idd mandje met wieltjes. hier de luxe dat mn 3jarige met een kinder-karretje netjes bij me loopt die word zelfs boos als hij niet mag helpen haha. jeetje wat erg nou toch zulke hulp
onze meid is nog geen enkele keer in de supermarkt geweest...wij doen dat 's avonds, als ze lekker slapen....supermarkten zijn hier tot 22:00 u open... als ze straks iets langer wakker is, ga ik het natuurlijk wel overdag doen...maar nu slaapt ze eigenlijk alleen maar of is het met een uurtje alweer zat en dan met een fles geven erbij lukt het me niet ook nog boodschappen erbij te gaan doen. Wij gaan voor de RRR.... en oja, dan gebruiken we zo;n mandje met wieltjes die je achter je aan kan meetrekken. Daarvoor ehb je wel een soepele kinderwagen nodig die soepel draait...maar dan werkt t perfect...
Ik doe nooit boodschappen dat doet mijn man op zaterdag ochtend voor de hele week en als we nog iets nodig hebben dan haalt 1 van ons het ff vanuit het werk. Heel soms als er op zaterdag enkele spullen er niet zijn dan doe ik dat op maandag samen met mijn dochtertje en dan met een mandje aan 1 hand en buggy besturen met 1 hand maar dat komt zelden voor. Mandje zat ook zo vol! gaan jullie iedere dag naar de supermarkt dan? aangezien jullie allemaal boodschappen doen in een mandje daar past niet veel in.
Probeer zo veel mogelijk om mijn dochter thuis te laten als ik (grote) boodschappen moet doen. Met kleine boodschapjes kunnen we sinds gisteren op de fiets. Ik doe dan thuis al mijn draagdoek ombinden zodat ik haar daar bij de supermarkt in kan doen en haar niet op de arm hoef te houden. Of ik zet haar in een winkelwagentje. Toen ze nog niet zelf kon zitten had ik haar in de maxicosi en die zette ik op/ in het winkelwagentje. Boodschappen doen met kinderwagen heb ik nooit gedaan vanwege de reden die je zelf noemt.
Ik deed mijn kinderen altijd in de draagzak en nu doe ik de twee oudste in de winkelwagen en de baby in de draagzak zo heb ik altijd mijn handen vrij
in sommige supermarkten heb je ook een winkelwagen waar je de maxicosi in kunt zetetn. Ze hebben dan bovenop de winkelwagen een bak gemaakt waar je hem opzet. zo heb je gewoon je hele winkelwagen nog
Op woensdag avond doen we hier met zn alle de weekboodschappen. Kleine meid met mc op de winkelwagen en grote broer loopt gewoon met ons mee en help de boodschappen in de kar te doen(zo hou je m lekker bezig en gaat ie niet klieren en wegrennen) En door de week haal ik hier bij appie altijd de verse dingen, brood, beleg, verse groente. En dan kleine meid in de kinderwagen en grote broer heeft in zn jaszak standaard een kar-muntje en die loopt met zn eigen kinder-winkelwagentje netjes mee. Ik wil juist met de kids naar de winkels voor boodschappen. Zo lekeren ze te luisteren en zo leer ik te multitasken weekboodschappen op woensdag ziet zoonlief als een leuk uitje en kijkt er altijd weer naar uit. Nooit problemen gehad met kinderwagen, mandjes, boodschappen of een weg rennend kind
Ik gebruik een winkelmandje met wieltjes en duw de kinderwagen met een hand. Op de kinderwagen, bij z'n voeten zeg maar, leg ik dan brood of andere lichte dingen neer. Om het mee naar huis te krijgen leg ik de boodschappen in het mandje onder de kinderwagen. Verder heb ik nog een haak aan de duwstang hangen, waar ik dan een tas aanhang. En zo kun je best veel meenemen. Frisdrank e.d. lukt niet altijd, maar dat neemt vriendlief dan mee als hij uit z'n werk komt.
Hier zette ik de maxi cosi in de winkel wagen, en daar naast/achter konden dan wat boodschapjes. Tegenwoordig hebben ze hier de meeste supermarkten van die speciale karretjes voor maxicosi's. Dan zit er boven je wagentje een soort plateautje waar je de maxi cosi op vast kan maken. Ideaal. En anders met de wandelwagen/buggy, en dan met een mandje met wielen er achter.
Hier rugzak, haak aan de duwstang voor een tas en onder de wagen kan genoeg. De winkelwagens voor mc hebben ze hier helaas niet. Hier hebben ze wel met een soort kinder'bedje' waar je baby op kan liggen. Maar vind dat een smerige gedachte om daar je kind in te leggen
Boodschappen al in de supermarkt in een rugzak is hier niet toegestaan. Ik heb in de "prachtwijk" zelfs meegemaakt dat je helemaal geen tassen mee naar binnen mocht nemen, bizar maar waar! Moest je je tas bij de ingang in een kluisje doen. Ik gebruik trouwens een rugzak als luiertas, dus m'n rug is al bezet tenzij ik heel eventjes naar buiten ben.
Hier ook altijd gezeik, was ik eerst bij lidl geweest en had alles onderin mn wagen gestopt en wilde toen nog even naar de A-supermarkt omdat ik voeding vergeten te kopen was. vonden ze dat ik die boodschappen maar in tassen moest doen en moest inleveren achter de balie omdat ik dan spullen van hun winkel ertussen zou kunnen stoppen. Heb naar dr gelachen alsof ik debiel was en gewoon de winkel ingegaan. Ik loop daar bepakt en bezakt met drie kinderen, moet dan daar zeker tasjes gaan kopen, alles erin doen en nadien weer alles uitpakken en weer onderin de wagen stoppen.. En dat alles omdat ik nog even snel een pak voeding moest halen.
Ik heb ook de kinderwagen in een hand en een mandje met wieltjes in de andere. Je wordt er steeds handiger in.
Ik ga altijd met de auto boodschappen doen. Aangekomen bij de supermarkt til ik de autostoel met dochter erin in de winkelwagen. De boodschapjes leg ik om haar heen haha. Gelukkig kan ze er niet bij. Op die manier hoef ik maar 1 wagen te duwen, en zo zwaar is zo'n AH wagentje echt niet. Wanneer ik echt heel veel boodschappen nodig heb (bijvoorbeeld een echt volle wagen) dan doe ik dat op een tijdstip dat ik haar niet bij me heb.
Ik doe iedere maandag weekboodschappen met de kinderwagen! Gaat prima! Maar moet er wel bij zeggen dat ik bewust de mutsy gekocht heb omdat die zo'n groot boodschappenmandje hebben eronder! Ik zet een mandje op de reiswieg en laad die vol. Zware dingen leg ik onder de kinderwagen. Na het afrekenen begin ik met het inladen van de zware dingen en daarop de rest. Ik hou dan meestal wat kleine dingen en mijn broden over. Die stop ik gewoon in een tas en die hou ik in mijn hand en stuur met 2 handen de kinderwagen! Ik moet er wel bij vermelden dat mijn man de frisdrank haalt.... Maar melk, yoghurt en vla etc haal ik wel gewoon allemaal! Hoevaker je het doet, hoe handiger je wordt!
Vandaag nog flink boodschappen gedaan en me weer verbaasd over dat sommige moeders dat kennelijk een hele onderneming vinden En hier mag je ook geen boodschappen al in een tas doen, alleen mandje of karretje.
Ik heb vandaag ook 6 pakken drinken en 2 van die pakken met 6 blikjes cola gekocht en 3x6 pakjes drinken en dan nog brood, koek en allerlei andere boodschappen en nog bij de Wibra dingen ingeslagen.. ging best goed
Kleine boodschappen zet ik een mandje op de reiswieg dicht bij de stang, of als ik meer nodig heb idd een mandje op wielen.. Als ik grote boodschappen ga doen zet ik de cosi op de klep voor een bierkrat. Past precies en staat stevig, zit alleen een beetje scheef maar daar heeft hij geen last van. Ik blijf dan wel steeds bij mijn wagen om te voorkomen dat er iemand misschien per ongeluk tegenaan botst maar zo kan ik toch veel boodschappen halen Mar als je zoontje niet meer in de cosi past heb je niks aan mn tip Maar iemand anders misschien wel