Boodschappen doen........

Discussion in 'De lounge' started by butterfly24, May 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    voor de bezuinigers onders ons ;)
    kijk eens op de lowbudgetkeuken.com
    staan lijstjes met boodschappen en recepen voor ene week en dan ben je onder de 50 euro kwijt heb je de hele week eten voor 4 personen
    er zitten wel vreemde recepen ussen maar dat kun je altijd nog veranderen :D

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

die website werkt niet ... :oops:

3. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    @girl75, waar haal jij een brood voor 37 cent?

4. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    Bij albert heijn kost een euroshopper brood 37 cent. Je moet er wel voor bukken ;)

Groetjes Inge

5. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Aldi(Primawit of Primabruin),of Lidl,
    en Bas(Dirk v/d Broek)hebben het,
    maar meestal moet je het wel s'morgens kopen want s'middags is het 9 van de 10 keer al op.

6. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Dat is ook een hoop geld,
    een oude vriendin van mij die deed dat ook wel eens,maar die woonde op 4 hoog zonder lift,met 2 kleine kindjes(en een kinderwagen)
    Ik zou het pas laten bezorgen als ik zeg maar zo ziek ben(denk aan bijv.been in het gips)

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    bij de lidll denk ik en die brood durf ik geen eens aan de eendjes tevoeren zo vies is het :) maar ieder zijn mening en smaak

8. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Wij gaan ook altijd naar Lidl, rond 50 a 60 euro per week en dan af en toe paar dingen halen bij C1000. Dus ik vind niet zo duur, ong 300 euro per maand geven wij uit voor boodschappen.

9. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Brood vies? Gewone boterham zijn echt heerlijk en langere vers dan bij C1000, is mijn mening.

Maar crossiant enzovoort, niet zo lekker idd!

10. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    is de lidl dan zoveel goedkoper als de aldi?
    want bij de aldi betaal je 95 cent voor een
    simpele boerenbruin

11. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Bij Lidl hele bruin brood of wit brood 99 cent. Halve hebben ze niet ;)

12. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik doe meestal boodschappen bij de vomar voor zo'n 50 a 60 euro per week en bij de appie heijn haal ik dan vaak het fruit voor ongeveer 10 euro per week.
    En ik maak op maandag altijd een lijstje wat we eten die week en dan kun je altijd nog wisselen maar ik zorg er dus voor dat we voor zeven dagen avond eten hebben.
    Wij zijn trouwens met z'n 2en en een hondje.

Wel leuk om het zo te lezen wat anderen doen.

13. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    dan ben ik nog steeds benieuwd waar je een
    brood kunt kopen voor 37 cent!

14. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke ik weet dat wij te veel geld aan boodschappen uit geven ....ik weet feitelijk niet eens hoeveel maar het is te veel ....

maar wat ik me dus afvraag .....hoe kun je nou voor een hele week boodschappen in huis halen .....hoe doe je dat met je vers voer zoals groente vlees en fruit ......dat haal ik voor 2 dagen en echt niet langer ......dan is het bedorven voordat ik het eet .....

15. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hier rond de 100 euro per week.
    Ik zou echt niet weten hoe ik het goedkoper zou moeten doen haha.

@ sybje

Vlees in vriezen en fruit minder rijp nemen dan kan je het langer laten liggen.

16. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Fruit kan je wel voor 1 week bewaren en groenten paar dagen, maar dan haal ik gewoon verse bij c1000.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Idd vlees in vriezer en brood ook ;)

18. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooohh invriezen ...en ik maar denken .....mmhh oke ik heb iets tussen mijn oren zittem mbt invriezen alles wat uit de vriezer komt behalve ijsjes ....dat kan ik niet eten .......maar dat is mijn probleem komt goed

19. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik haal me vers gewoon elke dag

maak altijd en rondje eerst naar de bakker voor brood dan naar de groente boer en als laatste ga ik naar de slager voor me vlees elke morgen weer

20. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Wij maken nu ruim een jaar gebruik van Albert.nl.
    Ik vind het echt een uitkomst.
    Ik bestel voor ong. 80 euro p.week: pakken/flessen drinken, kattenvoer,schoonmaakmiddelen,wasmiddel,vlees, aardappels, wc -papier, kortom de grote en zware dingen.
    De bezorgkosten zitten daar bij in , ong 7 euro.
    Daarnaast ga ik 1 a 2x p. week, vers fruit/groente /brood halen, voor ong. 20 euro per keer.

Wij eten hier wel zoveel mogelijk biologisch, dat is wel wat duurder, scheelt denk ik 10-15 euro p. week. Ook haal ik brood van de bakker , dit smaakt mij toch het best.

Ik heb in het verleden wel eens lidl geprobeerd, daar kom ik nooit meer, ik vind het echt troep.
    Aldi daarentegen vind ik een stuk beter, daar ga ik ong, 1x per maand naar toe, voor bepaalde vaste dingen, als koffiemelk e.d.Dan besteed ik ongeveer 20-25 euro p.maand.

Ik denk dat het ook zo is, als je wat meer te besteden hebt, je minder op boodschappenkosten let.
    Als ik albert.nl niet zou kunnen betalen, dan koos ik voor Aldi, vind ik een prima alternatief.

Share This Page