Loedermoedertopic

Discussion in 'Mama en gezin' started by Boommm, Nov 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat doe jij wel eens waar je niet heel trots op bent :D
    laten we het leuk houden en elkaar niet beschuldigen

- Ik hoor m'n kinderen al een half uur kletsen wat nu overgaat in jengelen. Maar heb nog geen zin om op te staan en ze eruit te halen:)
    - Parkeer ze elke ochtend voor de tv zodat ik rustig kan douchen/make-up kan doen.
    - Laatst zat m'n dochter klem in de wasmachine en heb ik eerst een foto gemaakt voordat ik haar eruit heb geholpen

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    :D:D:D
    Ik heb een tijdje terug hetzelfde gedaan al zat dl vast onder de bank :D

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier wil zoon alleen maar knuffelen niet erg maar wel als het van 07:30 tot 19:30 uur non stop is en ik geef hem dus nu de keuze samen spelen of knuffelen?
    Zoon mag 2x per dag op de Ipad (als dochter haar middagslaapje doet en als ik eten moet koken) vaak ga ik dan tussen de middag buiten zitten en al snel komt hij dan met de vraag of hij in de tuin mag spelen haha ja hoor maar eerst die Ipad uit!

Hebben een Nijntje wekker en als ik het echt zat ben doe ik Nijn alvast laten slapen en zeg dan dat Nijn al slaapt en hij ook maar moet gaan (werkt nog wel!)
    Ook als hij smorgens te vroeg opstaat zeg ik dat Nijn dat niet leuk vind want die wilde samen met hem wakker worden werkt nu ook nog tot hij denkt "de boom in met Nijn ik ben NU wakker!"

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,495
    2,948
    113
    Nu is zo'n dag. De tv staat al de hele ochtend aan....

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    - tv aanzetten in hetweekend om rustig op te starten..

- ze op hun kamer laten spelen zodat ik zelf nog even dat ene programma terug kan laten kijken..:p

6. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    wat een heerlijk topic om te lezen..

7. tatie

tatie Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,026
    110
    63
    Candy crush snel dichtdoen en zeggen dat ik huiswerk aan het maken ben :D (ik doe wel echt een opleiding waar ik veel voor moet lezen, maar dat lukt beter als ze slapen)

8. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Extra kopje thee drinken (ook al heb ik geen zin meer) omdat ik alleen dan echt rustig kan zitten. En daar doe ik dan heeeeeel lang over. ;)

9. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    (extra) lang op de wc zitten want dat is de enige plaats waar ik ff rust krijg als ik alleen thuis ben met m'n meisje ;)

10. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,495
    2,948
    113
    Echt? Hier wringt ze zich ook erbij in het hokje : "mama plas kijken?" :p

11. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    hier ook maar ze kan gelukkig nog niet bij de deurklink dus doe ik de deur dicht.
    ohh dat klinkt wel heel evil hoe ik het typte haha zo bedoel ik het niet, meestal zet ik haar even bij de tv als ik naar de wc moet..

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik woon gelijkvloers en de woonkamer is echt 3 stappen van mijn slaapkamer. In het weekend dan zet ik beide dames lekker voor de tv met een broodje en drinken en dan lig ik nog een half uurtje wakker te worden in bed. :)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

hahaha geweldig :D

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha dat van die wasmachine is hilarisch :)

- voor de tv parkeren omdat ik rustig wil opstaan of rustig wil ontbijten ofzo

15. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    extra lang douchen om even tot rust te komen..
    dl naar boven sturen om het speentje van haar zusje er weer in te doen..
    oh en vast nog wel veel meer..

van de wasmachine zou ik zelf ook wel eerst een foto willen maken! ;)

16. Gember

Gember Niet meer actief

Tijdens en na het voeden op m'n telefoon pielen (en op dit forum kletsen). Soms zit ze uit te buiken op schoot en kijkt ze mee...oeps. :)

Niet opschieten met douchen, terwijl ik haar hoor huilen...

DL is net 3 maanden, dus bovenstaande voelt al heel slecht van mij hahahaha. :p

17. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

Feb 5, 2015
    1,258
    55
    48
    NULL
    NULL
    De zussen met hem laten spelen omdat ik moet plassen en dan heel lang op de wc blijven zitten.

Vroeger (voor de baby) de kidsleep in het weekend op 8 uur zetten, ook al weet ik dat ze meestal om 7 uur wakker zijn.

Ze heel vroeg in bed leggen en ze nog even (lees: drie kwartier) zelf laten lezen omdat ik toe ben aan rust.

Doorzagen over gezond eten en zodra ze op bed liggen een zak chips open trekken...:)

18. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
    Haha HEERLIJK topic!

Ik maak me vooral schuldig aan YouTube. Sowieso iedere middag vanaf 5 uur totdat we gaan eten en in het weekend 's ochtends bij ons in bed ;)

En qua voeding eet ik overdag gezellig samen met dl rijstwafels & rauwkost. 's Avonds eet ik met manlief een grote koek en chippies...

19. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    2,126
    405
    83
    Of tijdens het koken in de keuken stiekem een chocolaatje eten terwijl ik mijn zoon een bakje komkommer voorzet:D

20. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Ik zet de maxicosi wel eens op de voorstoel terwijl mijn airbags niet uitgeschakeld kunnen worden

Share This Page