Ik denk dat wij met luiers en flesvoeding ook wel op zo tussen de 100 en 150 euro uitkomen. Ik doe de grote boodschappen 1 x in de week bij de Hoogvliet (ik krijg daar ineens een heel vreemd beeld bij deze zin... nevermind ) en voor de dingen die op zijn en de kleinere dingen, hobbel ik even hier naar Appie om de hoek.
wij doen 1 keer per maand de grote boodschappen in duitsland dan zijn wel ongeveer 90 euro kwijt de rest denk ik nog een 30 euro in nederland dus ongeveer 30 euro per week.maar we gaan dan ook minimaal 2 per maand uit eten
het is verschillend eigenlijk.. ongeveer tussen de 50 en 70 in de week ofzo... ligt eraan hoeveel extra dingen we halen enzo en ook hoeveel onnodige dingen we halen haha
Tussen de 50 en de 100 euro. Als het bij dat laatste bedrag komt, hebben we ook veel dingen waarvan ik thuis zeg; hebben we dat wel nodig?
tussen de 60 en 70 euro ( twee volwassenen en 1 kindje) Ik wil wel graag op 40 euro komen. Wie heeft hier DE tip om zo zuinig en zo gezond mogelijk boodschappen te doen?
Een weekmenu maken, en dan de aanbiedingen erin verwerken. Of een kliekjesdag hahaha Een dag in de week vagaterisch eten?
zeker wel 100 euro per week voor 2 volwassenen en 1 kind. Het lijkt wel of t met de week duurder wordt allemaal!
Ongeveer 10 euro per dag. Wij pinnen 300-310 voor de hele maand. We doen dan onze dagboodschappen en wat we van die 10 euro overhouden gaat direct in een spaarpot. Zo sparen we voor bijv. grotere uitgaven als wasmiddel, afwasblokjes of als we willen halen dan kan dat van dat potje. Groetjes,