Lidl vind ik geweldig; goedkoop en hele goede kwaliteit, zeker groenten en fruit vind ik daar het beste van alle supermarkten. Bij Kassa was zaterdag een test en daar kwam Lidl ook als allergoedkoopste uit (huismerken werden vergeleken, dus niet Euroshopper e.d.).
Ik woon in het buitenland maar hebben we ook Lidl. Toch echt wel goedkoper dan veel andere supermarkten hier, plus hier mag de Lidl bekende A-merken verkopen. Wij vinden ook veel van Lidls eigen producten ook beter, zoals wasmiddel, vaatwasblokjes, groente en fruit, enz...
Groente/fruit is bij de Lidl standaard goedkoper. AH heeft soms wel goeie aanbiedingen. Bv houdbaar vleeswaren en houdbare melk is van de Euroshopper (AH) goedkoper dan bij de Lidl/Aldi. Euroshopper en Zaanse Hoeve is sowieso erg voordelig. Frisdrank van de Lidl/Aldi is goedkoper dan eigen merk van de AH. Brood heb ik nog nergens goedkoper gevonden dan bij de AH (3 voor 2 euro). Vlees koop ik vrijwel altijd in de aanbieding, maakt niet uit waar. Tjah, en over smaak valt natuurlijk te twisten...
Ik vind trouwens de groente en het fruit bij de Lidl ook by far het beste van alle supermarkten. Ik vind alleen de medewerkers daar echt vreselijk, maar goed... Volgende week toch maar weer eens naar de Lidl ipv die stomme nieuwe Jumbo.
Brood en beleg haal ik trouwens altijd bij de Hema. Ik vind het erg lekker brood (multikorn) en het beleg is ook goed en prima geprijsd. De kaasmosterdsalade is echt mjammie!
Ik haal ook veel bij de Lidl, ik vind de producten echt van hele goede kwaliteit!! Er zit veel meer smaak aan dan de C merken bij de andere winkels!! Heel vaak komen bij testen van bv Kassa deze procucten ook als beste naar voren!
Lidl vind ik goed, goeie prijs kwaliteit verhouding, wat ik bij andere budget merken wel eens niet vind...
Hoi, Het overgrote deel haal ik bij de lidl. Er zij wat euroshopper producten die nog goedkoper zijn dan de lidl. Ik ben daarvoor echt op onderzoek uitgeweest, en heb vanaf binnetjes prijzen opgeschreven en omgerekent. Als je merken wilt, tja dan ben je duurder uit, maar alles van de euroshoppen, hoeft niet perce. Dan hangt het er net om. Alleen niet alles hebben we van de euroshopper. Vlees is van de ah en groente ook, dus die zijn bij de lidl weer goedkoper, een blik bruine bonen weer van de euroshopper. Ik werk sinds 5 weken bij de lidl en schaam me er echt niet voor (en me fm vindt me wel grappig) dat ik in me pauze voor de laatste 2-3dingen naar de ah ga omdat het daar net goedkoper is. Gewoon goedopletten, en ook kijken naar prijzen per liter, dan kan het goedkoper lijken, en toch net 10-20ct duurder zijn. 10-20 ct is niet veel, alleen op jaarbasis, of op 20/30 producten per week is dat wel veel. Suc 6
Over het algemeen haal ik mijn wekelijkse boodschappen bij de lidl. Zeker voor verse groente en fruit vind ik ze heel goed. Ook de 30+kaas vinden wij daar het lekkerst. Ik ga alleen dan nog naar de ah voor dingen die ze echt niet bij de lidl hebben of toevallig in de aanbieding zijn en dus goedkoper. Daarnaast ga ik 1x per maand naar de hoogvliet om 6 flessen slimpie te kopen (hebben ze bij onze ah niet) Nu met al die leuke aanbiedingen ga ik soms ook naar de c1000 (euroweken) ah (hamsteren) en uiteraard de xl weken bij de lidl blijven top. Vroeger ging ik alleen naar de aldi, vind hem tegenwoordig echt wel duurder geworden en zit niet bij ons in de stad. Als ik ga verhuizen is de aldi wel weer dichterbij maar moet toch ook dan op zoek naar de lidl want die blijft favoriet.
lidl is soms echt niet goedkoper weet uit mijn hoofd even 5 dingen dan die duurder zijn dan de c-1000 kitkat, toastjes, bruine bonen, appelmoes en macaroni.
hier merk ik dat de lidl het goedkoopst blijft. Bij de aldi ben ik vaak evengoed meer kwijt als bij de vomar of deen terwijl ik dezelfde artikelen haal. dus we gaan eerst naar lidl ( super groente en fruit !, kom nergens anders qua supermarkt zulke verse producten tegen) en daarna naar vomar of soms naar de deen.
Aldi vind ik inderdaad niet meer zo goedkoop. De jongens zijn gek op de vruchtenmixsap van de Aldi, die haal ik daar vaak. Dat is ook het enige eigenlijk. Voor de rest ga ik naar de Jumbo, scheelt aanzienlijk!
Bij de lidl ben ik altijd duurder uit aan de kassa, valt het me altijd tegen. Terwijl het me bij bijv. Nettorama of AH (echt alleen allergoedkoopste merk óf heel goeie aanbiedingen) altijd meevalt. Vooral Euroshopper van AH vind ik echt goedkoop. PS groente en fruit vind ik niet zo duur bij lidl, altijd goed en voldoende keuze.
hier loont het wel om naar de lidl te gaan. in het dirp zit wel een c1000 en een boni maar die vind ik best duur. wel schiet ik daar naar binnen als ik tussendoor bijvoorbeeld drinken of brood nodig ben. maar meestal haal ik genoeg voor de hele week bij de lidl. ben dan rond de 30 euro kwijt. griente en fruit haal ik vaak op de markt. voor de hele week groente en fruit ben ik 8euro kwijt.
dan ga ik ook maar weer eens snel naar de liddl,want ik vind de aldi ook super duur geworden. wauw knap luuz 30 euro wat haal jij dan zoal voor 1 hele week,ik zou super blij zijn als ik daar mee rond kon komen!
ik ga vaak naar de lidl en ben daar altijd goedkoper uit koop er niet alles koop ook nog steeds wat merk dingen maar vind het daar altijd wel fijn winkelen
Als ik het zo hoor ga ik volgende week toch maar met de auto naar dorp verderop om bij de lidl te kijken. Tis wel 10 km rijden....ga gewoon eens kijken of het de moeite is. Ken de lidl eigenlijk niet, maar als ik het zo hoor is het de moeite waard Moet zeggen dat ik wel let op aanbiedingen, maar de c1000 zit te ver weg. Hoewel we wel een folder krijgen. AH kan ik via mijn werk makkelijk langs, maar moet dan wel goede aanbieding zijn. nou we gaan we eens noteren waar we wat het goedkoopste kunnen halen. ik lees dat groente/fruit goed zijn de lidl, en hoe is het met vlees?
Ik blijf nog steeds goedkoper uit als ik bij de Lidl mijn boodschappen doet. Zeker nu ze weer die XXL weken hebben.
In onze oude woonplaats een AH om de hoek en nu een Jumbo. Wij doen meestal boodschappen bij de dichtsbijzijnde supermarkt. De eerste weken hebben we bij de Jumbo wel eens getwijfeld of alles wel was aangeslagen, dat scheelde voor ons gevoel echt veel met de AH. Lidl en Aldi komen wij nooit, puur uit gemakszucht. Daar moeten we een stuk verder voor met de auto. Wat natuurlijk ook weer kosten met zich meebrengt.