopper is vergelijkbaar. Maar daarvan hebben ze dan weer niet alles. Het blijft dus lonen om naar Aldi en Lidl te gaan.
    Jammer dat die hier niet in de buurt zit.
    Voor ons blijft het dus bewust zoveel mogelijk Euroshopper en huismerk kopen bij Jumbo.

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Wij hebben gisteren boodschappen gedaan bij AH, en waren daar met de 1+1 gratis boodschappen 59 euro kwijt. Meteen een hoop frisdrank en voorraad ingeslagen. 2 grote kratten,vond ik best goedkoop!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Voorheen gingen wij altijd naar de aldi, lidl en jumbo. Maar sinds ik echt ben gaan vergelijken met de producten die wij steeds hebben dan blijk ik net zo duur uit te zijn bij de jumbo als dat ik ook naar aldi/lidl ga. Sowieso ga ik nu alleen naar de jumbo sinds ik maaltijdcheques van België heb. Ben dan ong. 2 tot 5 euro maar kwijt per week voor een volle boodschappenkar
    :D

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik koop voornamelijk fruit en groentes bij de Lidl, vaak leuke prijzen en ook nog eens goede kwaliteit. De rest vd boodschappen haal ik bij de AH.

9. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.252
    1.010
    113
    Zuid-Holland
    ik ga ook altijd ongeveer eens per week, anderhalve week naar de lidl toe en daarna door naar de AH voor de spullen die ze bij de lidl niet hebben.
    naar mijn idee haal ik bij de lidl altijd veel grotere tassen vol voor minder dan bij de AH, dus ik blijf dit mooi doen. De ah en lidl zitten bij ons bijna naast elkaar, dus ideaal te combineren.

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Gisteren was er een test op tv waarbij ze een tas boodschappen haalden bij verschillende supermarkten. Het ging om dezelfde producten. Bij de Liddl waren ze maar liefst ruim 14 euro goedkoper uit dan de duurste super, in dit geval de Plus super. Albert Heijn was de 1 na duurste. Het loont dus zeker de moeite!

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    misschien dat het ook wel heel erg scheelt wat je haalt bij de aldi.

Hier zit geen lidl, wel twee plaatsen verderop. Hoorde laatst al van mensen dat lidl beter/goedkoper is dan aldi.

Bij de aldi zal ik zelf geen fruit/groente meer halen, in het verleden te vaak slecht fruit/groente gekocht.

Misschien moet ik toch maar eens paar keer boodschappen doen bij aldi en dan vergelijken met wat ik haal bij de jumbo.
    Ik merk wel dat jumbo goedkoper is dan plus en ah. Bij plus heb ik het idee dat ze nog duurder zijn dan ah.

12. tuc

tuc Niet meer actief

lidl en aldi zijn nog steeds goedkoper dan ah, c1000, plus of jumbo eigen merk. Pas wanneer je van die winkels het euromerk neemt maakt het niet veel meer uit, het derde merk dus zeg maar. Maar dan vind ik van veel producten de aldi/lidl beter.

13. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik haal steeds minder bij de Aldi, eigenlijk alleen nog het wasmiddel, en dan haal ik gelijk een aantal flessen zodat ik niet te vaak terug moet
    Verder haal ik eigenlijk alles bij de Plus, omdat de goedkope dingen daar goedkoper zijn als bij de aldi.

14. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Nettorama is de helft goedkoper dan een gewone super en verkoopt a merken. Misschien iets duurder dan een onbekend merk van de lidle. Heb voor 50 euro een volle kar met kop erop, aantal dingen nettorama merk perfect maar ook a merk ertussen. In verhouding tot 1 tas vol bij de emte voor 60 euro..

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ga haast nooit naar aldi en lidl , ik koop heel vaak bij de jumbo en ah en c1000 koop altijd wat er in de aanbieding is, nuis er bijv. morgen hamsterweken bij de ah dan ga ik veel cola inslaan en pindakaas

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Het viel mij op dat aldi idd steeds duurder werd.
    Ging nu de laatste tijd altijd nasr de ah.
    Elke keer een smak geld kwijt.
    Laatste keer bij de ah bewust alleen voor het goedkoopste gegaan.
    Scheelde op al die boodschappen ongeveer 8 euro.
    Vond ik de moeite niet.
    Nu sinds 1,5 week maar weer erns bij de lidl gaan kijken.
    Dit scheelt aanzienlijk.
    Heb in 1 week tijd tussen 60-70 euro bespaard!! Ik was helemaal happy, hhi.
    Ik blijf dus weer even bij de lidl.
    Assortiment bij lidl is ook veel groter dan bij de aldi.

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik ga nog steeds naar de Aldi, maar heb inderdaad al een paar keer gemerkt dat de goedkopere merken bij de Emté soms voordeliger zijn. Ik let dus gewoon heel goed op en haal bij de Aldi alleen de spullen die ze alleen daar verkopen of die daar echt goedkoper zijn.

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vind eigenlijk alle supermarkten duurder dan de Lidl. Daar ben ik echt veruit het goedkoopste uit. Voor 'dezelfde' wagen met boodschappen (heb dat eens een paar weken uitgeprobeerd met dus dezelfde 'soort' artikelen) was ik bij de Lidl € 25 goedkoper uit dan bij de Aldi, € 45 goedkoper uit dan bij de Jumbo. Bij de Jumbo weer € 15 goedkoper dan bij AH en C1000. Andere supermarkten hebben wij hier niet in de buurt of zijn zo klein dat ze geen volledig assortiment (lijken te) hebben.

Ik zweer daarom bij de Lidl. Daarbij vind ik heel veel dingen daar écht veel lekkerder dan elders.

Groetjes,
    Josien

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik ging eerst altijd naar de aldi behalve voor brood en vlees. Nu haal ik alles bij de jumbo, een combi van eurshopper en a-merken en ik ben bijna evenveel kwijt. Het scheelt me een keer extra naat de winkel en ik vind bij de jumbo winkelen veel fijner.

20. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik ga maar voor bepaalde dingen bij de aldi, vind namelijk niet alles lekker. Bij aldi koop ik; frisdrank, melk, koffiemelk, brie, chloor en melkbiscuit voor kleintje

Verder ga ik alleen bij c1000, een hoop geld ja moet toch maar eens naar de lidl gaan nog nooit geweest eigenlijk.

Bij c1000 koop ik; broodbeleg, brood, vlees, koffie, nijntje koekjes, aardappels, groente, appelmoes, mayonaise, curry, schoonmaakmiddelen.

Deel Deze Pagina