Net met mijn dochtertje naar de winkel geweest, en weer staan prutsen. Dus ik denk ga toch eens vragen hoe jullie dat doen. Als ik boodschappen doe dan loop ik met de wandelwagen. Dus mijn handen heb ik vol. Waar laten jullie dan de spullen die je pakt? Ik heb ze nu oo Emma gelegd, maar die schopt ze nu van zich af. Het mandje onder de wagen is maar heel klein en ook niet handig om steeds te bukken. Kortom ik sta steeds te prutsen
Gewoon een mandje pakken, desnoods zo een met wieltjes voor de kinderwagen eb je toch maar 1 hand nodig..
Ik ging en ga altijd gewoon met de kinderwagen en dan pak ik bij de supermarkt zo'n mandje die wieltjes er onder heeft. Ik kan mijn kinderwagen met 1 hand sturen en met de andere hand hou ik het mandje vast. Inmiddels ben ik er super handig in. (T Kan ook zonder wieltjes hoor, als het maar en mandje is.)
gewoon mandje aan je arm of zo'n verharde boodschap tas aan je arm en daar alles in doen en bij de kassa weer legen en eind van de kassa er weeer in doen
Als ik boodschappen ga doen en ik heb de kinderwagen mee, dan zet ik er altijd een mandje overdwars op. Dat staat dan deels op de duwstang, deels op de kap van de wandelwageninzet. Dat kan vast ook wel op de reiswieg. Of je pakt zo'n mandje op wielen en trekt die achter je aan, dat zie ik ook wel vaak (al lijkt het me niet bijzonder handig).
In het geval van wandelwagenbak zette ik het boodschappenmandje op de wagenbak zo dichtmogelijk bij de stang. In het geval van de wandelwageninzet (6mnd+) zet ik het mandje tussen de stang en de zonnekap. Ze had hier geen last van. Of het mandje gewoon in je hand en dan ook de stang beethouden. Of het mandje aan je arm. Je kan natuurlijk ook een plastic tas meenemen en daar de boodschappen in doen en die evt aan de parasol haak hangen (heeft bij mij meer daarvoor dienst gedaan en nog steeds dan voor de parasol zelf)
Dat ga ik dan toch maar eens proberen. Ik durf niet zo goed met een hand te sturen omdat ik met twee handen al overal tegenaan bots haha.
Ik doe nooit boodschappen met de kinderwagen, kind in draagdoek op mijn rug en ik heb beide handen vrij
ik doe bijna altijd boodschappen met de kinderwagen. Ik hang een lege luiertas aan de wagen waar wat kleine dingen in kunnen, de zware dingen gaan onderin de kinderwagen. En een boodschappentas die ik om me schouder kan hangen zijn voor lichte dingen... Ik verbaas mezelf elke keer wat ik allemaal niet mee krijg lopend.
Heb je zo'n ring/haak aan je stuur voor een tas? Ik haal dat klitteband los en doe mijn mandje op wieletjes daaraan, beetje naar rechts en dan sleep ik dat ding zo naast me mee... Maar ben het er helemaal mee eens dat het niet handig is dat boodschappen doen... Eerst vond ik het heerlijk met de wagen naar het dorp, maar je bent twee uur onderweg voor twee pakken voefing en twee pakken melk! (want dan zit mijn mandje onder de wagen vol! Enige nadeelvan de MC Mura) En alle mensen die even willen kijken....
Onze dochters zijn precies even oud, dat is toevallig! Tja ik ben gewoon niet zo handig, dus ik ga echt alleen voor kleine boodschappen op pad. De grote boodschappen doet mn vent op zaterdag. Gelukkig. Maar soms moet je toch iets meer meenemen, dat is puzzelen.
Er zijn ook winkelwagentjes waar je de maxi cosi op kan zetten (vast met een riem), dan heb je beide handen vrij. Ik doe alleen maar kleine boodschappen als ik met de wandelwagen ben. Dan past het wel onderin. Als wij veel moeten halen gaat een van ons zonder baby, of we gaan samen zodat een de winkelwagen kan duwen en de andere de wandelwagen.
Wandelwagen met 1 hand duwen en met de andere hand een mandje met wieltjes trekken. Gaat als een speer!
Ik ben ook niet zo handig, maar doe dochter altijd in de draagdoek voor (kleine) boodschappen. De grote aankopen doen we altijd samen.
Hier inderdaad ook een mandje op wieltjes in de rechterhand en de wagen met links. Echter past er ook ontzettend veel in het mandje van de Mutsy kinderwagen. Erg blij mee!
Ik kan zo echt veel boodschappen doen, gooi gewoon alles onderin de wagen, in een rugzak en in een stevige boodschappentas. No problem!
haha hier vanaf het begin al zo gedaan, een hand de kinderwagen de andere het wagentje op wieletjes, ideaal en dan knal ik maar eens ergens tegen op jammer dan!