Onze zoon laten we overgaan op koemelk. Hij lust het nu en we maken nu het laatste pak op.. maar: hoe doen we dat nou als we een dagje weggaan.. met thermosfles en poeder was het zo gemakkelijk maar halfvolle melk kun je natuurlijk mee gaan nemen.. of als we op bezoek gaan en we weten niet zeker of ze daar (halfvolle) melk hebben? hij krijgt s morgens pap, tussende middag bij de boterham melk en 's avonds ook nog een kleine papfles..
je kunt bij de supermarkt pakjes halfvolle melk kopen, die kun je standaard in huis hebben, en dan makkelijk ergens mee naar toe nemen.
ach menen jullie dat? en liggen die gewoon in de koeling? niet van die houdbare pakjes maar gewoon echt verse? maarja dan zit je nog steeds wel een klein beetje met een dagje weg en dan zo'n pakje buiten de koelkast toch?
In elk restaurantje of lunchtentje kun je gewoon melk bestellen hoor. Anders die lang houdbare pakjes meenemen, verse melk zou ik niet snel doen, wordt vaak na een paar uur al vies.
Die pakjes zijn lang houdbare melk. Anders mischien in een klein termoskannetje of zo'n speciale koelbeker meenemen. Ik neem zelf de lang houdbare,mijn zoontje vind dat prima.
Ik heb nooit melk meegenomen was altijd wel ergens te krijgen..En mocht het sporadisch een keer voorkomen dan kreeg ze gewoon water en smiddags ipv water/diksap dan melk..Maar dat kwam eigenlijk haast nooit voor
ik heb het ook nog nooit meegenomen, meestal kan je het wel ergens krijgen en zo niet doet hij toch een dagje zonder? voor een keertje kan dat niet zoveel kwaad.
Als kindjes wat ouder worden drinken ze sowieso niet zo veel melk meer hé.. mijn zoontje drinkt alleen nog melk bij de boterham. Ik neem meestal een pakje drinken mee (roosvicee of fristi ofzo), melk heb ik nog nooit meegenomen. En als hij dan geen melk bij zn boterham heeft gedronken, dan krijgt ie later op de dag (of vroeger op de dag) een bekertje melk.
ik bedoel eigenlijk meer als we bij vrienden langs gaan en hij daar zal slapen en dus zijn papfles dient te krijgen alvorens...
Ik neem sowieso nooit melk mee, want dat drinken ze heel nauwelijks . Maar als ik weg ga en het is warm weer, neem ik een klein koeltasje mee met koelelement en drinken, als er iets van kaas of worst op de boterhammen zit doe ik die erin. Gesneden fruit ook. Als we bij familie of vrienden zijn zou ik het in de koelkast zetten. Maar ik neem nooit iets mee, ze hebben overal wel te eten en te drinken.
of je koopt bambix pyjamapapje, daar hoef je alleen water bij te doen. en je hebt ze zelfs kant en klaar!
wel melk en ook papje? waarom geen boterham? Of bedoel je savonds? Iedereen heeft toch melk of anders idd een pakje of beker meenemen, als je op visite gaat heb je een koelkast in de buurt neem ik aan.
gaat idd om 's avonds... dan krijgt hij altijd een papfles voor het slapen gaan.. maar wist niet dat er kleine kant en klare pakjes melk bestonden dus de oplossing ligt in het verschiet! thanks meiden!