Binnenkort naar de DM in Gronau maar welke supermarkt is daar het goedkoopste en de meeste moeite om heen te gaan. Wat moeten wij niet missen Voor de DM heb ik al een lijstje!
Wat ik elke keer lees gaat het vooral om alcohol en drogisterij producten. Er is een tijd geleden nog wel een topic over geweest. Wij doen het niet omdat we beide niet halen dus niet echt de moeite waard is. Eerder gingen we naar de aldi omdat ze daar rond december andere bakproducten hadden dan bij ons bij de aldi.
Qua eten vond ik t iig niet goedkoper. Ja drank en a merk frisdrank maar ik drink net zo lief huismerk. Maar verder doe ik geen boodschappen over de grens. Groente en fruit zijn vaak zelfs duurder Drogisterij trek ik wel graag leeg ik heb de app van rossmann gedownload voor nog meer korting. Heeft de dm vast ook wel
Als je naar de DM in Gronau gaat heb je er 2. Pak dan die aan de Köningsstrasse daar zit ook de Lidl , Aldi en een getrankenhall allemaal bij elkaar met 1 parkeerplaats.
Wij gaan naar Kaufland en Lidl. Huismerk frisdrank Lidl is goedkoper dan hier. Net als normale merken. Alleen nadeel is dat ie de flessen moet bewaren. Maar wij gaan meestal 1x in de 3 maanden. Wat wij meenemen wat echt goedkoper is: Kattenvoer (natvoer) Alcohol Frisdrank Haarspoeling Vitamines Olijfolie
Thnxx voor alle tips! Wij gaan ook vooral voor de DM, Douchegel Shampoo Haarverf Tandpasta Vitamines Enzenz.
Wij hebben altijd kaufland Prijzen soms minder vaak ook niet Maar gewoon net wat andere etenswaar dan in nederland
Mocht je nog iemand hebben met een lactose intolerantie: daar zijn de lactase pillen echt super goedkoop in verhouding tot Nederland. Ik bestel ze altijd uit Duitsland haha