boodschappen netje voor aan de kinderwagen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poohbeer2, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb laatst een boodschappen netje bij Prenatal gekocht voor aan de kinderwagen. Alleen heb ik nog steeds geen idee hoe ik dat ding aan de kinderwagen maak.
    Ik heb het al op alle manieren geprobeert en het hangt wel, maar daar is ook alles mee gezegd. Elke keer gaat ie weer los.
    Er zaten een soort ringen bij om aan de kinderwagen duwstang vast te maken en daar heb ik de rubberen lussen doorheen gehaald. Die rubberen dingen gaan steeds los. Heeft iemand enig idee hoe ik het netje goed bevestig want zo heb ik er nog niks aan.
    Ben ik de enige die dit niet begrijpt of ligt het aan het netje... ;)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Ik heb hetzelfde probleem.

Ik lees even mee, :D

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ook dat netje van de Prenatal, en ik heb het vastgemaakt met dat rubberen ding dat je in elkaar haakt. En daar zit dan een stukje van het netje tussen zodat het blijft hangen. Hier gaat het echt niet los, doe ik het dan anders dan jullie? Als het nou echt niet duidelijk is, wil ik wel een foto maken hoor ;).

4. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meis,
    ik he hetzelfde probleem gehad, die sluiting pas niet helemaal, daarom gaat hij steeds los. Ik heb toen een andere gahaald, die is perfect.Je maakt hem vast met klitteband. Ik heb hem bij babyland gekocht geloof ik. Ik weet het niet zeker meer. Ik ben toen ook verschillende winkels af geweest.
    Succes.
    Liefs, mussie

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mijn man heeft het uiteindelijk met tie-wraps gedaan (ik weet eik niet hoe je het schrijft, hmm) maar van die plastic reepjes met aan 1 zijde een oogje en aan ander zijde een punt, die haal je door het oogje, strak aantrekken en klaar. Daar dus een stuk van het netje door aan beide zijde 1 en klaar.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die er niks van snapt. Zit al een tijdje met dat rottige netje waar ik op deze manier niks aan heb, maar ik dacht dat ik de enige was die het niet begreep.
    Ik heb die rubberen dingen wel in elkaar gehaakt gekregen, maar elke keer gaat het weer los.
    De hele familie heeft zich er al mee bemoeid en niemand krijgt het voor elkaar. Zal dus wel aan het netje liggen denk ik. :(
    Babyland zit bij ons niet echt in de buurt om daar nou alleen naar toe te gaan voor een netje.
    Weet iemand of die van de Hema hetzelfde probleem heeft?
    Bedankt in elk geval voor alle reacties tot nu toe. Ben ik gelukkig niet de enige met dit probleempje ;)

7. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier ook vastgezet met van die kabelbinders. hier kwam het netje er regelmatig afzeilen als ie net vol met boodschappen zat :( nu nergens last meer van.

8. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Foutje, sorry
    :oops:

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoihoi,

Hema heeft idd hetzelfde probleem, daar had ik hem eerst vandaan. Maar die ik nu heb blijft "braaf" hangen. Ook vol met boodschappen. Kabelbinders zou dus wel een oplossing voor je zijn
    Liefs, mussie

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dan dus maar met tie wraps (ofzo) vastmaken. Wat een onding eigenlijk. Die netjes zijn toch bedoeld om aan de kinderwagen vast te maken. Waardeloos als dat niet op een normale manier wil.
    Maar bij die van de Prenatal zitten ook metalen haakjes bij. Gebruiken jullie de ook?
    Ik heb die haken aan de duwstang vast gemaakt en daar die rubberen dingen doorheen. zou dat nog een verschil maken?
    Kan er ook gewoon niet tegen dat het niet werkt. Kan er zo pissig om worden, maar aan de andere kant moet het ook gewoon passen en blijf ik net zo lang door gaan tot het blijft hangen. Zullen wel de hormonen zijn :)

11. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    die van de hema heeft alleen klitteband toch?
    Tenminste heb er vorige week een gekocht, en alleen klitteband en dit stel je zelf in. Zowel boven en beneden aan beide kanten klitteband.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb alleen dat rubberen ding wat je in elkaar haakt gebruikt, ik kon niets met die metalen haken (weet even niet meer hoe dat eruit zag). Maar kan het zijn dat de stang bij jullie te dun is ofzo? Want ik krijg dat rubber net in elkaar geklemd en je krijgt het ook heel moeilijk los. Ik heb een Quinny Speedi trouwens en het netje zit net onder het foam van de duwstang, op het metaal. De verkoopster zei dat dat niet kon omdat de wagen dan niet in kan klappen, maar dat is niet zo, het gaat net.
    Of de stang is bij jullie te dik en heb je daarom die haakjes nodig om het netje vast te maken?

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    bij die van mij zaten geen metalen haken hoor?

14. Sopje

Sopje Lid

31 jul 2008
    58
    0
    0
    Je zou ook een tai ripje (of zoiets) kunnen proberen. Heb ik ook gedaan. die rubberen dingetjes waren kapot bij mij. hihihi

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hebben de mutsaert kinderwagen.
    Daar kunnen die rubberen dingen niet om de duwstang heen. Zal eens kijken bij de Hema. Koop ik wel een nieuwe want aan dit ding irriteer ik me suf. Zal het wel melden bij Prenatal als ik er weer heen ga. Bedankt in elk geval voor alle reacties en blij dat ik niet de enige ben met dit probleem!

Deel Deze Pagina