waar kopen jullie je kinderkleding

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wenneke20, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    waar kopen jullie kleren voor de kids?

alleen merk of ook h&m,c&a :)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wat ik maar leuk vind, niet zoveel merk eigenlijk. Vooral C&A, Hema, Wibra, zeeman..ze groeien toch zo snel eruit!

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    overal, c en a, zeeman, hema, v en d, h en m, wibra, de duitse winkels hier, ik koop alleen vaak niet heel erg duur, ze groeit er nog erg snel uit. wel koop ik soms merkkleding op mp, daar staat ook veel nieuws op, waar de kindjes aan uitgegroeid zijn voordat ze t aankonden of wat mama niet mooi vond.

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik ook bij de eerst ekocht ik vaak merk maar nu ze zo hard groeien niet meer alleen broeken vaak name it aangezien zoon lief smal is

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    1x per seizoen koop ik wat merkkleding (hilfiger, z8, Vingino, enz) en dan koop ik voor de rest erbij h&m, prenatal, v&d. Kan ik lekker combineren.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    hier wisseld het. Het meeste is merkkleding, maar dan wel het liefst in de sale of outlet. Als ik t echt leuk vind dan soms voor de volle mep. Een enkele keer als ik iets leuks zie bij hema of hm. Pyamas en ondergoed altijd bij zeeman of wibra

7. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    wat ik wel vaak doe is de basics merk kopen op mp, of in sale. dus spijkerrokje en broekje, en dan had ik laatst bij de wibra shirtjes lange mouw afgeprijsd voor 3,-, kan ik lekker combineren, hoef me niet druk te maken over hele erge vlekken, en ze heeft t maar een paar maand aan voordat ze nieuwe maat heeft.

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik koop alleen merk.. zoals vingino, Jubel, cakewalk, oilily, bf, retour e.d. maar alleen bij groothandels..... :p

9. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Ik mix merk en nonmerk met elkaar.
    Krijg je de leukste combinaties van.
    En dan zijn mensen vaak verbaasd dat dat leuke vestje bij de zeeman vandaan komt.

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

#10 LittleMonsters, 17 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2012
    Ga vaak naar de zara voor broeken en bloesjes truitjes etc etc en Hema daar hebben ze altijd leuke bloesjes broeken vind ik weer te simpel daar Rompers en sokken bij zeeman
    Ja koop wel eens merk name it vingino etcetc

11. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ik koop vaak kleding voor ze bij H&M, C&A, HEMA, V&D, Wibra, Prenatal, ZARA... Hier slaag ik meestal goed. Zo af en toe koop ik merk, als goede basis. Dan kan ik het elke keer mooi combineren met het 'merkloze'.

En Marktplaats is inderdaad ook erg leuk, als je merkkleding wilt maar er niet zoveel voor uit wil/kan geven!

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik koop nooit merkkleding, of het moet toevallig ergens tussen hangen en ik vind het leuk voor een leuk prijsje ga er in ieder geval niet naar op zoek. Meeste komt bij zeeman,hema,h&m, v en d vandaan.

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb net trouwens h&m nieuwe boek binne met zomer collectie hahah staan leuke dingen in krijg zin om te shoppen:D

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    v&D valt deze keer smal want meisje kan in geen een shirt zo smal heb wel al een mooie zomerjas van v&d

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hema, zeeman, h&m.
    Noppies is veruit favoriet......maar dat koop ik in de uitverkoop.
    Veel bij kleertjes.com.
    Vingino en retour vind ik ook heel leuk maar ook alleen als ik het met 50% korting kan kopen :)
    Hier in de buurt hebben we ook een tweedehands winkel waar ze veel merk verkopen.

16. Jib

Jib Actief lid

15 jan 2011
    141
    0
    0
    Ik koop veel via internet in webwinkels soms op marktplaats, daar verkopen ze ook wel nieuwe merkkleertjes. Babydump had vaak leuke Mexx in de uitverkoop, helaas tot 68.
    Bataviastad kan ik ook leuk slagen. Verder in de stad alleen bij de H&M.
    Sinds kort hebben wij een Primarkt en daar kan ik wel slagen voor pyama's. Bij de kruitvat ook altijd leuk geslaagd voor pyama's goede kwaliteit.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Hema, H&M, soms een winkel hier in de buurt met Name it en verder ook tweede hands

18. Jib

Jib Actief lid

15 jan 2011
    141
    0
    0
    Ohja, vorige maand bij de Bijenkorf leuk geslaagd!
    Hadden tot 50% sale

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik koop zowel merk (o.a. BFC, S&D Le Chic, Noppies, Mexx) als non-merk (Hema, H&M).

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik koop behoorlijk veel merkkleding, veelal online, nu omdat ze toch wat langer in deze maat zit. Maar ook hema, wibra en zeeman en ook twedehands op marktplaats.

Deel Deze Pagina