Ik denk er precies het zelfde over, ik heb al 2x gehad dat ik daar brood en van die afbakbroodjes had gekocht en dat ik thuis kwam en zag dat die afbakbroodjes groene plekjes hadden ( schimmel dus ) en het brood na 1 dag zo hard was dat je er iemand z'n kop mee in kon slaan, en inderdaad dit zou ik nog niet aan de eendjes durven te geven hihihihi ... voor de rest koop ik wel veel bij lidll, scheelt qua centjes... En ingevroren groente zijn vaak nog gezonder dan groente die in die bakken liggen ( is bewezen ) dus ik koop vaak ingevroren groente en haal het er in de ochtend uit zodat het aan het einde van de dag is ontdooit
dit doe ik ook al van huis uit is een hele gewoonte alle winkels kennen me ook al vanaf kleins af aan en nu kom ik er zelf met een kleintje en een zwangere toeter hahha
Wij betalen zo'n 150 euro aan boodschappen. Het gaat wel zo'n 3 a 4 weken mee. Tussendoor halen we ook nog eens brood/melk/groente.
ik ga 1x in de week naar c1000 en ben tussen de 50 en de 70 euro kwijt. voorheen ging ik ook naar de liddl maar dan ga ik boven het budget uit zo goedkoop vind ik de liddl niet meer.
@ sybje Ik doe wel maar voor een week vlees in de vriezer.. want langer vind ik niet zo. En brood neem ik ook voor de hele week en gaat de vriezer in. @ mvjason Ben je dan niet veel meer kwijt dan als je het in 1x mee zou nemen?
Wij zijn rond de 70.00 euro kwijt, soms meer soms minder. Dat is toch ook wel eigenlijk het max wat ik wil uitgeven. Kwa winkel varieer ik erg, hier zit een plus en dirk, de dirk heeft *** kwaliteit, en de plus is duur. De aldi en Lidl ga ik ook wel heen, werk zelf bij de AH en daar heb je weer euroshopper merken. Ik probeer elke week zo weinig mogelijk kwijt te zijn. Maar ik heb brood van de bakker, en ik wil 2 a 3x per week verse groenten. Heb vandaag een paar dingen gekocht voor 12.00 euro, maar ga woens of dond maar weer eens naar de Aldi of Lidl. Wij hebben nooit bier of sigaretten.
jawel dat ben ik wel maar wij willen elke dag vers we zijn namelijk erg verwend tuurlijk zou het kunnen 1x in de week maar daar kijken we eigelijk niet zo naar
Ik ga 1 x in de maand naar de lidl of aldi, waar ik op dat moment zin in heb . Daar haal ik wc papier, keukenpapier, schoonmaakmiddel, koekjes, pasta(saus), suiker, dat doort dingen. Ongeveer 75 euro. Daarnaast ga ik elke week naar de AH voor de A-merk (thee, margarine, koffie(melk), etc). Ongeveer 50 euro per week. Daarnaast ga ik ook nog eens naar de Turkse toko, gemiddeld 2 keer per maand. Daar koop ik mijn vlees, rijst, yoghurt, olijven, turkse kaas etc. Als ik vlees koop, ben ik daar dan zo'n 60 euro kwijt. Anders ben ik met 20 euro klaar. Ja, en de groenten en fruit probeer ik op aanbiedingen te kopen, of gewoon bij de Turkse toko, dat is toch het goedkoopst. Dus, ik denk gemiddeld 75 euro per week voor onze boodschappen, en dat exclusief luiers en voeding voor Elena. Ppfff wat een geld!
ik heb net voor 2 dagen voor 18 euris boodschappen gedaan ......volgens mij is dit nog nooit gelukt ....wie weet word het een sport ...haha
Neej hoor, 2 dagen 18 euro, 9 euro per dag, vind ik meevallen (doe ik ook weleens als ik bij C1000 kom als er toch niet anders is in huis)
ja ben idd bij de c1000 geweest .....bij de ah had ik het niet gered ...maar de andere kant van het vehraal is dat ik nu wel 4 km verder moest rijden ...nou ja heb mijn uitje weer gehad ......en ik kreeg een gratis boodschappen muntje haha
Wij doen onze boodschappen in duitsland 1 keer per maand doen wij voor 70/100 euro boodschappen daar hebben we de hele maand genoeg aan.En hoef ik in nederland bijna niets meer te halen af en toe iets maar niet meer al 10 per week. De opmerking van je leeft/koopt naar wat je hebt.Vind ik moeilijk mee eens te zijn.want wij hebben 3500 per maand en we hebben 1100 aan vaste lasten dus 2400 over voor boodschappen en zo.en nog doen wij voor hooguit 150 euro een boodschappen en daar zit een hoop luxe dingen bij