Boodschappen met man doen :@

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ga meestal alleen boodschappen doen en gelukkig ook! als hij meegaat kan ik bijna een chocolade en koekjeswinkel beginnen hier!

ik vind het wel grappig als hij meegaat, hij zit dan gelijk een 4jarig jochie naar alle snoep te kijken, af en toe met pluillipje erbij
    als hij meegaat mag hij wel nemen waar hij zin in heeft maar dan neem ik al met opzet een mandje in plaats van een kar. als het mandje vol is hebben we genoeg :D meestal heeft hij dan nog vanalles vast en is het mandje propvol maar beter als een volle kar he :p

of hij alleen boodschappen zou kunnen doen weet ik eigenlijk niet, nog nooit geprobeerd

2. tuc

tuc Niet meer actief

ik moet altijd wel lachen om die ruzieende stelletjes in de super. Vaak een vrouw met duidelijke mening en dan zo'n man er naast die staat te kijken met een gezicht: mens maak je niet druk haha

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Het een geweldige man. Hij is ontzettend gevoelig, en snapt vrouwendingen. Ja echt!!!!
    Er zit wel een nadeel aan. Ik voel me echt de kerel in huis. En als hij thuis is krijg ik me baby met moeite weer terug. :$
    Ik weet ik heb veel geluk met mijn partner.

4. tuc

tuc Niet meer actief

geef hem elke week 50 ct waar die iets van mag kopen:p

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hahahahahahahahaha :D je hebt straks twee kinderen hihi

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh boodschappen met mijn man doen vind ik meestal wel gezellig juist. Alleen jammer dat híj net de vrouw is en ik de man. Ik doe doelgericht boodschappen, maar hij kan uren staan twijfelen over bijv. welk stukje vlees hij mee gaat nemen. En ik ben altijd meer geld kwijt als hij erbij is. ;)

7. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Grappig hier ook zo'n vervelende kerel ;) mijn mannetje vind boodschappen doen vaak ook tien keer niks, nu we nog maar 1 auto hebben moet hij toch af entoe mee voor de zware dingen ( Drinken, brokken dat soort dingen ) de rest haal ik zelf wel, want ik heb geen zin in dat gemieper in de winkel continu.

8. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het liefst doe ik alleen boodschappen. Helaas is het de laatste tijd heel vaak zo dat ik veel pijn in mijn schouders heb en dus moeite met tillen. Mijn man moet dan wel mee.

Mijn man loopt altijd heel erg op z'n gemak door de winkel en blijft ook midden op het pad staan waar iedereen er last van heeft. Ik doe er ook de dubbele tijd over.

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.871
    5.147
    113
    Home
    hier is het meestal wel gezellig om samen boodschappen te doen.
    mijn man zeurt echt nooit over hoeveel geld daarvoor word uitgegeven.
    samen shoppen voor kleding is een ander verhaal ;)

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

:D klopt helemaal, soms heb ik wel medelijden met die mannen en in dit geval heb ik medelijden met TS

ivm met snoep, chips en chocola, soms schaam ik me wel in de AH hoor! degene voor me allemaal gezonde dingen, achter me ook en ik heb altijd een halve mand met chocola en chips :) tja dan is mn ventje zo blij als ik thuiskom

11. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Was je toevallig in dezelfde winkel als ik hihi, daar was namelijk ook een man die op alles commentaar had wat zijn vrouw pakte!

Maareuh blij dat ik alles alleen doe, als ik me man bij me heb, heb ik juist dingen in de kar die ik helemaal niet nodig heb hahaah...

12. knap

knap Niet meer actief

Herken baar. En het liefst ga ik ook zonder kinderen boodschappen doen. Nu zeker met de jongste de peuterleeftijd gek kan ze me dan krijgen en als haar vader dan ook mee is dan kan je me op vegen.

Dus in stilte rustig me kar vullen weet precies wat ik nodig heb en ga zo alle paden af. Dat vinden mijn kinderen en vriend niet zo prettig.:D

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Pfffffffff, ik vind mannen die met hun vrouw mee zijn naar de supermarkt echt heel vervelend. Negen van de tien keer sjokken ze met kar, liefst midden in het pad, hun vrouw achterna en zelfs de dozen met eieren zijn super interessant. En die vrouwen zie je dan heen en weer rennen door de winkel om elke keer richting vent te gaan om de boodschappen in de kar te mikken. Echt hoor, hun eigen vrouwen ergeren zich rot aan hen en mij lopen ze alleen maar in de weg:$ Uitzonderingen daargelaten hè;)

Dus dames, thuislaten die hap. Scheelt jezelf en zo ongeveer half boodschappen doend Nederland een hoop ergernissen:p

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat irritant! ik herken het echt niet. Voor mij en mijn exman was boodschappen doen altijd een leuk uitje bijna. Was eigelijk gewoon altijd gezellig.

15. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Ik snap nooit zo goed waarom mensen met het hele gezin boodschappen gaan doen. Vind ik zo inefficiënt. En al helemaal niet als het zoveel stress en gedoe oplevert.
    Hier gaat altijd de een de boodschappen doen en de ander blijft bij de kinderen. Hebben we daarna tijd over voor écht leuke gezinsuitjes. ;)
    Mijn man doet meestal de boodschappen, dan blijft er tenminste nog wat geld over. ;)
    Maar TS ik kan me voorstellen dat je not amused was dat je man om elke aardappel zat te zeuren. Je kent m alleen langer dan vandaag, neem ik aan. Dus ik had hem, en de kids, lekker thuisgelaten.

16. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

mijn vriend doet meestal boodschappen na zijn werk. ik sms de boodschappen door. grote boodschappen samen alleen mijn vriend rent bijna door de winkel.

17. Indiaan

Indiaan Niet meer actief

Hier gezegend met een man die elke zaterdag de boodschappen doet, ik maak dan het lijstje. Gaat altijd goed, wat ik heb vergeten op te schrijven denkt hij vaak nog aan.
    In ruil doe ik elke week de badkamer, goede deal dacht ik zo. Ik haat boodschappen doen... :)

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je ergert je maar een eind weg. ;) Ik erger me aan vrouwen c.q. mannen die in hun eentje boodschappen doen. Hun kar wordt zomaar lukraak midden in het pad geparkeerd. Verder staan zelf ook vaak een eind verderop midden in het pad het schap te bezichtigen, hun in de weg staande kar eenzaam achterlatend.Bij de kassa schiet het niet op, omdat ze alles in hun eentje moeten doen. Dus zo kun je het ook bekijken. :p

Wij doen gezellig samen elke zaterdag de boodschappen, met Aiden in het winkelwagentje. Ik ga niet in mijn eentje die zware weekboodschappen sjouwen. En mijn vriend kampt nog steeds met evenwichtsstoornissen na een operatie aan een hersentumor vorig jaar. Dus die lukt het ook niet goed in zijn eentje.We nemen een boodschappenlijstje mee. Hij pakt het een en ik pak het ander. Als we wat mee willen nemen wat niet op het lijstje staat, overleggen we altijd even.

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Dat is dus de reden dat ik altijd alleen boodschappen doe. Als mijn vrien erbij is duurt en 2x zolang en worden er allemaal onnodige dingen ingeladen en over dingen die nodig zijn moet worden gediscussieerd. Ik heb ook een hekel aan hele gezinnen die met zn allen booschappen doen en over alles in overleg gaan midden in het gangpad.

20. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Gelukkig niet zo'n moeilijke man hier maar de kerstboodschappen heb ik met mams gedaan omdat manlief een ingreepje had in het ziekenhuis en hij daarna mooi op de kids kon letten. Heerlijk rustig want mijn oudste zoon is een stuk moeilijker met boodschapjes doen dan mijn man ;)

Deel Deze Pagina