boodschappen doen met je baby, het blijft een uitdaging

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shaylen, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    op zich kleine boodschapjes vind ik geen uitdaging ofzo maar voor de rest doe ik maar 1 keer per week boodschappen en dan ga ik gewoon even zonder, is gewoon sneller en makkelijker... en als ik dan doordeweeks iets wil laad ik ze gewoon in, neem de duowagen mee en voila daar ga ik , soms laat ik de oudste lopen en neem de MC gewoon zo mee (als ik in 1 winkel blijf) meerdere winkels pak ik ook even het onderstel mee waar ik deze opklik.. dat gedeelte vind ik eigenlijk niet zo zwaar... het is meer mijn zoontje die even aan het peuterpuberen gaat midden in de winkel en opgevoed moet worden HAHAHA als ik er maar 1 had die alleen nog in de MC zat vond ik het helemaal een eitje... dan ben je nog zo flexibel juist!

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wij zijn ook weer terug. en wat denk je. kleine plurk vindt boodschappen doen altijd leuk en nu het uitgerekent er een enorme rij bij de kasa stond begon plurk te brullen:x ze had het niet naar dr zin was niet af te leiden. zelfs de cassiere zei tegen me: goh ik wist niet dat jouw kindje kon huilen. die is altijd zo opgewekt. dus ik tegen haar: nou meid je ziet dat ze het dus wel kan :D maar goed. echt op je gemak sta je dan ook niet in die rij hoor....

3. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hahaha, female wat een herkenning. Mijn dochter van 16 maanden doet exact hetzelfde. God, het zweet klotst alle kanten op en idd oh wee als je te lang stilstaat.... haha.. oorlog!!!!
    Ik vond het met zo'n kleintje eigenlijk wel makkelijk omdat ze toen altijd nog sliep.... Was voor mij idd ook het uitje van de dag; even lekker wandelen en boodschapjes en ze sliep de hele tijd. Nu???? Ik probeer het echt zoveel mogelijk te vermijden of alleen kleine boodschappen te doen zodat we snel klaar zijn! Ik hoop dat het gauw beter gaat, want zeker met het koude weer weet ik soms ook niet hoe ik de dag moet doorkomen. Vorig jaar was de dag zo gevuld met een paar uurtjes stad terwijl madame lag te pitten. hihi, goeie oude tijd, hahaha

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb niet eens van die adapters, dus hoef me ook geen breuk te tillen aan MC's en te klooien met adapters etc, heb ze geeneens! Hier zit zoonlief gewoon heerlijk in zijn eigen wagen, die is in een handomdraai ingeklapt en gaat zo achter in de auto.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik had de maxicosi altijd op de kar te staan... Maar als ze zelf in de kar kunnen zitten is ook niet altijd feest. Krijg je drama's dat ze er uit willen of gaan staan in het zitje in de kar en willen zelf lopen in de winkel. En als dat niet mag zetten ze het op een krijsen midden in de winkel :( pfff ik denk nog wel eens met Weemoed terug naar de tijd met de maxicosi op de kar ;) Ik neem mijn zoon inm. ook al zo weinig mogelijk mee naar de winkel omdat ik weet dat het weer een drama wordt... En als hij zelf een karretje mag duwen dan weigert hij dit karretje terug te zetten met weer een krijs partij als gevolg ;)

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

haha, dat is ook wel weer zo ja, misschien denk ik over een half jaar met weemoed aan deze tijd terug :D

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh dat herken ik ook wel ja, de eerste 5 maanden kon ik geen supermarkt in met mijn dochtertje, dat was van begin tot eind krijsen en waarom? geen idee :( dat was in 1 keer over op een dag en nu is ze wel lekker makkelijk eigenlijk, behalve als ze moe is.

vaak genoeg staan zweten in de rij met goedbedoelde opmerkingen zoals, "volgens mij heeft ze honger" en "ach, je moet alles leren he" (tegen mij!!).

8. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah die kleine wagentjes ja, ik probeer die nog zo lang mogelijk uit ´t zicht van mijn dochter te houden.
    Zodra ze die ontdekt zal hebben gaat ze los denk ik.
    Met buggy naar buiten is soms al zo lastig omdat ze zich te goed voelt om er in te zitten en er dus achter moet lopen dus mamma loopt wijdbeens erachter haha.

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Gelukkig ik ben dus niet de enige :D Wat een drama, boodschappen doen met zo'n kleintje! Kleine boosdchappen met de wagen gaat nog wel, alhoewel ik wel altijd vreselijk de zenuwen krijg bij de kassa.... een lange rij achte me en dan half op de grond liggen om alles in de tas onder de wagenbak te kunnen proppen. Natuurlijk neem ik altijd weer meer mee dan eigenlijk de bedoeling was ;). Grote booschappen krijg ik helemaal stress van, sjouwen met tassen, maxi cosi, dus die doe ik voortaan lekker alleen :D

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoontje heeft nu de schuifdeuren van de winkel ontdekt! Is mama aan het betalen, dan rent hij door die schuifdeuren heen want ze gaan zo leuk automatisch open... ;) ik er weer achteraan rennen en weer verder betalen met een rij boze mensen achter mij te zuchten...

11. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha geweldig als ik zulke kindjes zie die op ontdekkingstocht gaan en die boze mensen, zou er alleen maar trager van worden alleen al om ze een hak toe te zetten.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb ook al een keer meegemaakt dat ik halverwege plurk dr sokken miste. en ga die es fff zoeken in de supermarkt. ik zoeken en vond ze gelukkig nog terug............ madame had ze tussen de tomaten gegooid. tja

13. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dan heb ik nieuws voor je.... dan wordt het er niet makkelijker op ;)!
    Hier is boodschappen doen één groot drama, ze wil namelijk niet in het winkelwagentje blijven zitten en probeert er telkens uit te klimmen, wat dus gevaarlijk wordt.
    En als je haar er uithaalt, wil ze er natuurlijk never nooit niet meer in, met als gevolg dat het gieren en krijsen wordt ;). Met gevolg dat ik altijd met de helft van m'n boodschappen thuis kom....
    Bij ons tuincentrum hebben ze trouwens winkelwagentjes met riempjes, heerlijk!!!
    Nee, geef mij maar die maxicosi terug :p.

14. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha tussen de tomaten hahahaha.
    Hier een cassiere die achter me aan kwam die net vakken vulde met een sok van mijn dochter, had het niet eens in de gaten gehad dat ze die uit had gedaan.
    Andere keer vond ik een sok terug bij de balie waar die afgeleverd was heel netjes.

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha zo tikte laatst iemand op mijn schouder met de tuitbeker van mijn zoon "of deze van mij was?" ik zei ja die is van ons! deze mevr vond de tuitbeker ook tussen de groente en fruit ;) schijnt leuk te zijn dingen tussen het groente en fruit duwen haha.

16. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    hihi, online boodschappen doen :D
    Hebben het één keer gedaan en nu gebeurt het een beetje te vaak.... is zo makkelijk (wel een duur grapje :x)

17. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier bezorgen ze nog niet :D

18. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahaha, leuk om te lezen maar minder leuk op het moment zelf :p

19. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

haha, ja dat bedacht ik me later ook maar toen had ik die opmerking al geplaatst! :D

Deel Deze Pagina