Hier zo'n 75,-- in de week aan de wekelijkse boodschappen (2 volwassenen en baby). Hier zit babyvoeding en luiers bij in. Af en toe halen we voor/in het weekend nog wat extra's aan kaasjes, wijn etc.
jeetej nu ik het opgeteld had komen we best wel veel per maand uit aan boodschappen jeetje minaa. erg veel man of si dat redelijk. (kan vast voordeliger of niet?) per week zijn we 60 euro kwijt de ene keer 50 of 70 maar het meest zijn we 60 kwijt. nou als iemand het voordeliger doet leg me alles uit
ik heb weer te snel gedrukt ( of niet goed gelezen...) dacht dat het per week was. wij zijn per week ongeveer 70 euro kwijt aan de boodschappen. en dan moet ik nog eten halen voor door de weeks. groetjes susanne
Man, ik en Moira, komen wij ongeveer op 200 per maand uit. Manlief en ik doen gemiddeld 70euros per 2 weken aan boodschappen. De rest is voor Moira luiers, doekjes, paar potjes en voeding (meestal maak ik zelf eten voor haar). Luiers & doekjes koop ik altijd in de aanbieding.
Wij komen uit op 450 euro per maand met 2 volw 1 baby en 1 hond. We willen er wel heel graag wat aan doen wat dit kan zo niet langer. Iemand tips?
rond de 600 pm denk ik, inclusief de dieren ( 2 honden, 2 katten en 2 konijnen) Let er nooit zo op. Koop heel veel biologisch
Wij zitten ergens tussen de 200 en 250 euro in de maand denk ik. We zijn nu nog met zijn tweetjes en daar zit dan ook voor de hele maand voer bij in voor twee honden.
Inclusief wijn e.d.? Ik zou het net weten eigenlijk: ik pin altijd alles en let niet op prijzen. Ik zou dus zeggen: E150 per week = E 600 per maand! Ik zal het eens bijhouden.