boodschappen thuis laten bezorgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ireen, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Wij hebben hier een kleine crisis en willen daarom eenmalig de boodschappen bestellen bij albert.nl

Weet iemand of dit goed bevalt? Waarin worden bijvoorbeeld je boodschappen geleverd (krat/tas) en hoe lever je dat weer in als je eenmalig bestelt?

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij hebben meerdere keren besteld en waren er zeer tevreden over.

De boodschappen worden in kratten geleverd. Helaas kan ik je niet zeggen hoe je die weer inlevert als je niet meer wilt bestellen.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zeggen dat het 1 malig is en dan snel de boodschappen uitpakken hihi

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    We hebben het hier een paar keer gedaan. Beviel goed :)

Volgens mij kun je de kratten niet terug inleveren. Hier gebruiken we ze als opbergkisten (ideaal voor kinderspeelgoed ;) )

Succes/sterkte met de crisis!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Je kunt ze wel inleveren hoor, volgens mij zit er 4? euro statiegeld op. Wanneer je idd 1malig besteld even melden bij de bestelling dan wacht de chauffeur even.

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ideaal, wij bestellen op mijn werk altijd boodschappen daar, zo 120 euro per week.

hoe het zit met kratten inleveren als je niet besteld weet ik niet.

je kan wel gelijk je lege flessen inleveren! :D ideaal :D

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Even een ander vraagje, geef je de bezorger ook fooi, zo ja hoeveel dan ongeveer? Enne ik woon 2 hoog zonder lift moet ik het dan alsnog zelf beneden ophalen of komen ze het naar boven brengen?

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik heb het aan het einde van mijn zwangerschap gedaan en de eerste weken na de bevalling. Ideaal !
    En nee ik heb nog nooit een fooi gegeven. En die kratten heb ik ook nog staan.. maar i.d. als je ze heel snel uitpakt willen ze vast wel even wachten

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Weet je wel zeker dat ze bij jullie bezorgen? Ik wou het ook een keer doen, bleek dat ze niet bezorgden bij onze postcode, lekker dan..
    (maar wij wonen in een durp in groningen, misschien is dat het:D)

Succes met de crisis.

10. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ik bestel zelf wel eens af en toe
    en dan laad ik me boodschappen super snel even uit en dan kan ik ze altijd gelijk weer inleveren
    de statiegeld gaat er dan gelijk weer af
    heel netjes allemaal

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Oh dat is wel netjes ja. Als de boodschappen dan zo bezorgt worden doe ik dat wel, heb al zoveel troep ik huis :p

12. happymama

happymama Niet meer actief

ow t lijkt me wel makkelijk om te laten bezorgen .....
    als je dan mooi voor de hele week besteld heb je natuurlijk ook een beetje inzicht over wat je uitgeeft ....
    wat kost t eigenlijk om te laten bezorgen ???
    en kun je dan ook pinnen bij de chauffeur ???

13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Happymama; Bezorgen kost tussen de 5,95 en 12,95 afhankelijk van de tijd waarop je het laat bezorgen. Je kan alleen maar pinnen (waarschijnlijk voor hun veiligheid) en ik vind het heel makkelijk inderdaad. Heb nu boodschappen voor de hele week en al de zware spullen voor mijn verjaardag volgende week (frisdrank etc) Hoef ik er zelf ook niet zo'n eind mee te sjouwen met baby

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij vinden het ideaal en doen het eigenlijk sinds onze oudste is geboren bijna elke week. hoe je de kratten weer inlevert weet ik dus nog niet, maar je kan dat vast bij de klantenservice vragen als je belt.
    ik vind het heerlijk, niet dat gesjouw met 2 kids door de winkel met pampers en alles...

dus ik zeg doen!

15. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat hebben wij ooit ook geprobeerd maar dat mocht niet. Ze hebben een hele strakke planning. Wij hebben dus al bijna een jaar lang 4 Albert kratten in huis. Best makkelijk eigenlijk voor lege flessen enzo ;)

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hmm ik zal zo dan wel even kijken.... Misschien inderdaad maar even bewaren, als ze opgevouwen kunnen worden is het geen probleem trouwens...

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Het zijn gewoon vouwkratten, dus best handig :)

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ze brengen de boodschappen tot in je keuken. Als je 2hoog woont zou ik zeker een fooi geven. Ik geef altijd 2 euro of zo. (En tijdens de hittegolf 'n keer een koud flesje cola, haha, maar die jongen was ook zoooo bezweet). Ik vind het ideaal.

19. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb ook eenmalig besteld en nog steeds die kratten staan. Je kan ze wel inleveren bij een volgende aflevering geloof ik, maar goed bij een eenmalige bestelling heb je daar niks aan natuurlijk. Je moet er idd statiegeld voor betalen, wel zonde eigenlijk. Nou gebruik ik ze hier gewoon voor de boodschappen en voor de voorraad van pakken drinken.

20. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ik lever altijd mijn kratten tegelijkw eer in
    en nooit problemen gehad
    maar ik kieper gewoon me kratten in de woonkamer even leeg
    als het niet breekbaar is enzo
    en als die weg is dan ruim ik het allemaal netjes op