boodschappen laten bezorgen via ah.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door debozoe, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hallo dames,

Ik was even benieuwd wie dit ook doet.
    Ik heb het vandaag voor het eerst gedaan en het wordt morgen bezorgd.
    Wij hebben hiervoor gekozen omdat het tijd scheelt, best druk met mijn werk en de behandeling die mijn dochter daarnaast volgt in een revalidatiecentrum is ook best tijdrovend. Ik merkte dat ik daardoor best gestrest was en samen met mijn man op zoek gegaan naar wat dingen die we kunnen veranderen om zo wat meer rust in te bouwen. Dit leek ons een goeie oplossing.
    Hoe zijn jullie ervaringen hiermee, en doen jullie het altijd of af en toe?

2. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Ik deed het vaak, nu niet meer omdat ik het best prijzig vind. Maar de service vind ik top! Zo werd ik eens gebeld, of ze een half uur eerder mochten komen. Ik deed net mijn kind in bad, dat was dus niet handig. Is de bezorger eerst naar een ander adres gegaan, en kwam op de afgesproken tijd. Fijn dat ze eerst bellen en niet zomaar komen. Ook had ik een keer een artikel wel betaald, maar niet geleverd. Ik heb gebeld en bij de volgende bestelling werd het bedrag in mindering gebracht en kreeg ik iets gratis. (pizza geloof ik) Sowieso krijg je altijd een artikel gratis, iets dat nieuw is meestal. Maar ik vind het wel erg duur, je moet voor minimaal 70 euro bestellen en bezorgkosten zijn vaak ook 7,95 ofzo.

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik heb het ook weleens gedaan, maar nu moet je voor minstens 70 euro boodschappen hebben en dat heb ik niet altijd. Vond de services heel goed. Had ook een keertje iets wat niet goed was en dat werd meteen goed opgelost.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

7.95 bezorgingskosten ??? OMG !!

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou helaas bezorgen ze niet bij ons in de buurt.... anders had ik er zeker gebruik van gemaakt zo af en toe!

6. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik doe het ook wel eens. Vind het vooral handig om van die 4pack frisdank te bestellen. Scheelt weer gesjouw ;)

7. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik doe het regelmatig. Dan bestel ik veel frisdrank, bier, blikken en potten groente, kattebakkorrels en alle andere zware dingen die goed houdbaar zijn. Woon in het centrum van Amsterdam en doe al mijn boodschappen lopend. Ik kan je wel vertellen dat je niet veel kan sjouwen als je een kind van 0, 1 en 3 bij je hebt, ha ha. Ik vind het ideaal. De bezorgkosten zijn afhankelijk van wanneer je het laat afleveren. Het kan dus goedkoper als die 7,95 die ik voorbij hoorde komen. En ze sjouwen het tot aan je keuken. Echt heel handig.

8. Henkiepenkie

Ja het kan ook goedkoper hoor. En als je voor meer dan 100 euro besteld (excl. statiegeld en bezorgkosten) krijg je 1 euro korting. Vond de service ideaal, alleen de prijs aan de hoge kant.

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Nooit. Zo zonde van m'n geld! Ik woon om de hoek (200 mtr van m'n huis vandaan) bij een Jumbo waar ze alles hebben. Loop wel 2x als ik meer nodig heb en in m'n eentje ben. En anders tilt m'n vriend altijd de boodschappen. Die sjouwt ook tot aan de keuken gelukkig ;)

10. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Toevallig net weer een enorme lijst besteld. Bezorgkosten varieren. Er zijn momenten dat je 4,95 betaald.

Als je online boodschappen bestelt, doe je minder impuls aankopen. Ook kun je in alle rust het goedkoopste product kiezen. Ik shop altijd op voordeelverpakking of ah eigen merk. Nu net behoorlijke aankopen gedaan: luiers, babyvoeding, wasmiddel... Incl bezorkosten en statiegeld kost het me voor een week (4pers) 91,80 euro.
    Nou bij de jumbo ben ik net zo veel kwijt en nu hoef ik er niet voor sjouwen.

I love it!!!

11. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wij laten af en toe boodschappen bezorgen.

Een paar weken terug was mijn vriend ziek en had ik het dus al druk genoeg, toen hebben we dus lekker de boodschappen thuis laten bezorgen. Ik denk dat we er zo'n 5 keer per jaar bestellen. De service is prima.

12. Purk

Purk Niet meer actief

Ja hoor regelmatig, ben er superblij mee! Scheelt zoveel gedoe, gesjouw en impulsaankopen. Is de bezorgkosten dubbel en dwars waard.

13. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

hier ook helaas..
    wil der zo graag bestellen.woon best buiten af en heb geen rijbewijs.
    manlief is buschauffeur en niet veel thuis.
    ik vind het jammer dat ze niet met mensen bezig zijn die ver weg wonen van een winkel maar alleen in een stad om crossen

14. Henkiepenkie

Ja, dat is vervelend he! Ze zijn wel bezig het bezorggebied te vergroten. Maar dat zal wel even duren. Weet je dat er meerdere supermarkten de mogelijkheid bieden? Plus supermarkt, en Boni bijvoorbeeld ook!

15. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier 1x in de maand laten bezorgen (sinds 3 maanden). En dan idd vooral de zware boodschappen en voorraad spullen. Tussendoor hoeven we dan alleen nog het verse spul te halen. Tot nu toe steeds kunnen profiteren kwa bezorgkosten. 1x al gratis, 1x voor de helft (van de goedkoopste) en 1x normaal.
    Moet zeggen dat ik er heel blij mee ben! Ze zetten het voor je in de keuken. Ik kan de kratten vaak allemaal leeg halen zodat ze gelijk weer mee kunnen en ze bellen idd als ze wat eerder kunnen komen of iets later zijn. Tot nu toe ook vriendelijk personeel gehad. Mn man werkt er zelf ook en zoals te zien is aan de bezorgmomenten werkt hij geen normale 9 tot 5 baan. Dus een goed moment voor de boodschappen met een kleine vinden is moeilijk, zeker het zware spul (hebben geen auto en wonen 3 hoog zonder lift).
    En je kan tot de nacht voor de leverdatum nog je bestelling wijzigen.
    Ik koop nu ook veel minder zooi die ik eigenlijk niet nodig heb...

16. Henkiepenkie

Ja, die wijzigingen doorgeven is echt goed! Ik heb wel eens om een bezorgmoment vast te zetten gewoon 7 kratten bier in mijn mandje geplaatst en besteld. Dag voor aflevering de 'echte' boodschappen in mandje gedaan en dat ging prima. Weet je zeker dat ze op dat moment komen, ideaal!

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Wij doen het regelmatig, in ieder geval een keer per maand, voor allerlei voorraad-zaken, zoals wasmiddel, toiletartikelen, schoonmaakartikelen, drank, voorraadkast-dingen, luiers, enzv, ik vind het echt ideaal. Het wordt altijd keurig op tijd bezorgd, de bezorgers zijn netjes en vriendelijk en koelproducten zitten goed apart verpakt.

18. Lentes

Lentes Niet meer actief

Zo duur zijn die bezorgkosten toch niet?
    Voor die prijs verzamelen ze het, rijden naar je huis en brengen t nog binnen ook!

19. Henkiepenkie

Nee als je het zo bekijkt is het niet duur. Maar als ik het zelf doe (supermarkt is om de hoek) kost het me 1 euro. En tijd, en dat moet je maar net hebben/willen!

20. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    voordeel is minder impulsaankopen en minder sjouwen. nadeel vind ik de beperkte keuze in goedkope segment (weinig euroshopper) en het feit dat soms (verse vlees-)dingen niet leverbaar bleken, dan mag je alsnog naar de winkel om dat op te lossen.

Deel Deze Pagina