Boodschappen doen met baby?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fas30, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Er zijn supermarktketen met een speciale kar waarop de maxicosi bevestigd kan worden. Bij een gewone boodschappen kar moet je zorgen dat de bovenkant van de leuning van het zitje inhaakt op je maxicosi. Bij mij ging dat altijd goed. Hield het wel altijd goed in de gaten!

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo dus :)

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hierbij de c1000 hebben ze nieuwe karren met een paar karren met een rekje erop waar je de mc in kan zetten. Maar ik hing de mc eerder overdwars in de kar. Dat past precies en de mc kon er ook niet per ongeluk afglijden of vallen.

4. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Wij gingen altijd met z'n tweeen. Dan namen we 2 winkelwagens. De ene gebruikten we voor de boodschappen en in de andere zetten we de maxi cosi.

5. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik ging met de kinderwagen en pakte dan een mandje. Voor een hele week boodschappen doen deed ik dus nooit, nu doe ik dat wel: dochter heeft dan een klein winkelwagentje en ik de gewone.

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113

Geweldig!

7. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    de maxicosi in de draagdoek? :D;)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier week boodschappen met 2 kinderen.

Een in de maxicosi op het kinderzitje.
    De ander loopt met zo'n kinder winkelwagentje en dan met zijn 3en boodschappen doen.

Is t ideaal nee maar ik moet toch eten.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij gaan elke week met zijn beiden boodschappen doen (mijn partner en ik) samen met de baby in de maxi cosi. We nemen twee winkelwagentjes en zetten de maxi cosi midden in het winkelwagentje en stabiliseren hem met een pak luiers. Vervolgens valt de baby in slaap en doen we een spelletje do-not-wake-the-baby :cool:

Ondertussen shoppen we in een treintje :D ! TJOEKETJOEK!

In mijn uppie ga ik gewoon met de wandelwagen.

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Ik zette de MC altijd gewoon in de winkelwagen zelf
    En dan bouwde ik de boodschappen er een beetje omheen. Bij de AH hebben de wagentjes een apart deel, dat stouwde ik helemaal vol. Maar echte grote boodschappen deed ik zonder baby of met man.

11. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    we gingen vaak ff samen, ik achter de kinderwagen en man achter het winkelwagentje. Maar dat is meer omdat we dan vaak ook andere dingen moesten halen, ik voedde op verzoek en was al 20 minuten rijden naar de supermarkt. Ik was zo 2 tot 3 uur bezig met de andere winkels erbij. Dus dan gingen ze gewoon mee, kon ik als het nodig was dochter voeden en ook nog gezellig ff met man op stap.
    de kleine boodschappen deed ik altijd lopend met de kinderwagen bij de buurtsuper.

we wonen nu ergens anders, dus nu zou ik haar gewoon thuis laten. Hebben nu een supermarkt in het dorp. Heerlijk!

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Heel simpel....heb toch niet voor niks twee handen. :( Dus in één hand de maxi cosi en met de andere hand de boodschappenkar voladen en duwen. De maxi cosi zette ik alleen in de kar als ik niet zo veel hoefde te halen.

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    De weekboodschappen doe ik alleen, de kleine blijft bij papa. Door de weeks loop ik met de wandelwagen naar de plaatselijke super en leg het dan op de wagen (en na afrekenen in het net onder de wagen). Maar dat is altijd vrij weinig.

@Nikki88: dat lijkt me echt super onhandig (en zwaar) ;) Moet er niet aan denken om de maxi cosy de hele winkel door te slepen en ook nog eens een volle kar ...

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Voor de hele week: een kar voor de kids, oudste zat dan in het zitje, en jongste in de maxicosi IN de kar. En een kar voor de boodschappen. We doen eens per week met zn allen boodschappen.

En door de weeks ga ik gewoon met de kinderwagen boodschappen doen. Ideaal, kan je boodschappen in het mandje onderin mee nemen.

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Hahaha ik zie hem nu pas :p

Kleine meid gaat dan natuurlijk in de draagdoek :p maxicosi word zo lastig denk ik :p

16. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Nee dat kan niet. Mijn broer deed dit ook eens en botste ergens tegen aan met de kar waardoor de maxicosi over de kop ging en terecht kwam in de kar!!
    Ik ging altijd grote boodschappend doen als mijn man thuis was.
    Kleine boodschapjes met maxicosi in de kar.
    Bij sommige supermarkten hebben ze trouwens ook een kar met ingebouwde maxicosi.

17. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Weekboodschappen idd maxi cosi in de kar en op het uitklaprekje een mandje

18. minon

minon Niet meer actief

Ik zette de maxicosi altijd in dat zitje voor kinderen. Daar zit zon soort ring aan de rugleuning die precies in de gleuf van de maxicosi valt. Staat super stevig.

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier loopt mijn man met de winkelwagen en ik loop met de kinderwagen :D

20. Babystew

Babystew Niet meer actief

Het liefste doe ik (of mijn man) alleen boodschappen terwijl de ander thuis is bij de kinderen. Gaat toch sneller en vind ik praktischer. Maar soms doen we het samen en dan gaat de oudste in het zitje voorin en de jongste in de mc die dan overdwars op de winkelwagen vastgeklemd zit zeg maar. Kan geen kant op en dan kan je gewoon het hele karretje gebruiken (wij doen ook maar 1x per week boodschappen)

Deel Deze Pagina