boodschappen laten bezorgen via ah.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door debozoe, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wij deden het ook altijd, was echt heel fijn. Vooral de grote boodschappen. We bestelden dan 1 keer per 2 weken. Drinken, luiers etc. Nu verhuisd naar een dorp waar ze niet bezorgen :(

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik bestel nooit, doe altijd op vrijdagavond boodschappen en vind dat ook leuk om te doen. Maar misschien had ik er hoogzwanger beter wel gebruik van kunnen maken, zo met 38 werd het toch wel zwaar.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Goh... Nog nooit gedaan eigenlijk! Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik boodschappen doen ook wel heel erg leuk vind, vooral het neuzen bij het bakkerij-gedeelte met de taartjes ;)

Wel makkelijk als het eens een keer niet uitkomt.. Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat dit bestond!

4. Meara

Meara Niet meer actief

Iedere week. Soms anderhalve week. Zo had ik al snel de datum 24 dec vast staan. Dikke doei dat ik in de rij ga staan in de super. Alles vers dus wat wil je nog meer.

5. Cil

Cil Actief lid

26 jul 2008
    262
    0
    16
    's-Gravenhage
    Wij doen het eigenlijk altijd! Gewoon lekker makkelijk.
    En de bezorgkosten zijn de laatste tijd onder de 3 euro of gewoon gratis.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier bezorgen ze niet:(

7. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ze zijn net geweest en ik moet zeggen keurig netjes! En wat voelt het heerlijk makkelijk zeg!! volgende week weer

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    iemand zei net dat de plus dit ook doet! en wat denk je? ze bezorgen ook hier! heel fijn!

9. Lentes

Lentes Niet meer actief

Zijn de producten zelf trouwens ook iets duurder of gewoon t zelfde als in andere supermarkten?

Deel Deze Pagina