boodschappen in grote hoeveelheden?

Discussie in 'De lounge' gestart door liesbet77, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Het enige nadeel daarvan vind ik dan weer de 5 euro verzendkosten, die heb je niet als je naar de winkel gaat, en in ons geval is de winkel bijna om de hoek dus ook geen bezine kosten. Alleen daarom al bestel ik mijn boodschappen niet via albert.nl

2. tulip

tulip Niet meer actief

darlagirl, hij woont niet in de buurt toevallig??? Dan bel ik hem volgende keer even;)

3. Darlagirl

hahahah nee hij woont niet in de buurt maar we gaan binnenkort naar Heiderbos dus weet niet of je in de buurt woont want dan stuur ik hem ff :D

4. tulip

tulip Niet meer actief

nee verkeerde grens;) wij wonen net boven antwerpen zeg maar.:D

5. Darlagirl

He dat is jammer zegt tie, hij had wel weer eens '' echt '' willen shoppen :D ... hahahah

6. tulip

tulip Niet meer actief

hahaha

7. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedemiddag allen.

Ik doe op zaterdagochtend altijd voor één week boodschappen. Vlees, groente, zuivelproducten, brood, vleeswaren, drinken en lekkere dingen. Eventueel verse groenten haal ik dan tussendoor nog op.

Ik vind het ideaal. En daarnaast heb ik geen tijd om meerdere keren per week boodschappen te doen. Ben blij als ik thuis ben, en dan niet meer weg te hoeven voor boodschappen.

Lfs, S.

8. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Eén keer in de week is te plannen. Wij doen dat ook altijd zo. Het is even zoeken naar een structuur maar als je dat hebt, lukt het echt.

Zo haal ik altijd
    - 3 x groenten
    - 1 x soep
    - 1 x patat
    - 1 x rijstgerecht
    - 1 x pastagerecht

Ik haal boodschappen op maandag. We eten dan maandag, dinsdag en woensdag vaak al de groenten op maar als ik bijv. wortels/witlof heb, kunnen die ook prima wachten tot donderdag.

Ik merk echt dat je, hoe vaker je naar de winkels gaat, meer uitgeeft. Ik 'verplicht' mezelf gewoon om het ermee te doen en dat lukt dan altijd.

Verder zijn er van die dingen als kaas, aardappels, vlees, beleg waar ik altijd even voor kijk of ik het nodig heb die week.

Succes!

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik ga altijd samen met mn zoontje op zaterdagochtend boodschappen doen in een stad vlakbij. Klinkt stom, maar da's echt een uitje voor ons. In de auto de cd op die hij wil (een verhaaltje, of kinderliedjes), lekker meezingen en dan gezellig boodschappen doen. Elke week naar de AH en eens in de twee weken ook naar de Aldi. We hebben helemaal een vaste routine en ik geniet daar echt van :)

Dus echt groot koop ik niet in, al heb ik wel altijd bepaalde producten zoals thee, rijst en afbakbrood en potten appelmoes enzo in huis.

Doordeweeks doen we alleen een boodschapje als het echt nodig is.

10. tulip

tulip Niet meer actief

daarom heb ik mijzelf een weekbudget gegeven, ik kan dus ook maar een bepaald bedrag uitgeven, ook al ga ik 3 keer per dag.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wij gaan op zaterdag en doen dan voor de hele week. Soms moet ik tussendoor weleens wat kleins halen maar dat zal max 2 keer per week zijn.

Deel Deze Pagina