Hallo, Mijn kraamvisite vraagt steeds wat ik wil hebben voor mijn zoontje. Vind dit erg lastig. Weet iemand leuk babyspeelgoed? zeg maar tot ongeveer 1,5 jaar.Mag ook best wat duurder zijn. Wat vonden jullie kleintjes erg leuk? Hoop wat ideeen op te doen!
Knisperboekjes, er is een beertje van v-tech waar ze erg gek van is, pratende bumba, rammelaars, sesamstraat kegelset, trommeltje,activityboard voor in de box en tot een maand of 4/5 de babygym. Weet je waar je ook eens op kam googlen, infantino. Vind ik zelf erg leuk spul.
Een houten rammelaar. Een bal met een belletje erin. Mooie en leuke (voorlees)boekjes. Knisperboekjes. Badboekjes en speeltjes. Wagen of maxi-cosi spanner. de nijntje zacht blokken zijn vanaf het begin tot nu 9,5mnd ook nog steeds favoriet.
Hier waren/zijn van die gekleurde stapelbekers favoriet, simpel en niet duur en ze kan er uren mee zoet zijn.. en deze muziekbal vond ze ook geweldig, VTech Rol en Swing Bal
Stapelbekers inderdaad! Voor jongens een houten auto (vind die van mij erg leuk, ook om mee te rijden, en dan ook op z'n zij of op z'n kop, haha), een koffertje om dingen in te doen, zo'n fisher price-ding met van die ringen, telefoon met geluid. Ook sowieso handig: een groot/mooi/dik speelkleed voor op de grond, voor als je die nog niet hebt. Of voor later een leuk (prenten)boek. Wij hebben van mensen bijvoorbeeld het boek gekregen dat bij hun thuis vroeger favoriet was. Vind ik hartstikke leuk. Mooi houten speelgoed: rammelaar bijvoorbeeld. Of zo'n ding wat je aan de box of kinderwagen kan hangen: verkopen ze in alle soorten en maten bij de hema of de prenatal. Oja, deze was ook favoriet: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70108177 Je hebt trouwens ook andere babygyms met allemaal geluiden en van alles en nog wat, maar ik houd zelf erg van houten speelgoed, dus ik vond die van de ikea leuker. En achteraf ben ik ook blij dat ik niet zo'n hele dure heb gekocht, want mijn zoontje heeft er niet erg lang ondergelegen omdat hij snel kroop... Maar zolang als hij er onder lag, vond hij het erg leuk! (De ikea heeft sowieso erg leuk speelgoed, ook als cadeautje...) Nou, succes!
Hier zijn de fischer price Roll a Rounds en Peek a Blocks al tijden populair, al vanaf dat ze begonnen met dingetjes pakken en er op knagen en gewoon vasthouden tot nu dat ze er echt mee rollen en echt mee stapelen en ook de geluidjes (ratel, piep, etc) vonden (vinden) ze leuk! Peek a Blocks -> View attachment 8137