Mijn man is een pannenkoek

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Mijn man heeft met zijn briljante hoofd de was al 2 dagen in de wasmand laten zitten, gewassen en wel ;)
    Vervolgens zet hij vandaag de papiercontainer aan de straat, maar gooit daar wel een AH zak met restafval in en op de bodem had hij gebroken plinten gegooid (hoezo in de war?).

Nu heb ik dus de container mogen staan uitzoeken (lees: correct scheiden) en heb ik de was alsnog maar even gespoeld en opgehangen ;)

Dit is echt een typische actie van mijn man....meer dames hier met zo'n heldere geest?

(Hij is verder wel heel lief en behulpzaam hoor :D)

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ja heb er hier ook 1 lopen... pfff

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Hahaha. O ja hoor hier ook een pannekoek.
    Vanochtend had ik een afspraak bij de verloskundige om 8.30. Hij kon niet mee. Toen ik klaar was smste ik hem dat alles goed was met de kleine, hartje klopt mooi. Alleen mijn bloeddroek was wat laag. Smst hij terug : mooi! En je bloeddruk was de vorige keer ook laag toch?
    Klopt, stuur ik terug.

Nou prima. Nu krijg ik net om 14uur een sms van hem hoe het vandaag bij de verloskundige was....:(;)

4. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Oh ja, dat gebeurt hier ook zo vaak.
    Niet over de verloskundige, maar andere zaken waar ik al lang antwoord op heb gegeven. Vraagt hij het doodleuk een paar uur later opnieuw ;)

5. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha geweldig! Hier eentje die me heeel graag wil helpen en daarom de badkamer heeft behandeld met hg schimmelvrij....maar wel mijn zwarte broek en mooie handoeken laten liggen. Resultaat....prachtige witte muren...witte grijze handoeken en een zwarte broek met polkadots. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om boos te worden....hij was zo trots hihi.

6. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    hahaha

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook een vergeetachtige man, ik schrijf ook altijd dingen op die hij nog moet doen en app meestal of het is gelukt.
    Als zijn hoofd niet vast zat..

8. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland

Ook dit klinkt echt als mijn man hahaha
    Wel heel lief van hem!

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Denk dat vergeetachtig niet het goede woord is. Ze luisteren gewoon soms maar half denk ik.
    Ik kan vertellen aan hem over een collega, en dan geeft hij ook nog antwoord. En dan 2 uur later vraagt hij "hoe is het eigenlijk met... (die collega)?" Uhm.... ;)
    Of wat dacht je van deze: zitten met vrienden onze volgende trip naar NY te plannen in de tuin. Man ontzettend enthousiast, leuk meepraten. Begin ik er een dag later weer over, zegt ie "New York? Ik wil helemaal niet in april naar NY. Hoe kom je daar nou bij?"
    Waar zit je dan met je hoofd ten tijde van het gesprek?? :(

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja hoor, hier ook 1.

Ik vertelde hem via de whatsapp in de trein nadat ik mijn mp4speler weer had teruggevonden: help me herinneren dat ik mijn mp4speler niet meer kwijtraak en hem altijd meeneem, want mijn humeur is aanzienlijk verbeterd :D Ik voel me eindelijk weer eens een keertje goed vandaag.

Een paar uur later gebeurde er iets wat voor mij echt een klap in mijn gezicht was en waarvan ik overstuur raakte. Ik was boos, verdrietig en agressief tegelijkertijd en ik vertel hem dat met daarbij dus de: ik voel me echt witheet, tranen staan in mijn ogen - etc. en de flapdrol zegt doodleuk: zet een leuk muziekje op.

Nou, dat heeft hij geweten ;) Later zei hij nog: het was een grapje. Ja daag. Gewoon het gevoelsniveau van een schoenzool; dit was gewoon natrappen. Pannenkoek.

11. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja..
    Hier ook 1 die een selectief gehoor heeft!
    Vooral met de vraag of hij nog was heeft en of de vuil was in de wasmand ligt. En als de machine aanstaat even aan komt dat er toch nog wat bij kon..
    Maar ik ben ook zo eigenwijs dat ik het niet check haha.
    Voor de rest doet hij alles voor me dus het is de beste man die ik me kan wensen ❤

12. lies276

lies276 Niet meer actief

Hier ook zo eentje!
    Mijn man moet geopereerd worden en kreeg een brief met de afspraak voor de pre operatieve screening.
    Mijn man was er heilig van overtuigt dat hij die dag ook geopereerd zou worden, want dat had de arts gezegd.
    Ik vroeg of hij het zeker wist, want pre operatieve screening gebeurt eigenlijk nooit op de dag van de operatie zelf, maar ruim daarvoor.
    Nee hoor hij wist het zeker!
    Affijn, ik in de meivakantie met heel de bups kinderen om 7 uur in de auto om hem weg te brengen.
    Ik was nog maar net thuis en toen belde hij alweer; de operatie was toch een andere keer...........:)
    grrrrrrrrr, mannen en luisteren:p

Nu mag hij volgende week echt!

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ja haha, hier precies hetzelfde:p ok het was een spijkerbroek en de handdoeken zijn nog best te gebruiken, dus het viel mee, maar oh, je ruimt toch die badkamer leeg voordat je begint..zucht..
    Dopie..

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Och hier ook zo 1.
    Heb hem al 3x verteld dat ik dinsdag pas weer moet werken en ik in de tussentijd mijn werk vanaf huis doe als hij weer aan het werk is.
    Vanmorgen vroeg hij weer; moet je werken vandaag? Want dan kan ik elise wel afzetten bij de opvang.

Toen ik vervolgens vroeg of het slechte geheugen hem ook dwars zit, had ík last van mijn hormonen 😎

15. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    hier ook zoń handige harry.
    Hij brengt nooit het oud papier weg.
    In de kerstvakantie bedacht ie zich ineens dat hij dat ook wel es uit zichzelf kon gaan doen. Ik blij.
    Tot dat de jongens weer naar school moesten en rapporten moesten inleveren. Foetsie nergens te bekennen, ook de certificaten van hun karate examens waren weg.
    Dat heeft ie dus samen met het oud papier weggebracht.

En wat ik hierboven las, met schimmelspul in de badkamer, heeft hij ook gedaan.
    Netjes hele badkamer schimmelplekken inspuiten met dat spul, incl het plafond.
    En dan de badkamervloer droog maken met een donkergroene handdoek.
    Die ziet er nu dus niet meer uit met allemaal bleekvlekken. De handdoek heeft nu wel een eigen taak gekregen, hij is omgedoopt tot verfhanddoek, als ik mijn haren verf.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou, vers van de pers.
    We aten patat, had een vriendinnetje van de jongste over de vloer en het was al later dan is dacht. Dus besloten patat te halen.
    Vraagt wat ik erbij wil.
    Een frikandel en een kroket. Prima. Herhaalt het nog eens. Helemaal goed.

Komt ie thuis; alleen een frikandel toch?
    Uh nee, ook een kroket.
    ja, zeg dat dan wat eerder.....

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Haha ik moet er wel om grinniken hoor, blijkbaar zijn toch alle mannen hetzelfde! Of ze zijn echt allemaal vergeetachtig, of ze luisteren allemaal maar half. En ik denk het laatste! ;)

18. McDsee

McDsee Niet meer actief

Gisteren toen we naar boven gingen vroeg ik hem in de keuken of hij de wasmand mee maar boven wilt nemen (staat klaar in de gang, bij de trap val je er zo'n beetje overheen) ik loop voorop de trap op en vertel hem wat er in de wasmand zit hij reageert er op, we zijn er dus over aan het praten, staan boven ik draai me om, waar is de wasmand?? Oeps zegtie die staat nog beneden!!

19. LEOnie211

LEOnie211 Actief lid

24 feb 2015
    148
    0
    0
    Zzper in de zorg
    Kerkrade
    Zo een heb ik ook... Zeg tegen mijn man dat ik zijn schone was op de trap leg , zodat hij die naar boven kan brengen. Komt hij mopperend naar boven dat de volgende keer als ik weer iets op de trap leg hij het meteen in de container gooit. Toen ik hem vertelde dat het zijn kleren waren en dat ik gevraagd of hij ze meenam, wist hij niet waar hij moest kijken.

Of wanneer de vuilnisbak vol is, 4x moeten vragen totdat hij overvol is zegt ie had dat wat eerder gezegd dan was de zak nu niet zo zwaar.....

20. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Jou man zet dus blijkbaar de wasmachine nog aan..! Haha! Die van mij is zo vergeet achtig dat hij elke keer spontaan vergeet (jaja) hoe de wasmachine aan moest, op welk programma en met welk wasmiddel. Dan sta ik er net zo lang bij om het te vertellen als dat ik het zelf doe. Haha!

Deel Deze Pagina