boodschappen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

ik schaam me ook niet dat ik naar die winkels ga, ik vind het eigenlijk veel leuker dat ik meer heb voor de zelfde prijs! en zeeman en wibra geweldige winkels (action kennen jullie die ook?) en ik lus alleen maar cola van lidl dus dat komt goed uit, die andere leggen zo'n laagje op je tanden (ben btw wel gek op de vanille cola uitzondering)
    trouwens voor parfum en sieraden (tip van mijn vriendin) kijkshop! spaar ik nu 30 euro uit op een fles parfum die ik altijd gebruik (nu ruikt ie ineens veel lekkerder! hihi)

2. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    boni, c1000, wibra, zeeman en de savers

3. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ik ga eigenlijk altijd naar de Super De Boer, wij hebben geen auto en dat is voor ons de dichtstbijzijnde winkel! Ik haal ook regelmatig groenten en fruit op de markt trouwens, of bij het turkse winkeltje in de stad!

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik doe mijn boodschappen gewoon bij de supermarkt die hier het dichtst bij is, de MCD. En brood haal ik altijd bij de bakker, want dat vind ik echt niet lekker bij de supermarkt.
    Ik schaam me er absoluut niet voor om bij de Aldi te gaan shoppen, maar ik ben niet zo prijsbewust, dus ik ga voor degene die bij mij in de buurt zit, ik heb geen zin om er voor om te rijden :D
    Groetjes, Anakin.

5. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Ik doe altijd 1x per week boodschappen bij aldi of lidl en schaam me er zeker niet voor!!!
    dat vindt ik zo'n onzin....
    ook ga ik nog 1x per week naar AH, om brood en vegetarisch vlees en kattevoer(vd aldi vinden ze niet lekker :( ) te halen
    en als je daar een beetje op de eigen merken let dan hoeft het ook niet duur te zijn.... want dat dacht ik zelf eerder altijd maar ze hebben er ht meeste aanbod aan vegetarische dingen vandaar dat ik daar nu elke week kom...
    Verder ga ik ok gewoon naar de zeeman en wibra!!! straks ook voor leuke babykleertjes enzo...

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik ga tegenwoordig naar C1000, vlees is daar echt super! En de prijs nog beter....

Mijn koffie haal ik altijd bij AH, dat is de enige die bonen heeft van eigen merk, douwe egberts is veel te duur! (1,35 tegen 1,79)

Water uit de fles komt bij Aldi weg, af en toe ook vlees bij Aldi uit de diepvries, ook niks mis mee!

Super de Boer daar kom ik niet meer, toen ik voor het eerst mijn week-boodschappen deed bij C1000 schrok ik bij de kassa en dacht ik dat ze was vergeten om het bier aan te slaan, scheelt zooooveel! Op de weekboodschappen bespaar ik door naar C1000 te gaan meer dan een tientje!

Marian

7. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Precies! Ik heb bepaalde allergiën en eet dus ook geen vlees. Bij de appie hebben ze veel producten die ik wel kan eten.

Als we bij een aldi in de buurt zijn wil ik daar nog wel eens vis voor in de vriezer kopen.

Een paar weken geleden waren ze de appie bij ons aan het verbouwen. Toen 'moest' ik boodschappen doen bij de c1000. Dat viel behoorlijk tegen. Ze hadden maar een klein assortiment en ik was echt niet goedkoper uit dan bij de appie.
    Ook vond ik het maar een rommelige smerige winkel. Noem me raar, maar daar kan ik echt niet tegen. Maar goed, dat zal wel per filiaal verschillen.

8. Niet meer actief

Toen ik nog in Purmerend woonde gingen we altijd naar Deen..vond het echt een super winkel..helaas hebben ze die in Almere niet..dus nu gaan we naar Super de Boer..zit hier om de hoek of AH..een hele enkele keer komen we ook wel bij de C1000

Bepaalde producten die ik perse van de Deen wil hebben haalt me oma dan voor me.. :)

9. malou

malou Actief lid

9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Ik hou altijd wel van die goedkope winkels! Ben een echte koopjes jager.

10. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    edah, aldi en de jumbo!

11. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik ga 1 keer in de 2 weken naar de Aldi, en koop daar steeds meer.
    voor de andere dingen ga ik meestal naar de Super en heel af en toe naar de Jumbo of AH.

En de action ken ik ook, daar haal ik mijn shampoo en douchegel en tandpasta, en nog meer kleine dingen, grotendeels merk maar wel goedkoper dan bij de drogist!!
    Ze hebben daar altijd leuke dingetjes liggen!

En voor het vlees ga ik naar de slager, want hr lust niks anders!

12. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Groente en fruit vaak op de markt, vlees & vleeswaren bij de slager, waspoeder bij de c1000 ( gebruik neutral) en de overige boodschappen bij Liddl.

13. Marije

Marije Actief lid

17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Ik ga altijd naar de AH, ik vind het gewoon een fijne winkel met lekkere producten. En zo lang wij dat kunnen betalen... why not. :D

14. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    aldi :) lekker dichtbij super de boer en de vomar
    ook vind je me bij de zeeman, action, hans textiel en meer van die goedkopen zaken
    ik ben namelijk geen dief van me eigen portomonee ;)

en me ervoor schamen ?? echt niet hihi
    mensen die minachtend over dit soort zaken praten en ze dan betrappen in zo'n zaak hahaha die moeten zich schamen ;)

15. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Maar dan echt wel stukken goedkoper dan de AH, hoor, die Deen!!!

16. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik doe mijn boodschappen bij Emtee , voor de rest zoals sapjes bij de aldi
    :oops: beter gezegt ...mijn mannetje doet de boodschappen

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik ga meestal naar dirk of plus.
    Al vind ik het soms nog duur een paar dingetjes kost gauw z'n 50 euries.
    Vroeger had je voor je verjaardag met bier aan 100 gulden genoeg,
    nu haal je het misschien net benden de 100 euries.
    De roomtoetjes vd aldi zijn erg lekker!!
    daar haal ik altijd een heel treetje van.

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik ging altijd naar de super de boer, deze ligt bij mij om de hoek en de groenteman die daar werkt is zoooooo leuk, haha....

Nu was ik gisteren bij de Aldi en had 4 tassen vol voor 31 euro, bij de super zou dit het dubbele zijn geweest...

Alleen vind ik dat de cola van coca cola moet zijn, maar de rest van het drinken maakt me niet zoveel uit...

19. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Merendeel bij Aldi en Lidl(de standaard-dingen)en aanbiedingen bij Bas(Dirk)en C1000 het vlees,en Appie voor de Bonusaanbiedingen en Euroshopper-artikelen
    Groenten en Fruit meestal van de markt.

20. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Zou ik ook wel willen, maar ik heb er de tijd gewoon niet voor!
    Ik werk 50-60 uur per week. Voor mij dus HUP snel de Appie in, inladen en wegwezen.

Deel Deze Pagina