Ik ben erg nieuwsgierig naar wat jullie besteden aan je boodschappen. Straks als de kleine is geboren denk ik dat ik wel meer geld ga uitgeven (luiers, voeding e.d.), maar waar moet ik rekening mee houden? Zelf ga ik nu uit van 400,- per maand dit dus voor een gezin bestaande uit 2 volw., 1 baby en een hond! Alvast bedankt voor de reacties! Gr. Elma
Mijn man en ik komen op 250 euro per maand. Ik weet niet hoeveel voor de baby extra. Ik wil bv geven dus hopelijk alleen luiers betalen.
We zitten nu met zijn 2en rond de 300 euro per maand, denk dat dat met zijn 3en 400 gaat worden. Zit bij ons ook hondenvoer in!
Wij zitten op een gemiddelde tussen 400 en 500 euro. (ligt ook een beetje aan de boodschappen) Daar zit dan ook bij flesvoeding voor de kleine en luiers voor m'n middelste en jongste. Wij zijn dan met 5...2 volw. en 3 kinderen
Op het moment komen wij rond de E200,-. Dat is dan alleen wij tweeen en 4 katten. Soms is het ook iets meer, ligt eraan of we veel visite krijgen of niet. Liefs, Duveldraakje
ik ben wel tussen de 300 en 400 euro kwijt en we zijn met zijn 2tjes. we hebben nu nog 2 complete inkomens en halen best wel dure boodschappe en altijd bij de ah. als de kleine er straks is zal ik minder uit kunnen geven omdat ik minder of helemaal niet meer ga werken. ik ga borstvoeding proberen en hopelijk hebben we alleen luiers extra nodig bij de boodschappe. ik denk dat ik straks ook meer de jumbo ga bezoeken dat schilt ook al een hoop haha
Ik heb voor meer dan 400 gekozen. Wij zijn samen, en 1 hond en 1 kat. Kat heeft aangepast voer daar zijn we zo rond de 50 euro per maand voor kwijt. Hond misschien 25 euro. Wij hebben voor 75 per week boodschappen en die zijn dan voor de hele week en rond de 25 voor tabak etc. Dus 100 per week kom ik wel uit. Best veel, maar er zitten geen uitspattingen bij ofzo.
280 euro per maand dus 70 euro per week. ik pin het altijd 1 x per maand en verdeel het dan per week. zo weet ik zeker dat ik mijn geld niet opmaak aan andere dingen.
wij geven zo tussen de 200,00 en 300,00 euro uit aan boodschappen, 2 volwassenen en 2 honden. we houden nogal van de wat luxere artikelen en ik koop vooral A merk producten, zal me strax wel iets aan moeten passen ben ik bang.. Voor mijn 2 hondjes geef ik ongevver 70,00 uit per maand, speciaal voer en allerlei kauw en snoepdingen voor de hondjes. Denk dat het zelfs iets meer wordt als 300,00 als ik het zo bereken
Ik zou zeggen wij geven gewoon TEVEEL uit, geen idee hoeveel precies, maar heb daarom gekozen voor meer dan 400 euro. Wij halen in het weekend boodschappen en zijn dan gem.75 euro kwijt en dan moeten we doordeweeks ook nog eten en dan komen we uiteindelijk ook gem. op dat bedrag..
Wij echt niet meer dan 100,- meer kunnen we niet missen dus als dat betekent dat we alleen noodzakelijke dingen in huis hebben en geen chips of chocolade... so be it
wij geven met zijn 2 en zo ongeveer 250 euro uit licht er ook aan of er veel visite komt .wij zijn met 2 volwassenen 2 katten en 11 ratten. voor de ratten haal ik 1 keer per 2 maand genoeg eten dus dat is dan 20 euro extra
Wij geven ongeveer 250.00 euro per maand uit aan de boodschappen en we zijn met twee volwassen 1 baby 1 kat en 3 konijnen
mijn gezin bestaat nu nog uit drie, ik en mijn twee meiden.Ik zit in de bijstand,en dat is echt niet makkelijk.Krijg gelukkig wel kortingen en een leuk bedrag aan huursubsidie maandelijks.Maandelijks moeten we het doen van het bedrag wat over is,en dat is in totaal 400-450 euro.De vaste lasten zijn dan al betaald.Ik red me aardig,maar ik kan geen gekke dingen doen.