Wij hoeven niet echt op te letten per maand qua boodschappen. Maar ik probeer toch rond de 75 euro per week te zitten inclusief flesvoeding en alle andere producten maar exclusief luiers en doekjes. Luiers en doekjes koop ik in 1x groot in en doe daar een hele tijd mee. Meestal ben ik rond de 60 euro kwijt in de week. Voor 2 volwassenen , 1 kind co ouderschap (meeste tijd bij ons) een baby dan. Ook hebben wij een hondje maar daar koop ik 1x in de 3/4 maanden een zak voer voor a 27 euro. Als je alles om zou rekenen met luiers kom ik wel op de 300 euro per maand. Oh en we eten 5 dagen in de week warm , 1x bij mijn moeder en 1 dag kliekjes dag. Elke dag hebben we fruit en brood van de bakker. Dus redelijk gezond zeg maar
50 euro per week voor de boodschappen incl. wasmiddel, shampoo ect. Maar excl. luiers die haal ik altijd bij het kruidvat, twee grote pakken a 13,- p.st. dus als ik dat mee zou tellen dan zo'n 56,50 per week incl luiers.
50 euro per week. Wij zijn met 2 volwassen, 2 kinderen en een hond. Het bedrag is inclusief hondenbrokken, luiers voor beide kinderen en flesvoeding voor 1 kindje.
We proberen 80/90 per week voor 2 volwassen 2 kinderen een kat en een stuk of 6 vissen Wij eten ook gewoon gezond maar niet biologische, dus gezond hoeft niet per definitie duur te zijn
Tussen de 60 en de 75 euro per week voor twee volwassenen (en een poes). Ligt er aan of we wasmiddel e.d. nodig hebben. Dat scheelt nogal. Respect voor mensen die het redden met twee kinderen voor 50 euro. Ik kijk best uit maar dat gaat niet lukken, vrees ik.
Ik zit echt met open mond te lezen. 50 per week incl luiers? Hoe dan? waar doe je dan de boodschappen? Ik kom met 2 volwassenen, 2 kinderen in de luiers en een kat echt ruim over de 120 Per week..
Wij zijn samen en hebben een hond. Gemiddeld besteden wij circa 150-200 euro in de week. Hier zit dan wel tanken bij ook en medicatie voor de hond. Wij kopen veel groeten/fruit en biologisch.
115 per week, voor 3 personen inclusief een kind van 1. Verzorgingsproducten en luiers zitten er niet bij.
Ongeveer Eur 300,- per week en dat is alleen eten helaas. Ik woon in een vreselijke dure stad dus het is niet anders, aanbiedingen doen ze hier ook niet aan. In NL geven we meestal Eur 150,- uit maar eten dan wel de duurdere vissoorten zoals zalm en mager (biologisch) vlees.
Als je serieus ruim 120 euro per week kwijt bent voor 2 volwassenen en 2 kinderen dan doe je iets niet goed. Ik ben rond de 55 euro kwijt voor 2 volwassenen en 2 kinderen (waarvan 1 volop in de luiers). Ik geef even een voorbeeld van onze boodschappen. Ik doe trouwens boodschappen bij de Lidl of de plus (allebei heel goedkoop) 4 pakken melk 1 pak yoghurt 2 beleg kaas (doen we ruim een week mee) 2 brood fruit (appels, bananen, peren voor een week) 2 ontbijtkoek 1 brinta en dan ons eet menu ( ik kook veel afgepast) de oudste van 4 eet met ons mee, dus vlees verdelen we enzo bijv. maandag: broccoli (1broccoli) met aardappelen en verse worst. dinsdag: nasi (rijst heb ik vaak in huis en koop je dus niet zo vaak, groente en nasimix) woensdag: (eten we met mijn schoonouders erbij) wortels (2 zakken) en vissticks (1doos en daar blijft nog wat van over) donderdag: wokgroente met 1 kipfilet, rijst en woksaus. vrijdag: een boterham met gebakken eitje ofzo. zaterdag: nasi overgebleven van dinsdag zondag: soep (blik) met stokbrood. Met dit alles ben jij geen 120 euro kwijt. Ik moet er wel bij zeggen dat wij dus geen chips of iets kopen.....we hebben wel altijd een snoepje in huis voor onze zoon en biscuitjes maar dat is ook alles.
Veel bij winkels inslaan zoals de Aldi, Lidl en dan de aanbiedingen en niet alleen maar A merken kopen. Luiers kosten bijvoorbeeld bij de Aldi maar 12 euro voor 72 luiers ( als ik het goed zeg ) Als ik 120 euro per week zou uitgeven dan zou ik echt heeeeeel luxe leven hoor. En als ik nu luxe wil eten de hele week dan ben ik 90 euro kwijt voor 2 volwassenen 2 kinderen en een kat. Voor de kat koop ik overigens eens per maand een grote zak dieet voeding bij de dierenarts dus die hoeft niet wekelijks mee gerekend te worden.
Serieus?? Ik eet in mijn eentje al 1 broccoli stronk op, en 2 keer brood in een week als avond eten... 1 kipfilet met z'n allen.. Wij hebben ongeveer 150 per week met z'n vieren, alles biologisch de laatste tijd. Wij sporten wel veel dus eten ook anders. Ik eet al 4 pakken yoghurt in m'n eentje en mijn man drinkt heel veel melk. We eten heel veel groente en kipfilet.
Maar sorry 1 stronk brocolli voor jullie allemaal...dan eten jullie toch ook niet zo best. Wij hebben er met zn vieren wel 3 nodig em dat vind ik ook goed veel groenten eten