hazeslaapjes, maar beneden ook niet tevreden..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2jees, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Hmm wat zou dit nu weer zijn..

Dochterlief is al ee paar dagen zo rommelig. hazeslaapjes doen, voorafgaand huilen.
    neem ik haar mee naar beneden maar dat is ook niet wat ze wil.. Box, wipper, telkens mopperen. Op schoot wil ze sowieso al haast nooit, zet zich dan steeds af dan hou je haar niet. wat oet ik doen, vind dat zo lastig..

tips??

2. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Oververmoeid? Soms doet Gideon ook zo, dan is hij gewoon oververmoeid, valt ook iets moeilijker is slaap dan. Ik baker hem dan altijd in (standaard als hij gaat slapen) zing liedje en leg hem met speen in bed, dan is hij meteen weg :). Als hij moe is valt hij niet te sussen, beneden of in de wandelwagen blijft hij kleine slaapjes doen en wordt hij elke x huilerig wakker, alleen in zn wiegje slaapt hij lekker diep door!

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja ik heb mn dochter ook vanaf een week of 7 boven liggen omdat ze beneden niet sliep, en nog niet makkelijk in de drukte.

Vaak huilt ze ook wel even voor ze slaapt, is niet erg maar nu gaat ze steeds over de toeren dus haal ik haar er weer uit, maar eigelijk is ze moe denk ik, gezien ze niet spelen wil en zo..

Honger is het ook niet (steeds).

snachts is ze ook niet langer dan 3 uur aan het slapen, soms veel korter waardoor we iedere keer op minstens 4 voedingen zitten :(

4. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Geen last van regeldagen?

5. 2jees

2jees Niet meer actief

hm ja, lijkt me niet echt de tijd daarvoor.. Ze drinkt wel iets vaker maar wil ook heel vaak niet.moeilijk.. Sowieso probeer ik dat steeeds gewoon. Maar het blijft lastig!?

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Aanloop naar 4.5 maand sprong?

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Hmm ja zat ik ook aan te denken, ik heb 'oei ik groei' en net vanmiddag in gelezen. ik herken veel maar het is wel vroeg dan..

Moet zeggen dat ik volgens mij ongesteld ben voor t eerste zou dat er mee te maken kunnen hebben? ik geef BV.

8. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    is het niet zo dat je dan minder melk hebt?
    bij mij bleven bij beide kids de ongi uit zolang ik bv gaf,was wel fijn haha

9. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    De aanloop naar de 4,5 maand sprong begint wel vroeg! Kan al bij 14 weken beginnen! Hier ook een jengeltante sinds eergisteren... (Is 2 weken te laat geboren dus loopt 2 weken voor op de sprongen)

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik las idd dat de aanloop naar de 4,5 maand sprong al erg vroeg kan beginnen. (En dat de sprong lang kan duren, joepie!!)
    Mijn zoontje is nu sinds een dag of 3 ook de makkelijkste niet. Slaapt opeens niet meer door. Slaapt overdag heel onrustig en als hij eruit is, is het vrij snel jengelen. We kunnen even niet heel veel goed doen ;)

11. 2jees

2jees Niet meer actief

dank jullie wel meiden!

Ik denk zelf dat het komt omdat ik ongi aan het worden ben, wat nog niet echt doorzet.. Ik heb echt geen genog melk meer.. Wil liever ook niet bijvoeden, bovendien heeft ze vermoedelijk KMA en kan dus geen gewone flesvoeding geven.

Hopen dat het snel weer op gang komt, in de vriezer zit ook maar hooguit voor 3 voedingen..

Deel Deze Pagina