Post.nl ervaring? Niks ontvangen

Discussie in 'De lounge' gestart door medinalil, 25 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Ik heb via een site wat gekocht bij iemand wat een brievenbuspakketje is met track en trace code, nu heb ik de track en trace code en staat dat het al afgeleverd is, gisteren, maar ik heb niks ontvangen en ik ben de hele dag thuis geweest, ik heb wel gewoon me post gekregen...
    Wat kan ik hier nu mee ? Ik ga zowiezo morgen post.nl bellen.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Misschien even ja naaste buren langs gaan misschien hebben hun het voor je aangenomen?

3. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Me buren hebben helaas niks ontvangen of aangenomen...

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Volgens mij wordt het bij een brievenbuspakketje altijd standaard op afgeleverd gezet op de verwachte afleverdatum. Ze scannen het pakketje namelijk niet als ze het door de deur doen (tenminste zo begreep ik het). Kan best zijn dat je het pas dinsdag krijgt omdat het niet meegegaan is met de postbode oid. Ik heb zelf weleens een brievenbuspakketje gestuurd en die stond op afgeleverd en de dame in kwestie had het niet gekregen. Uiteindelijk lag het een dag later op de mat. Zou dus nog even afwachten.

5. MamavC

MamavC Niet meer actief

Hij zal vast nog wel bezorgd worden! Laat ik t zo zeggen, de kans dat je pakketje ineens verdwijnt oid is echt heel klein, zelfs met een deels foutief adres

6. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Oke het zou idd nog kunnen dat het dinsdag pas komt, is een duur pakketje vandaar dat ik zo ongeduldig ben 😝

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.663
    113
    Dit!

8. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Heb ik vorige week gehad. Paste niet door de brievenbus toen de postbode kwam. Hebben ze daarna een andere barcode opgeplakt bij tnt en met de pakketdienst verstuurd. Duurde een dag of 3 langer.

Deel Deze Pagina