Wat te doen tegen....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tese, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

.... een jongetje wat uit zn ledikant klimt.

Hij doet dit nu nog niet maar is wel een echte klimmer dus het is een kwestie van tijd. Ik ben als de dood dat ik een keer een keiharde bonk hoor. Of juist dat ik het niet hoor en dat ik hem de volgende dag op de grond vind. Hij zou zn nek breken!!

Hebben jullie ervaringen en tips??8)

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Denk dat je hem tegen die tijd over moet doen in een peuterbed, uit een ledikant vallen ze akelig hard..

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook een echte klimmer maar het is dr nog niet gelukt hoor! Om het beentje eroverheen te krijgen is het echt nog wat te hoog.

4. Tese

Tese Niet meer actief

:p Ok, volgende vraag, stel hij is nu bijna 1 en ik leg hem in een peuterbed. Hoe blijft ie dan liggen? Ik heb echt een boefie hoor!! :D Hij doet het nu nog niet maar het gaat echt niet lang meer duren!!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar als je hem een slaapzak aandoet bijv, dan is het toch bijna onmogelijk om er nu al uit te klimmen? Neem aan dat de bodem helemaal naar beneden staat.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Ik hoop het8), maar hij ik sta vaak met mn mond vol tanden met hem dus het zal me niets verbazen als dit hem ook gaat lukken!! :D

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca is ook een klimmer, maar hij is nooit uit t ledikant geklommen, gelukkig. In de box was hij wel altijd aan het stunten en dan legde hij iets op de grond om op te gaan staan om zo hoger over de rand te kunnen. Is jouw kindje er echt al mee bezig of is het meer dat je verwacht dat hij eruit gaat klimmen vanwege zijn klimgedrag? Want Luca is een erge klimmer maar doet dat soort dingen nooit! Wie weet kan het dus mee vallen.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Hij is een echte klimmer maar hij doet het nog niet. Het stelt me wel gerust om te horen dat het bij jullie nog niet gelukt is!!

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb ook een klimmer, maar hij klimt niet uit zijn ledikant (gelukkig) Als hij wakker is gaat hij mooi op het hoofdeind spelen. Denk ook niet dat mijn zoon uit het ledikant gaat klimmen, maar ik ben ook wel eens bang dat ik een keer BOEM hoor vooral in de nacht...

10. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeder´s nachtmerrie zo te lezen.
    Hier ook een klimding maar gelukkig nog nooit uit het ledikantje, scenario´s gaan door mijn hoofd soms maar vind het te vroeg voor een peuterbedje, net 1 jaar.
    Spijltjes uit haar ledikant doe ik ook niet want dat zal 1 groot feest zijn gezien ze weet hoe van mijn bed en van de bank af te moeten en ze altijd dolle pret daarmee heeft.

Ga trouwens wel haar slaapzakje andersom aan doen want ze heeft de ritssluiting ontdekt maar kan er nog niets mee dus moet haar even voor zijn haha.

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nick lag al vanaf krap 14 maanden in het peuterbed en gek maar waar....daar bleef hij keurig in liggen. Wij zijn gestart met het neerleggen van een matrasje ernaast voor als hij er uit zou vallen. Daarnaast hebben we een klein plankje eraan als uitvalbeveiliging aan zijn hoofdeinde. Hij lag er gewoon in een slaapzak in en ging niet zelf aan de wandel, terwijl hij overal in en uit klom en heen liep. Dat hadden we dus ook echt niet verwacht.
    Van onze jongste gaan we in de kerstvakantie een van de hekken van het ledikantje afhalen en dan zien we ook wel.....zal ook wel een stoelkussen naast komen te liggen in eerste instantie denk ik.

Deel Deze Pagina