Bij onze supermarkten hebben ze speciale wagens waar je de mc op kon zetten en met riem kon vast maken. Dan had je nog zeeën van ruimte voor je boodschappen. Was ideaal
Hier doe ik op zaterdag de weekboodschappen en laat ik onze kleine bij papa achter. Kleine boodschappen tussendoor doe ik met de wandelwagen of draagdoek.
- Speciaal met de auto naar een winkel met maxi cosi winkelwagens - Lopend bij winkels met zelfscan (moet je wel het geluk mee hebben) zo kon ik gelijk de wagen inpakken en niet te veel meenemen - Met een rolmandje, rijden met de wandelwagen en in je andere andere hand het rolmandje ging altijd prima. Ook als ik lopend ga pak ik nooit een groot winkelwagentje omdat ik anders al snel te veel meeneem en toch een kwartier terug moet lopen vanaf de supermarkt
Zoals hierboven gezegd: - kind in de doek en zelfscannen zodat je niet moet uitladen bij de kassa (dat vond mijn zoontje super irritant) - mc op een speciale kar - met de wagen en een mandje op wieltjes erachteraan - mc in de kar als je maar weinig boodschappen hebt en geen speciale mc kar kan vinden.