Haha ja dat is het dan. Ik kon het ook niet zo ontdekken. Vond het vooral duurder maar dan de groenten. Wij gebruike ook shampoo bars, geen frisdrank maar soms alleen karvan cevitam voor de kinderen. We gaan morgen nog maar even kijken bij de DM.
Haribo haha bij de netto 65 cent laatst En verder drogisterij haarverf minder dan 5 euro voor a merk, douchegel , billendoekjes etc
en de clearblue digitale zwangerschapstest scheelt bij de dm ook een aantal euro's Hier ook wasmiddel, schampoo, zonnebrand, tandpasta, enz Bij de Aldi/Lidl/Rewe ook div levensmiddelen. Vaak dingen die hier niet te krijgen zijn.
Vandaag weer geweest, heerlijk zonder mondkapjes weer, kon mijn mond openvallen van de gestegen prijzen Geraspte kaas van 1.29 naar 1.99, bijna alles was duurder dan eerst. Drogisterij was nog wel erg voordelig maar de boodschappen zijn nu soms zelfs duurder dan bij ons. Zelfs de benzine was duurder dan gisteren in onze woonplaats in het midden van het land.
Wij gaan 1 x per jaar voor de leuk en dan halen we er vooral vreterij Ik haal vooral bakmixen, knorr zakjes, chocolade, toetjes, koala beertjes koekjes en andere koekjes. Kinderen mogen dan ook een zakje snoep uitzoeken waar ze soms echt heel lang mee bezig zijn. Zoveel keuze. Man is meer van de snitzels, knakworsten in allerlei soorten en maten en snoep. Toen de kinderen nog in de luiers zaten haalde ik dan ook luiers. Doekjes en weleda spullen.
Ik ga vooral naar de DM. Shampoo, douchegel, haarverf, make up, wattenschijfjes. Dat soort dingen. Vroeger ging ik ook nog vaak naar de Lidl maar dat was vooral voor de frisdrank. Maar dat drinken we nauwelijks nog.
Ik woon vlakbij de grens bij Laar maar ga al jaren geen boodschappen meer halen. Wij zijn geen grootverbruikers en een fles shampoo kan ik hier ook wel halen voor een euro. Vroeger ging ik met mijn vriendin voor de “leuk”, vooral dingen die hier niet te krijgen zijn.
Toevallig zaterdag geweest, want we zaten in centerparcs vlak bij de grens. De Balea douchegel is goedkoper geworden, dat was altijd 0.89 en nu 0.65 ct voor een grote fles. Dus weer 10 flessen ingeslagen. Verder verkopen ze daar Fructis, en dat verkopen ze niet meer in Nederland ( geen idee waarom niet) dus daar ook 8 flessen shampoo en 8 flessen crèmespoeling van ingeslagen. Ook nog wat Balea shampoo gehaald. Ook 1.7 liter Lenor wasverzachter voor 2.95 ingeslagen. Was 70 euro kwijt en heb voor het hele jaar shampoo, wasverzachter, crèmespoeling en douchegel.
Wij wonen vlakbij de grens, maar doen er vooral boodschappen ‘voor de leuk’ - goedkoper is het voor ons echt niet.