Ik scheur ook met buggy/wandelwagen en zo'n boodschappenmandje met wieltjes door de winkel. Gaat eigenlijk best prima, de enige winkel waar het een uitdaging is dat is de kruidvat. Die is bij ons echt niet wandelwagen proof.
Ik doe de baby altijd in een draagzak, ideaal want dan heb je beide handen vrij. En toen mijn dochtertje ouder was ging zij in het zitje van de winkelwagen en mijn zoontje als baby in de draagzak. En nu loopt ze ee en zit mijn zoontje in het zitje. En straks gaat de baby weer mee in de draagzak Ik vind het fijn om beide handen vrij te hebben en veel boodschappen mee te kunnen nemen, dus winkelen met een maxi cosi of wandelwagen is geen optie voor mij. Ik doe namelijk maar 1x per week boodschappen en haal dan alles voor de hele week.
Ik zette de maxi cosi meestal in de winkelwagen. Het past net en je hebt niet heel veel ruimte meer over in het karretje, maar ik propte de boodschappen er gewoon omheen, ging best. Als ik lopend was met de kinderwagen dan nam ik er vaak een mandje bij.
In de draagzak of een mandje op de wandelwagen. Bij de AH op autoafstand hebben ze karren waar je een MC op vast kan zetten en 2 karren waar een babyzitje op zit. Een soort liggend wipstoeltje op de plek waar normaal een groot kinderzirtje zit. Echt ideaal. Kindje moet vast gezet worden en je hebt de hele kar nog voor de boodschappen.
Ik hang het mandje (op wieltjes) aan de handrem van de kinderwagen. En dan sleep ik het gewoon mee. Gelukkig gaat hij nooit op de handrem. Maar ik ga dan ook elke dag boodschappen doen. Heerlijk dus.