Grote boodschappen doen wij 1x in de 2 weken via Albert.nl. Andere boodschappen gaan onderin de kinderwagen.
hoi, Ik doe meestal alleen de grote boodschappen, zonder kinderen, nu is zoonlief 8 maanden en kan hij in het voorzitje, maar ik doe het nog steeds liever alleen, gaat veel sneller. Of ik bouw de kinderwagen vol, pak melk op het plankje, brood op de kap, en er zit een groot vak onder. of inderdaad de draagdoek. Ik zou het nooit met de maxicosi in het winkelwagentje zetten, je gaat over een hobbeltje en de hele maxicosi met kind rolt eraf, incl. kind, ook al houd je de mc vast (is mijn schoonzusje gebeurt)
Heb ooit van iemand gehoord dt ze de maxi cosi op het zitje had gezet waar een kindje kan zitten. Toen ze naar buiten ging liep ze met de kar ergens tegenaan en toen sloeg de maxi cosi zo over de kop zo de winkelwagen in...is goed gegaan maar wil jullie even waarschuwen.
Ik ga morgen voor het eerst helemaal alleen...dus neem de draagzak maar mee...daar heeft hij ook in gezeten toen we met zn tweeën gingen...dus ik ben benieuwd hoe dat nu gaat...zal idd wat worden als ik iets van de onderste plank moet hebben! Haha!
Ik zet Fenna, net zoals Hanneke dat doet, op het karretje. Ik hou het karretje dan aan de zijkant vast. Zo kan ik sturen en de MC tegelijk vasthouden. En er past nog genoeg in de kar (als ik naar het totaalbedrag kijk
Meestal doet mijn man op vrijdagavond of zaterdagochtend de boodschappen. Als het een enkele keer niet anders kan, doe ik de boodschappen en dan heb ik Thirza in de buikdrager. Of ik smeer de boodschappen uit over een paar momenten in de week en dan neem ik een rugtas mee, zodat ik toch nog alles kwijt kan. Is in de winkel nog wel eens puzzelen, maar er passen best veel boodschapjes op de kap van de wandelwagen
Ik zet de maxi cosi gewoon in de wagen.....dus niet erop, maar in het boodschappen deel en de boodschappen eromheen. Je geeft aan dat dit niet past?? Zijn die karretjes dan zo klein?? want ik houd nog ruimte over.
Ik ga meestal boodschappen doen zonder mijn zoontje. Ik heb een vaste dag, dan doe ik het als ik van mijn werk kom, en mijn man haalt hem dan op bij de oppas. De keren dat hij wel meegaat, dan zijn we met zijn tweeën en dan zetten we de maxicosi op het onderstel van de kinderwagen. Nu kan hij intussen trouwens gewoon zitten in het stoeltje.