Boodschappen doen met je man(partner) deel je leuke ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    In een uur???:$
    Dat kan mijn man sneller (boodschappen voor 3 weken).

Ik snap trouwens überhaupt niet waarom je dat met zijn 2-en moet doen, zonde van de tijd.;)

2. tuc

tuc Niet meer actief

Nee laat maar als mijn man meegaat heb ik er gewoon een derde kind bij dat jengelt om lekkere dingen.

3. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik ga weleens mee en mijn man vindt dat ik treuzel (lees: even bij aanbiedingen kijken enzo). Hij gaat met een strak plan en de handscanner de winkel door! Komt nooit thuis met iets anders dan op zijn lijstje.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Doe mijn zo'n man:D

5. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    met mijn man boodschappen doen is niet mijn hobby. ja een hele dure hobby word het dan..

6. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    #26 Mamsvan, 21 jun 2014
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
    Ik lig echt dubbel om jullie boodschap avonturen, maar probeer het eens met een man die of door de winkel sjeest en je niet bij kan houden, ;):x of een die gezellig hele verhalen verteld over zijn werk of klanten die toevallig in de supermarkt ziet die dezelfde gedrag vertonen als klanten die dag of week in de winkel waar hij werkt heeft gezien, pff (hij werkt in een bouwmarkt) of waar die ook doet is op andere klanten letten, en dan vervolgens aan mij vertellen of zoals die man in jumbo reclame hangen op wagen, terwijl zoon er in zit en zeggen is dat niet te duur, moet je dat wel hebben, dat is er toch nog, :x meestal heb ik dan nog wat nodig uit ander supermarkt en dan laat ik hem en zoon op bankje zitten en ga ik alleen erin, maar dan krijg ik apjes met blijf je in ah wonen ??? :;) of ik zag net toch een raar klant bla bla bla, dus nu zeg ga maar vast na huis joh :) maar dat werkte maar een paar weken nu zegt hij nee ik blijf wel zitten want jij mag niks tillen , of hij beloofd tijdens boodschappen een ijsje aan zoon of in rit in zo,n ding waar je geld in doet en als hij (man) begint ik heb zo hongerrr dan weet ik al dat ik of croissantjes moet halen of hij wilt een turkse pizza ;)

Dus ik ga liever alleen of met zoontje maar die komt nu de laatste tijd met mag ik dit (boekje of speelgoed en als dan zeg nee) is het ik mag ook nooit iets, ;)

7. Logan

Logan Niet meer actief

Hier wil manlief altijd heel snel en ik hou van relax. Dus ik sta bijvoorbeeld alle ijsjes te bekijken voor ik mijn keuze maak en hij staat al bij het drinken z'n flessen in te laden.
    We zijn elkaar regelmatig kwijt :D ach, altijd gezellig zo op zaterdag.

En het eeuwige wat gaan we eten dan gekeutel. Wij halen altijd groente uit de diepvries zodat ik doordeweeks niet nog eerst naar de super hoef, staan altijd een eeuwigheid te discussiëren wat er wel mee mag en wat niet. ;)

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ja minimaal een uur aangezien we meestal een stuk of 3 a 4 winkels bij langs gaan voor de aanbiedingen.

9. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, mijn man ook.

10. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik doe altijd 's maandags 's morgens de boodschappen met de kinderen, soms gaat mijn man mee dan gaat het zo:
    ik heb het lijstje bij mij en pak alles en mijn man loopt achter het winkelwagentje, ik ben al bij het volgende pad en loop met een paar boodschappen in mijn armen en loop vervolgens weer terug om te kijken waar mij man is. Ik leg alles op de band en weer in het boodschappenkrat of de tas, hij mag betalen en de boodschappen in de auto zetten.
    Maar het liefst doe ik het alleen want het duurt altijd langer, en ik heb meestal wel een planning.

Deel Deze Pagina