boodschappen doen

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje soms is boodschappen doen met kinderen een zware taak hoor... ik was met de auto vanuit school fee gauw langs de winkel gegaan... dochterlief in de kar en mn oudste lopend... en ja hoor mevrouw presteert het om me het lekker moeilijk te maken.. overal aanzitten, borden omver lopen.. niet luisteren en lekker uitdagen.. en dan al die mensen die me aan zitten te staren.. en een oude man die zegt jeetje je hebt het er maar druk mee he... ja pffff was blij dat we klaar waren... my god he!:$

2. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    nou ik had net hetzelfde..even naar de peuterspeelzaal even gauw wat halen bij de supermarkt..nou ze rende door de hele winkel argh. was even goed pissig..ik weer niet wat ze op school aan drinken hebben gekregen..ze stuiterde pff.

3. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    pff ken het

lekker aan je hangen want "maamaaaaa dieeeee"
    en dan alle spullen in je wagentje leggen (of openmaken :$)
    en dan hard wegrennen. (jij erachteraan)
    ..karretje blijft er moederziel alleen achter :p
    mensen kijken je afkeurend aan (zeggen nog net niet "als het mijn kind was...)

en dan ben je eindelijk bij de kassa en dan ben je je portomonnee vergeten..
    :) kom straks nog wel een keer terug * schaam schaam *

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh verschrikkelijk he... pfff...
    meestal ga ik of alleen of met de duowagen en dan zitten ze allebei vast in de wagen... dan is het wel te doen... maar met een karretje.... jeetje mina... mijn jongste dochter is wel altijd lief en zit rustig een broodje te eten in de kar.... gelukkig! haha...

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

daarom doe ik altijd 1 maal per week de grote boodschappen lekker heeeeeeelemaal alleen en past papa op thuis. wel zo relaxt, wel zo easy. met kleine boodschapjes zit hij ( nog ) in de buggie.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja of ik nou grote of kleine boodschappen nodig heb ik zal ze toch moeten halen.... en eens per week red ik dat niet want vergeet altijd de helft en moet ik alsnog.... kan veel in zo duowagen gelukkig en anders ga ik met de auto maarja, die kar he... :p

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goh wat lijkt me dat erg :(
    Hier een heel lief kindje die me perfect helpt met de boodschappen ( sorry )
    Kan je je kindje geen taak geven? Zo mag die van mij helpen met de appels uitzoeken, het brood opzoeken en aangeven. Alles eigenlijk van lage planken aangeven ( behalve glazen potten ;) ). De boodschappen helpen op de band te zetten, broertje even vermaken terwijl mama afrekend.
    Kortom, ik laat 'm werken ;) Geen tijd voor rottigheid hihihi
    En als bedankje krijgt ie dan altijd een pistoletje van de bakker.

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Dat is nou net de rede waarom we 1 keer per week de grote boodschappen halen samen met papa!!
    Ik ga door de week alleen voor een kleine boodschap naar de winkel en dat is zo gebeurd!

9. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    da tis wel een goed idee
    maar ik denk dat ze daar nog net iets te klein voor is (net 2)
    maar ik kan het altijd proberen natuurlijk :p

10. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het even kan neem ik mijn kinderen niet meer mee naar de supermarkt. Want;
    - Ze racen met die rottige kinderwinkelwagentjes alle kanten op, behalve de goede. En met een beetje pech wordt er ook nog iemand 'aangereden'.
    -Ze zeuren mij de oren van de kop met mag ik dit of mag ik dat, al dan niet aangevuld met een poeslieve 'please'...
    -Als ik ze ook maar een seconde uit het oog verlies gaan ze naar de koffiecorner thee maken (wie heeft dit uitgevonden:x)
    of ze gaan naar de kaas en worst afdeling schooien voor een plakje worst, de kaas staat al 'klaar' en nee die van mij nemen niet 1 stukje:)
    - kom ik bij de kassa liggen er opeens extra boodschappen in de kar
    - broekzakken moet ik altijd controleren op meegenomen souvernirs
    En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik vind het dan ook niet vreemd als mensen ons aan staan te staren.;)
    Maar het meest ongelukkige boodschappen moment..
    Ik was al klaar bij de kassa dus ik wil met de kinderen terug naar de auto lopen. De cassiere roept mij terug omdat ik blijkbaar iets vergeten ben in te pakken. Ik loop terug maar de kinderen lopen ondanks mijn terug roepen gewoon door. Kom ik op de parkeerplaats buiten, nog geen minuut later volgens mij, en ik zie allemaal mensen kijken in de richting van mijn auto.. dus ik kijk ook en ik kom ondertussen dichterbij.. staat mijn zoontje (toen 5) bovenop de auto te dansen:$:):)
    Dus nee boodschappen doen met de kids.. alleen als het echt niet anders kan!

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    OMG... dat is wel heel erg;P
    maar zie het helemaal voor me en moet er ook wel om lachen.
    vooral dat van de koffiecorner :p
    mijn dochter is nog niet zo groot dat ze dat kan..
    maar koeka openmaken kan ze al heeeel goed

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje sommigen hebben het nog veel erger...:$
    ik laat mijn oudste soms wel helpen maar ze is alweer gauw afgeleid en wil er dan vandoor gaan zodra we bij de kassa moeten wachten... ze heeft geen geduld om in de rij te staan wachten dus ja...
    dan moet ze van mij in de kar zitten en dan word mevrouw ongeduldig en lastig....

ik zie soms wel ouders met een ontzettend rustig kindje die gewoon blijven staan als de moeder dat zegt! dat gaat bij mij echt niet lukken... mijn dochters zijn allebei erg ondernemend en vooral erg nieuwsgierig... zo vraagt ze ook altijd aan iedereen, wat doe jij? hallo, alles goed? jij mevrouw he? haha ze kletst werkelijk met iedereen, dat is dan wel weer heel schattig.... en laatst zei een oudere man nog, ach beter zo dan een suf schaapje:p achja het zal vast wel anders worden wanneer ze iets ouder is (hoop ik) :p

gisteren de grote boodschappen gedaan samen met mijn man en onze kids en dat ging dan wel weer goed... :D

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier net zo..en ze is ook net 2...

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    owh mijn god zooooo herkenbaar.. afentoe is mijn oudste die nu 2,5 jr. is . zooooooooooooooo vervelend in de winkel maakt niet uit welke winkel overal aanzitten, alles meenemen en in de kar gooien ( soms sta ik te kijken van wat doet die fles met bier in me kar :O wij drinken niet !! heeft mevrouw die er in gemikt.. en ja hoor midden op iets wat breekbaar is, chips, eieren,koek ofzo)
    in de schappen gaan leggen met de snoepjes, de snoepjes bak een hele hand eruit graaien en dan snel der mond in doen. maar ja hoe kan je EN de maxi cosi op je karretje houden, EN een 2,5 jarig kindje vervoeren in een winkel? als je veel boodschappen nodig heb. heb je maar beetje nodig ken je de maxi cosi IN het karretje mikken. en dan de DRAAK in het zitje..
    mijn oplossing was laatst het rekje van bierkrat uit te klappen... en haar daar met haar 15 kg. op te zetten. Ene van de winkel kwam naar me toe. mevrouw die zijn voor dekratten bier niet voor de kindjes die is te zwaar.... OWH EN 2 KRATTEN MOGEN WEL ??? hoeveel wegen die wel niet...

maar in ieder geval ZWAAR irritant vooral als het of MEGA koud is zoals nu of gewoon giet ! snachts nietgoed geslapen heb doordat de kleine van bijna6 maand wakker is geweest.
    en ga zo maar door.

en dan kom je thuis en dan kom je er achter dat de kleine een toffeltje kwijt is. dat de draak een handschoen kwijt is en een speltje van haar haren. en jij nog 5 dingen vergeten ben voor het avond eten... nou en dan heb je me daar een pestbui!!!

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    mamzie..

mijn dochter heeft ook haar momenten dat ze SUPER lief is dat ze boodschappen briefje vast houd en een klein karretje pakt ( ken alleen hier in de jumbo, c1000 , AH enzo hebben dat niet ) en dan vraagt mama wat nu pakken? en dat ze dan netjes alles zachtjes er in zet. en ook lief vragen van mag ik dan deze toetjes hebben voor vanavond?
    maar altijd NET als je het niet ken gebruiken dan haalt ze dingen uit en rent ze alle kanten op gooit vanalles in de kar... pfff punthoofd krijg je er van !

maar het meer en deel is ze dus in een winkel als wat ik eerder schreef .

16. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Daarom plan ik de boodschappen zo veel mogelijk zonder kinderen. Hier gisteren ook weer drama! En ik ben altijd de boeman want de mensen kijken mij steeds aan!

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier helemaal niet herkenbaar. ach ze gooit weleens iets in het karretje wat ik niet nodig heb. zoals van de week 5 zakken ijsberg sla maar ik geef dr een korst brood en gewoon gezellig tegen dr babbelen en dr late helpen en niks mis mee hier gelukkig

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb het afgelopen jaar ongeveer ook nooit normaal lopend met mijn dochter boodschappen kunnen doen. Ik kan dr wel laten helpen of gezellig doen maar het loopt ALTIJD uit de hand. Wanneer ze 1 dingetje niet mag is het janken, op de grond liggen, zich slap maken aan de hand, iets uit het vak pakken en keihard door de winkel smijten om vervolgens lachend weg te rennen terwijl het stoom uit mijn oren komt. En de hele winkel kijkt je inderdaad aan alsof je een enorm slechte moeder bent.
    Feit is dat ik altijd alleen boodschappen moet doen met de kinderen dus thank God voor de duowagen!

19. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Ohh ik ben dus niet de enige!
    Verschrikkelijk boodschappen doen als je kind los loopt!
    Óf niet in t zitje van het karretje wil!

Drama!

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Whahah als ik dit zo lees staat me nog behoorlijk wat te wachten:D

Deel Deze Pagina