Veel tanden in 1x door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marlijn83, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Heeft er iemand nog een tip voor mijn kleine boef? Hij krijgt nu zeker 6 tanden tegelijk en dat is zo zielig! Tanden poetsen heb ik al op hold gezet want dat doet gewoon pijn nu..

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    gewoon ff zetpil(len) geven hoor! bou anders maar ff spiegel op

sterkte!

3. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Hoe bedoel je dat precies?

4. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hier lijkt ze ze ook met hordes te gelijk te krijgen, zit nu al op 8 tandjes met 8 maand... Hier vind ze het heerlijk om op koude tomaat of komkommer te knagen die net uit de koelkast zijn.
    Of ik leg haar speen in de koelkast, vind ze ook heerlijk om dan in haar mond te hebben. Bijtringen gooit ze van zich af.
    Ook geef ik haar af en toe voor het slapen gaan een zetpil of dentinox op het zere tandvlees.

5. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Oh ja en ik heb hier de tandeborstel van Nuby. Dit waren 3 tandanborstels in 1 doosje. 1 vanaf 4 maand te gebruiken,
    1 vanaf een half jaar en 1 vanaf een jaar te gebruiken. Hier kan ze aan beide kanten op bijten, want alles is van zacht materiaal.
    Vind ze heerlijk tijdens het tandjes krijgen om op te kouwen.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Dentinox en zetpillen werkte hier prima. Zetpillen alleen als ze een dag echt veel last had, en dan voor het slapen 's avonds.

7. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Daar moet ik dan ook eens naar kijken want nu doet het gewoon pijn heb ik het idee! Ik heb ze nog niet eerder gezien. Krijg je die alleen bij een speciaalzaak of ook bij Kruidvat?

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Die tandenborstel werkte hier ook super goed. Bijtringen hoefde hij hier niet. De tandenborstel maar al te graag. Het is, lijkt tenminste, van het zelfde materiaal gemaakt als bijtringen. Ligt nu eigenlijk standaard in de box. (zal vast niet iedereen mee eens zijn) En zodra hij er begint te knagen is twee dagen later een tand door. Die van vier maanden geef ik.

Kleine opmerking over het setje van de drie tandenborstels. Op de verpaking staat 12 mnd, maar in de bijsluiter vanaf de doorgebroken tanden gebruiken. Bij het kruidvat gekocht, maar ook bij de ah gezien.

Zielig vind ik het altijd weer

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    spiegel opbouwen bedoel ik mee gewoon paar dagen elke 8 uur een zetpil.
    Arm ventje!

Ik ga zelf ook kijken voor die tandenborstel!

10. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Hier lagen ze gewoon bij de kruidvat en ben er erg blij mee, wat een uitkomst! Ik gebruikte ze eerst alleen voor tanden poetsen omdat onze dame met 4 maanden al begon met tandjes, maar kwam er al snel achter dat ze het heerlijk vond om er gewoon op te kouwen.

11. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Jaja, ook ons meisje heeft dit:

Met 12 maanden zagen we de 4e kies eral bij doorkomen!
    Ze zit nu op 8 tandjes, 1 kies er helemaal door, en 3 in aantocht! :D

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    jeetje ik dacht dat mijn mannetje er veel in 1 keer kreeg (4 stuks) maar het kan dus nog erger. Ik ga ook eens voor die tandenborstels kijken waar jullie het over hebben! Klinkt goed!
    Sterkte voor je kleintje :( Ik vind het altijd zo zielig!

13. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    Mijn ventje heeft nog helemaal niks geen tanden... dat zal wat worden straks allemaal tegelijk :(

14. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hier kreeg ze er met vijf en een halve maan ook vier tergelijketijd tijd. Die tandenborstel werkt super! Ze wik namelijk ook geen bijtring.

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Mijn dochter kreeg haar eerste tandje met 9 mnd en heeft er nu 9 (13 md), maar er zijn er nooit meer dan 2 tegelijk doorgekomen. Nadeel is dan natuurlijk wel dat ze zo'n beetje non-stop bezig is met tanden krijgen ;).

Verder zou ik idd gewoon pcm geven en lekker laten bijten op van alles en nog wat (desnoods op je vingers, hihi).

16. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Hier helpt alleen Gengigel Baby goed bij Mara. Het is makkelijk aan te brengen en verzacht het doorkomen van de tanden en kiezen.

Deel Deze Pagina