Ik eet altijd tonijn uit blik met gesnipperd uitje en een beetje mayo....en dat eet ik dat zo uit een kom....zo lekker Je zou het eigenlijk op een toastje kunnen eten maar ik eet het gewoon zo Nou wat is jouw'n gekke eetverslaving?
Ik ben gek op cordon bleu's.. Ik moet het 1 keer in de 2 weken een keer gehad hebben bij het avondeten.. Lekker als je het los snijdt en de kaas eruit loopt. Voor de rest probeer ik zo min mogelijk aan mijn gekke verslavingen toe te geven. (ben nog steeds aan het afvallen)..
Hier ook tonijn met mayo en een gesnipperd uitje doe er ook wat peper en zout bij. Koude krootjes en koud mais. Maar ik eet ook een bruine boterham met mayo en sambal en kaas Wit puntje met mayo kipfilet en een gesnipperd uitje Soep met daar in kruidenboter
Paprikachips gecombineerd met witte chocolade met nootjes. Eerst een paar happen chips, dan een stukje choco tussendoor.
Mijn aparte gewoonte is pannekoeken met pindakaas ... iedereen staat dan met zijn mond open te kijken ! Mijn kids vinden t ook heerlijk hihi
Ik eet gebakken ei met pindakaas.. Pindakaas, mayo en sambal op het broodje en dan gebakken eitje erop. Mmm!
wahaha , ok nou gaat ie (1VAN DE ) -broodje met , ketchup , kipcurry , choco en appelmoes -spinazie in room met zuurkool en ketcup - spaghettisaus met rauw witlof en mayonaise , lekker gemengt en liefst nog met bitterballen -witlof met choco vies he haha maar zoooo heerlijk