Wij deden het ook altijd, was echt heel fijn. Vooral de grote boodschappen. We bestelden dan 1 keer per 2 weken. Drinken, luiers etc. Nu verhuisd naar een dorp waar ze niet bezorgen
Ik bestel nooit, doe altijd op vrijdagavond boodschappen en vind dat ook leuk om te doen. Maar misschien had ik er hoogzwanger beter wel gebruik van kunnen maken, zo met 38 werd het toch wel zwaar.
Goh... Nog nooit gedaan eigenlijk! Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik boodschappen doen ook wel heel erg leuk vind, vooral het neuzen bij het bakkerij-gedeelte met de taartjes Wel makkelijk als het eens een keer niet uitkomt.. Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat dit bestond!
Iedere week. Soms anderhalve week. Zo had ik al snel de datum 24 dec vast staan. Dikke doei dat ik in de rij ga staan in de super. Alles vers dus wat wil je nog meer.
Wij doen het eigenlijk altijd! Gewoon lekker makkelijk. En de bezorgkosten zijn de laatste tijd onder de 3 euro of gewoon gratis.
Ze zijn net geweest en ik moet zeggen keurig netjes! En wat voelt het heerlijk makkelijk zeg!! volgende week weer