boodschappen doen....zo vermoeiend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelybaby, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    Wie heeft dat ook?
    Ik ben nu bijna 31 weken zwanger, en als ik even een paar boodschappen ga doen in de stad ben ik zooooo moe!
    Hte lopen gaat heel moeizaam en het lijkt wel of bij elke stap de baby naar beneden zakt..
    Het liefst zou ik bij elke winkel even neerploffen...

liefs

2. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik heb precies hetzelfde! Heb het gevoel dat ik een marathon heb gelopen! Alles doet me zeer. Moet het echt gaan plannen nu. Als ik ff naar het centrum wil moet ik niet te veel gaan doen. Als ik boodschappen heb gedaan moet ik daarna echt niets meer gaan doen. Dat plannen helpt gelukkig wel een beetje.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

pfff hier nog 1tje, als ik boodschappen doe ga ik van te voren plassen en tegen die tijd dat ik bij de winkel ben moet ik alweer en heb ik er een harde buik van! dan loop ik de hele winkel door met een harde buik en omdat ik het dan sneller wil doen vergeet ik dus vanalles :(

4. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    ja dat plassen heb ik ook ja!
    Soms moet ik in de auto al voordat ik bij de winkels ben, gewoon omdat ik bang ben tijdens het winkelen te moeten
    En een harde buik heb ik ook dan..
    ik herken et precies!

liefs

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    erg herkenbaar alleen loopt er hier een anderhalf jarige rond (of in de buggy) hij is nu 11 kilo ergens dus tillen is best heavy met 35 weken haha

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hier nog eentje haha:D

7. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Heeeeeellllll herkenbaar..... ;) :)

8. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    echt heeeell herkenbaar was gisteren nog even naar de winkels geweest nog een paar dingetjes halen voor de beeb pfff wat vermoeiend is dat zeg vooral als je die lage schappen hebt en je moet bukken voelde me net een oud omaatje hihihi

liefs

9. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Wij doen meestal samen boodschappen, dus dan hoef ik alleen maar mee te lopen en te zeggen wat ik wil hebben. Maar dan nog...

Gaat mijn man uitgebreid lopen kijken wat hij wil hebben en ik maar de hele tijd zuchten en steunen van 'schiet nou op'.

Het is wel voordelig winkelen zo, want ik heb niet het geduld uitgebreid te kijken...

10. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Jaaa heel herkenbaar :) Ik ben echt kapot als ik naar de winkels ben geweest en als ik in de winkel loop dan voelt me buik altijd aan als een baksteen :confused:

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ow grut, dat heb ik nu al :oops: Dat belooft nog wat voor als ik verder ben, dan.

Deel Deze Pagina