Ik denk zo tussen de 75-100 per week. De ene week meer als de ander. Ik koop niet elke week schoonmaak artikelen/wasmiddel enz. Dit exclusief hondenvoeding.
Goede tip inderdaad, een week menu. Maar dat doe ik eigenlijk al. En dan maak ik macaroni voor twee dagen. 1 keer vers en de tweede dag in de oven met kaas en salami. Dan zit er gewoon gehakt in. Dat vind ik heel knap. Hoe doe je dat? Dat van elke dag 10 euro lijkt ook wel wat.
we besteden eerst zo rond de 150 tot 200 euro per week aan boodschappen en dan bij de albert heijn(zonder weekend want dan was het uit eten of bestellen) en nu hebben de we aldi en netorama ondenkt en besteden nog zo rond de 100 euro
Jeeej ik dacht dat ik redelijk scrappy was met 70 per week! Koop wel altijd biologisch vlees, eieren en melk. Ben ook 70 ofzo kwijt, maar das wel incl. luiers en babyvoeding en voer voor drie kattenmonsters.
Hier zo'n beetje rond de 60 a 70 euro. Bespaartip, eigen groententuin. Ik koop niet veel groente in de zomer en aardappelen voorlopig ook niet meer. Scheelt denk ik toch wel 10 euries in de week.
Ongeveer 50 á 60 euro. Soms iets meer als ik een voorraadje meeneem ( wc-papier, keukenrollen en schoonmaakmiddelen )
wij veel te veel! Zo'n 50 om de 2 dagen als het niet meer is! Toen ik hoogzwanger was en niet de deur uitkon deed mijn man boodschappen en kwam hij goed uit met 50 voor een week. Nu dat ik weer meega is ten eerste bijna elke dag of om de dag en dan betalen we zeker zo'n 40 a 50 per keer! dus ik denk ongeveer 150 per week! veel te veel! Als zijn loon weer binnenkomt de 25ste dan pin in 350 en probeer ik daar de maand mee rond te komen. Want het is echt geldverspilling!
wij besteden ongeveer 100,- per week aan boodschappen. daar zit dan ook de voeding en de luiers bij (en sigaretten). ongeveer 1x per 2maanden grote hoeveelheid kattengrind en kattenvoer. ik moet van mezelf wel zuiniger aan doen, maar dat lukte me tot nu toe niet echt. we hebben afgelopen maand een mega duren maand gehad en moeten dus echt ff bezuinigen om te zorgen dat het allemaal goed blijft gaan. is dus een hele uitdaging, maar tot nu toe gaat het me goed af. tipje: eet ook eens je voorraadkast leeg. vaak staan daar dingen in die je gekocht hebt voor het geval dat, maar meestal blijft dat zo lang staan dat je het weg kan gooien. en idd de groentetuin. mn schoonouders hebben er eentje en daar profiteren wij ook soms van. (is nog lekkerder ook) liefs doris
wow! wat besteed iedereen weinig aan boodschappen! leer mij dat ook eens! ik zit echt elke week op 100 euro. incl wasmiddel, shampoo's en alle versproducten. gaf eerst nog meer uit maar nu pinnen we begin van de week 100 euro en daar moeten we het mee doen.. ben benieuwd als we straks weer meer luiers en billendoekjes nodig hebben, dan redden we dat echt niet meer! en wie was er met z'n 5en en gaf 50 euro uit? heb je dan echt alles wat je nodig hebt? zoals schoonmaakspullen,wasmiddel, evt luiers, vlees, enzovoorts?! dat vind ik echt superknap!
wij zijn met 5, en redden het met 50 euro in de week, en dan hebben we alles. Hebben een enorme vriezer, en alleen nog s'nachts een luier nodig voor 1 kind.
gemiddeld 50 euro voor 4 man en 2 katten. kan ene week iets meer zijn als ik voorraadkast aanvul, maar dan ben ik week erna weer minder kwijt.