Hoi allemaal, Nog nooit eerder heb ik kindervuurwerk gekocht en zag het in de afgelopen jaren overal liggen in de winkels. Nu ik dit jaar wel wat wil kopen, vind ik ze nergens of is het uitverkocht Welke winkels verkopen allemaal kant-en klare vuurwerkpakketten voor kinderen? (sterretjes heb ik al) Ik ben bij de Action, AH, Vomar, Kruidvat, DEEN enzovoort geweest. Ik woon in de randstad omgeving Amsterdam. Groetjes
Mijn man heeft helaas de auto, alle vuurwerkpunten in onze stad zijn een stuk vandaan. Ik durf niet een lang stuk over straat met al dat vuurwerk in mijn handen en mijn dochtertje erbij.. Daarom was ik na de dichtstbijzijnde winkels gegaan.
De Hema, voor ongeveer 9 euro een pakket met grondbloemen, kleine knappertjes met kleurtjes en ander licht vuurwerk. Ik maak overigens bezwaar tegen de term 'kinder'vuurwerk. Er is geen kindervuurwerk. Er is zwaar vuurwerk en licht vuurwerk. Kinderen mogen van mij geen vuurwerk afsteken Maar goed, ik zeur dus ik zal verder mijn mond houden
Deze bedoel ik: 2 doosjes sunflowers 1 maxipack sterretjes 4 doosjes grondbloemen 2 doosjes dragon eggs (knappertjes met wit geflonker) 2 doosjes blinking (gekleurde knappertjes) 2 doosjes camellia (andere soort grondbloemen, volgens mij) 4 doosjes knappertjes (zonder kleur) 2 pakjes sterretjes
Haha ik ben het met je eens hoor. Ik koop het ook enkel omdat mijn zusjes +18 komen en wij zijn bangeriken qua die grote knallers.. Ik ga morgen toch even langs de stad. Bedankt!
Nou, ik vind het pakket van de Hema wel leuk eigenlijk En ja, we hebben het in de tuin al afgestoken om te kijken hoe of wat. Wel om en om; de ene stond met onze dreumes binnen terwijl de ander afstak en andersom, want schijnbaar vind hij het eng en gaat hij enorm zeuren (tis net zn moeder). Ik wil best oud en nieuw vieren met dit kleine mannetje, maar no way in heck dat hij morgen om middernacht buiten komt
Nee dat begrijp ik. Ik laat mijn dochter ook gewoon bij de deuropening staan (woon 4 hoog in een hoek met bomen ervoor, dus vuurwerk komt er niet)
Waar precies ? Vuurwerk is namelijk verboden maar kinder vuurwerk valt daar misschien niet onder dan en wil heel graag met de kinderen wat afsteken
Ik neem aan dat je Belgie bedoelt? Ik heb het zien liggen dacht in Lanaken die nieuwe. Ga normaal in Maasmechelen maar daar ben ik al tijdje niet geweest dan moet het wel Lanaken zijn