ik heb vandaag zo'n angelsound doppler gekocht maar snap niet hoe je het op kan nemen op je computer... er zit wel zo'n kabeltje bij.. maar meot je dan een bepaald programma openen op je computer ofzo..? XxXxX
Ja als je windows draait dan ga je naar start -> programma's -> accessoires -> entertainment -> sound recorder. Je sluit het kabeltje aan, zet de angelsound op je buik. Zoekt het hartje van de baby en druk op record. Hopelijk lukt het zo!
aaaah heel erg bedankd ga het zometeen meteen proberen... eerst nog ff snel naar de supermarkt haha dank je (K)
Ben benieuwd of jij het helder op de pc krijgt, want de pogingen die ik tot nu toe heb gedaan, gaven een heel zacht geluid, lang niet zo duidelijk als ik het via de koptelefoon hoor. Succes!
nou mij lukt et ook niet mooi... hoor op de pc heel vaag geluid, dat is dus best wel waardeloos haha....
Hier ging het opnemen heel goed. ook gewoon met soundrecorder.. en dan kijken dat die op line-in staat. ook de angelsound niet op het hardst zetten.. we hebben hier perfecte opnames van beebje op de pc nu.
je moet het kabeltje in het gat doen voor de microfoon.... heb je dat? bij mij lukte het eerst ook niet, maar je moet m in de goeie stoppen! niet in de hoofdtelefoon uitgang misschien dat dat wel lukt? en bij mij werkte het ook niet als ik de koptelefoon ook nog aangesloten had, ik moest echt eerst het hartje zoeken, dan koptelefoon eruit trekken, en toen nam hij pas op! hoop dat het je gaat lukken groetjes muis
ooh heel erg bedankt, ik had em inderdaad in het hoofdtelefoon gat ga het zometeen eens proberen dank je XxXxX