bij de naam Vera denk ik aan.........

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 13 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

een MUIS................ :confused:

ik heb geen idee waar die link vandaan komt maar als ik vera lees of hoor denk ik altijd meteen aan een muis?

hebben jullie dat ook met bepaalde namen of heb ik een stoornis of zo :)

2. Niet meer actief

oooh jeee :oops:

sorry ik weet al hoe het komt!

er is hier een lid dat vera of veertje of zo heet en zij heeft een muisje als avater...

:oops: schaam schaam bloos bloos

3. Annelies

Annelies Niet meer actief

vera de muis is van marjolein bastin, die tekenaar. volgens mij!

4. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    nee hoor, dat heb ik ook met heel veel namen. Inderdaad Vera de Muis.

Maar ook bij namen van mensen die je absoluut niet mag. Krijgen dan een negatieve associatie.

5. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Ken je Vera de muis?

Mijn moeder (reeds overleden) heette Fera(Fernandine), dus als ik Vera hoor met een V of F, dan denk ik aan haar.

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja Vera de muis daar denk ik dan aan! Maar ook aan een vriendinnetje van vroeger :D

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd aan een muis maar ook aan een oud klasgenootje:)

was een heel klein grietje ;) net een muis hahahaha

8. Niet meer actief

stom he eigenlijk

want tuurlijk ken ik vera de muis maar ik was het helemaal vergeten alleen die associatie bleef :oops:

9. Ja, dat ben ik. Whahahaha!

Is puur toeval trouwens. Ik heet Veronique. Mijn vriend noemt me Veer. Geboortejaar 1979.
    En die muis: Das die duitse muis van de tv. Daar keek ik als klein meisje veel naar en ik vind hem zo schattig! Ik heb hem ook als sleutelhanger aan mijn huissleutels, hihi

:)

Ik vergelijk vaak wel mensen met dieren. Onbewust. Zo vind ik mijn voormalig leidinggevende op een mol lijken :)

10. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Ik denk ook aan Vera de muis...
    Dit is een getekend muisje in een strip, of ook een tekenfilm? maar volgens mij staat of stond ze in de libelle of margriet (tijdschrift)

11. Niet meer actief

hahahaah ja jij bent de dader inderdaad! :oops:

op een mol, ik kom niet meer bij maar ik denk dat ik dan ongeveer wel een beeld heb van die betreffende persoon!

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik moet bij de naam Jonathan altijd aan ezels denken.
    Als kind had ik een boekje en dat ging over Jonathan, een ezeltje. En het zoontje van mijn neef heet Jonathan :oops:

13. Niet meer actief

hahahahahahaa

ik ben benieuwd waar mensen aan denken als ze mijn naam horen

waarschijnlijk aan een of andere stevige moeder met hoofddoek op en een schort voor!

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Neem het me niet kwalijk hoor, maar door de i en de f (ik mis wel de c) moet ik gewoon aan cif denken...
    Ja ik weet het, ik ben een beetje gek ;)

15. Niet meer actief

hahahahaa

mijn achter naam is ayyildiz en mijn voorletter is f :D

maar meid als ik je doen denken aan een schoonmaakmiddel heb ik daar vrede mee!

beter dan dat ik je laat denken aan een huisvrouw met snor toch ?!? :D

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, ja Vera... De Muis!

Bij Roos denk ik aan n wolk van n baby, maar bij Roosje denk ik aan de heks die bij mij in de klas zat (wraaaah!), die haar naam een beetje opleukte.

hihi ayyildiz, grappenmaker! Ik had je nog niet voorgsteld als n huisvrouw met n snor.(ala Freddy Mercury ofzo?)

De meeste mensen denk ik trouwens slank en heel mooi. Met ayyildiz denk ik aan een hele mooie vrouw met golvend zwart haar tot onder aan haar rug. (wat n slijmbal ben ik zeg)
    Met Elisje bijna dezelfde vrouw,maar dan middenbruin lang haar, iets korter.
    Melody moet wel krullen hebben. hihihi

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Daar heb je volkomen gelijk in, en tja, ik kan het niet helpen, mijn verbeelding maakt al wel eens gekke sprongen.
    Zo lang degene waar de reactie op bedoeld is ook de grappige kant ervan inziet moet het kunnen toch ;)

@minni
    mensen zeggen tegenwoordig wel dat ik er veel slanker uitzie, over het haar heb je bijna gelijk. Van nature heb ik donkerblond tot lichtbruin haar en het komt ongeveer tot aan mijn heupen. Mooi daar spreek ik me niet over uit ;) persoonlijk vind ik dat relatief. Ik kan mensen met een schoonheidsfoutje maar een heel leuk karakter vaker mooier vinden dan op zich hele knappe mensen (alles in de juiste verhoudingen) die een rotkarakter hebben.

18. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik denk aan Vera Lynn, en dan denk ik aan het nummer 'Vera' van Pink Floyd en dan denk ik aan het concert van Roger Waters waar we afgelopen zomer zijn geweest en dan denk ik aan mijn lief. Happy memories, misschien noemen we onze dochter ooit wel Vera. En dat ze dan af en toe De Muis wordt genoemd, ach... Het kan veel erger. :D

19. Niet meer actief

@minni

zo dat klinkt exotisch zoals je mij omschrijft!

er klopt alleen weinig van, op de krullen na
    ik ben niet bijzonder mooi vindt ik zelf en dat lange haar tot op me heupen nou eh niet echt, eerder tot aan mijn bh sluiting ergens :oops:

en dan te bedenken dat ay maan betekent en yildiz ster zou je inderdaad iets bijna hemels verwachten

bij minni denk ik aan een blond tenger vrouwtje met pumps aan en een mantelpakje :(

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bij de naam vera denk ik aan me beste vriendin, die heet zo!

ik heb dat bij de naam sebastiaan, moet ik altijd denken aan iemand met rood haar...

gek he dat je met bepaalde namen een link legt naar iets.

Deel Deze Pagina