Jullie weten allemaal zo goed wat jullie uitgeven! Ik moet gewoon bepaalde dingen in huis hebben op bepaalde momenten en heb echt geen idee hoeveel ik per maand uitgeef. Ik denk zo'n 100 euro per week en ik ga dan uit van 4 weken in één maand.
Ik zou het eigenlijk niet eens zo precies weten..maar denk tussen de 200 en 300 euro..we zijn met 2 volw. + 1 baby en 2 honden..
ik geef per week ongeveer 150 tot 200 euro uit aan boodschappen. wij hebben 3 kinderen en 3 katten en 2 honden. ik let wel op met het kopen van eten dat het gezond is ook de koekjes en pakjes drinken voor school. voor het voer van de honden en de katten ben ik 50 euro per maand kwijt.
Wij zitten ongeveer op de 160 - 200 euro per maand voor ons tweeen. Af en toe zal 't iets meer zijn, denk ik. Het kan goedkoper, want ik haal niet van alles het goedkoopste. Verwacht dan op de 120 - 150 euro per maand te zitten.
jeetje ik vind 160-200 al echt supergoed, ga je dan echt alleen naar de Aldi enzo..of hoe doe je dat? Wij gaan vaak naar de Aldi en Lidl en dan haal ik bepaalde dingen even bij een ander super (Super de Boer of AH ofzo) maar ben echt zeker 100euries kwijt per week, en vaak meer als we vlees en bier enzo nodig hebben
Tsja, we hebben eigenlijk gewoon niet meer opt moment. Meestal halen we 1 x per week voor zo'n 30-40 euro. Kopen veel aanbiedingen, gebruiken bijna geen merkproducten (wel Knorr wereldgerechten) en vriezen alle restjes in. Ik ga dan ook naar diverse winkels, het is een soort sport geworden om toch te kunnen eten als er zowat geen geld meer is.
Het is inderdaad wel waar dat je leeft naar wat je hebt (of niet hebt) ik heb ook een tijd gekend dat ik evenveel geld verdiende als de vaste lasten van mijn huisje waren, en dan moet er nog gegeten worden enzo maar goed toen was ik alleen en is t toch makkelijker..met een gezin..pfff knap hoor, petje af
wij zijn met zijn 4en gemiddeld zo rond de 250 per week kwijt aan boodschappen soms minder maar vaak nog meer...
Wij zijn 270 euro per maand kwijt. 2 volw. 2 kleine kinderen, 1 hond, 3 katten, 1 konijn, 1 vogel. Derde is op komst. Je leeft naar wat je heb, toen wij nog met zijn 2en waren gaven we meer uit, hihi. Pin 1 x mnd een vast bedrag en dit gebruik ik.
Wij zijn met z'n 2e en een poes en wij pinnen 1x per maand 200 euro en daar houden we vaak nog geld van over.
Zo'n 500 euro per maand, 2 volw. 2 kids, waarvan een in de luiers. Geen huisdieren. Als ik het zo lees, kan dit geloof ik wel wat minder...
300-400 euro... misschien toch wel meer dan 400 euro. Ik vind het doodzonde, om veel geld uit te geven aan boodschappen, dus ik doe mijn best op te letten en 1x in de week grote boodschappen te doen ipv elke dag kleine... want dat is veel duurder
Die tijden heb ik vroeger ook gekend hoor, en ja... het wordt echt een sport om zo min mogelijk uit te geven. Als het je dan goed lukt, dan ben je nog trots op jezelf ook
We zijn met 2 volw. en een kind en geven ong. 80-90 euro in de week uit. Ik haal vaak voor een hele week gelijk op en ga dan alleen nog een keer brood en verse groentes halen... Wil proberen of het niet goedkoper kan. Ik vind het wel erg veel geld.