Volgend jaar zomer gaan we op vakantie naar Duitsland. In welke supermarkt kunnen we het beste boodschappen doen? Ik heb gelezen dat er in de buurt een Rewe en Edeka zitten,maar het zegt mij niks.
Nou dan ben je mooi op tijd met je vraag.... duurt nog zo'n 10 maanden In principe zijn alle supermarkten goed in Duitsland. Aldi en Lidl zijn er ook meer dan voldoende hoor.
Allemaal prima te doen! Neem voor thuis lekker ook wat mee kan best schelen in kosten... Wij doen regelmatig boodschappen over de grens en vooral met bier scheel dat
Koffie is er bijna altijd duurder. Verder alles lekker daar kopen. Wij gaan iedere maand shoppen bij Real.
Rewe zijn vaak vrij groot. Edeka is wat kleiner, maar wel luxe en vrij prijzig soms. Aldi en Lidl zijn uiteraard lekker goedkoop, maar je hebt nog meer van die goedkope supermarkten in Duitsland.
Ik woon op de grens en wij halen bijna altijd boodschappen in Duitsland! We mogen er ook graag shoppen, dm is inderdaad een hele fijne drogist over het algemeen sla ik daar mijn make-up in, stuk goedkoper! Helaas verkopen ze er alleen geen Zwitsal en andrelon, maar douche gels, haarverf etc is er spotgoedkoop beetje vergelijkbaar met de action! Edeka is een van de duurdere supermarkten, maar wel erg netjes! Wij gaan doorgaans altijd naar kaufland dit zijn gigantische supermarkten, verder zijn de Aldi, Lidle en Netto goedkope supermarkten ze bieden alleen wel net wat andere producten aan dan je hier in Nederland gewend bent.
Hou er rekening mee dat er op blikjes ook statiegeld zit wij gaan vaak boodschappen doen en gaan alle winkels wel af
Ik ga altijd naar Kaufland. Wonen aan de grens en eigenlijk doen we eens per week daar grote boodschappen.
hier 5 min van de grens wonend ik doe eigenlijk al mijn boodschappen in duitsland bij de duitse lidl en aldi,, Rewe of DM ik ben helemaal weg van TEDI soort action/xenos.. en de KIK is leuk voor kleding,, bij ons zit ook de deichmann dat is een soort van haren,, scheelt een hoop centjes in de maand