hahaha indd noor28.. stond laatst in de krant over een stel dat kon de hele week gratis pinnen haha het zal je maar gebeure toch
Maar daar zijn ze dan wel achtergekomen,anders stond het niet in de krant toch? En hebben ze alles terug moeten betalen? Zo ging laatst iemand pinnen en toen zat er nog geld in het laatje waar het geld uitkomt 150 euro nou dat maak ik niet mee
hier nog steeds niet afgeschreven dus misschien toch een keer een meevaller? en ik heb het ook een keer gehad met 70 euro. was iemand vergeten mee te nemen.
Dat is inderdaad locgisch,en wie weet hebben ze nu wel juist dingen gekocht wat ze normaal niet zouden doen
Wij hebben het een keer gehad bij een tankstation. Het was een onbemand tankstation van de tinq. Mijn man was om 20.55u gaan tanken, en om 9.00u stopt ineens alles en gingen de lichten van het tankstation uit. De tank was al wel bijna vol. Maar dat is ook nooit afgeschreven.
ik denk zo`n 10 jaar geleden was er in een stad hier vlakbij een pinautomaat die een klein uur lang het dubbele uitkeerde, Mijn vriendin kwam erachter en heeft toen 3 keer gepint tot haar banksaldo leeg was (toen studeerden we nog dus was niet heel veel) en heeft daarna alle bekenden van haar die dichtbij woonden gebeld, daar hebben toen heel veel mensen gepind, maar niemand heeft het terug hoeven te betalen.