Wij doen altijd boodschappen bij de Lidl, de AH, en de Himalaya. De Lidl voor alle dagelijkse boodschappen. De AH voor dingen die ze bij Lidl niet hebben (vegetarisch vlees, ovenschotelpakketten enzo). En de Himalaya (plaatselijke natuurvoedingswinkel) voor vegetarische frituurhapjes enzo. Mijn vriend is vegetarisch, en ik eet ook vaak vegetarisch. Maar ook gewoon vlees! Ik vind de Lidl en de Aldi niets om voor te schamen hoor! Waarom zou je? Iedereen zit toch graag voor een duppie op de eerste rij! Ik wel in ieder geval We gaan heel soms eens naar de Aldi, die zit wat verder weg. En ik ben ook eens in de Nettorama geweest, vond het niet heel bijzonder. Ik ben toch al geen merkengek en daar hebben ze alleen maar merken! Liefs Sinnamon
Aldi en Edah, en dan meestal nog naar de Turkse winkel voor vlees, groenten en de echte Turkse producten. Maar ik hoor niemand hier over bv de chocolade van de Aldi. Ik hoor wel mensen roepen cola moet echte cola zijn (heb ik ook, dus koop hem ook niet bij de aldi), maar als je bv naar het snoepgoed van Aldi kijkt (de chocolade dus) daar kan geen AH tegenop! Echte duitse chocolade! En wat te denken van de toetjes (bekertjes yoghurt met vruchten, de mousse mmmmmmmmm!). Verder koop ik altijd de energie drink (vind mijn man lekkerder dan red bull) en wc papier ed! Niks mis mee! Oja, ook de Aldi alkaline batterijen schijnen 1 van de beste te zijn, en niet duur!
jemig zeg wat zijn er nog veel vreemde supermarkten (voor mij dan voor jullie heel normaal natuurlijk hahaha) ik dacht dat er altijd maar standaard waren super,ah,edah,lidl en aldi dat soort dingen hahahha hier hebben wij de ah,lidl,aldi en lekker laag dus wij hebben genoeg keus!!! ik vind booschappen toch wel belangrijk dus neem er ook echt wel de tijd voor!!! heb geen zin om te gaan haasten ofzo... xxx
Ik ben heel lui wat dit betreft. Ik heb maar een dag vrij door de week en daarom vind ik het fijn om alles dat MOET zo effectief mogelijk te doen. Bij ons in de buurt is een grote Jan Linders, die alles heeft, dus ik haal daar alles in een keer. Misschien niet het voordeligste voor mijn beurs, maar zeker wel voor mijn tijd en wellicht ook voor de benzine ! Ik durf alleen die zware krat met boodschappen echt niet meer te tillen. Ik doe nu dus alles in het karretje en heb in de auto een aantal stevige boodschappentassen. Dan doe ik de boodschappen van het karretje in de tassen, zo dat de tassen niet te zwaar zijn. Dan hoeft mijn man niet steeds mee en krijg ik de boodschappen toch verantwoord thuis. Hoe doen jullie het ? Groetjes, Nikki F
Ik doe mijn boodschappen voornamelijk bij de C1000, af en toe naar AH, Jumbo en Super de Boer. Ook heb ik een Makro-pas, maar daar koop je altijd meer dan je nodig hebt.
Ik ga 99 van de 100 keer naar C1000. Wij hebben 1 kleine c1000 vlakbij en 1 supergrote maar een klein beetje verder weg. Vind het een superwinkel en de prijzen zijn ook leuk. Aldi en Liddl doe ik ook af en toe en durf ook gewoon zeeman en wibra binnen. Schaam ik me echt niet voor. Gr Otje
Wij gaan naar Dirk van den Broek en voor wc-papier en brood naar de aldi. De olijfolie en soja-produkten haal ik weer bij A_H Kleren voor Lars bij Zeeman, Wibra, Prenatal, H en M, Hema, Mexx enz enz. Net waar ze leuke kleren hebben en wat mijn portemonne toelaat haha
Hier in het dorp zit helaas geen lidl anders had ik daar zeker de meeste boodschappen gedaan. Nu ga ik veel naar de plus ( zit in het dorp ), en af en toe gaan we naar de aldi voor grotere hoeveelheden.
de tijd dat ik bekkeninstabiliteit had en de 6 trappen niet kon beklimmen bestelde ik mijn boodschappen bij AH online deze kwamen alles netjes boven brengen tot in me keuken alleen voordelig voor de knip was het niet echt , maar voor mij toen wel de idiale oplossing
Aangezien wij in een dorpje wonen en alleen een buurtsuper hebben die veel te duur is, moet ik meestal naar Emmeloord voor mijn boodschappen en daar hebben ze een grotere winkelvaria. Dus ga ik regelmatiger naar de Lidl omdat daar de rijen minder lang zijn dan bij de Aldi (ze zitten practisch naast elkaar ). De Action zit ertussen en met kinderverjaardagen is dit ook handig. Verdere boodschappen doe ik bij de supermarkt die de beste aanbiedingen van de week heeft. Ik moet er toch voor rijden dus maakt dat niet zoveel uit. Alleen als de C1000 goede vleesaanbiedingen heeft voor in de vriezer, ga ik daarheen want die ligt het verst weg voor mij. Verder kijk ik goed in de folders voor aanbiedingen maar ga niet voor 1 ding zover rijden. Een combinatie bezoek dus eigenlijk altijd en in principe 1 keer per week dus een ritje Emmeloord a 12 km enkele reis. Ik ben in het rijkelijke bezit van een eigen auto dus dat is mooi makkelijk en hij rijdt op gas ook nog. Voor zwemlessen van de kinderen moet ik ook buiten de plaats dus ik moet er niet aan denken ( en ben het ook niet gewend) om alles met de bus te doen.
ik doe de meeste boodschappen bij aldi en zoals chips koeken en sommig drinken haal ik bij de nettorama of bij de coop kuzz anita
meestal c1000, soms aldi of liddl (ligt eraan of ik in de stad ben). En ik ben een enorme fan van de markt. groenten en fruit haal ik daar het liefst evenals kruiden. Oh, de chinese supermarkt in Eindhoven is ook een aanrader, voor meer exotische dingen, reuzegoedkoop!
Hoi Debbie, Bedankt voor je antwoord ! Dat is natuurlijk ook een goede optie, on-line bestellen van alles ! Ik zal het onthouden, mocht ik op een bepaald moment niet meer met mijn tassen overweg kunnen ! Groetjes, Nikki F
en wat besteden jullie dan per week aan de booshappen.... ikke ga altijd naar de liddl en voor de dingend ie ze daar niet hebben of ik niet lekker vind naar de jumbo of anders naar de janlinders of c1000 ik ben per week tyochwel een 50 euro kwijt denk ik ongeveer
Ik doe altijd mijn boodschappen bij super de boer. Zit hier lekker dicht bij. Vin de aldi zo rommelig! Wij zijn tussen de 50 en de 75 euro per week kwijt aan boodschappen ongeveer, denk ik. Eerder 50 dan 75 euro. Liefs meliske
ik doe mijn boodschappen bij de lidl ,aldi, AH en ik ga ook gewoon naar action, zeeman, wibra en ik schaam me nergens voor hoor ze hebben daar wel leuke spullen om door heen te sneupen en dat ik nog in west-friesland woonde (noord-holland) ging we altijd naar de lidl en deen(medemblik of opmeer) of naar de spar bij ons in het dorp (voorheen amax)
Ik doe de meeste boodschappen bij C1000. 1 keer in de twee weken een keer aldi of lidl, en dan een flinke kar vol, want ik vind dat er weinig verschil zit tussen merksapjes e.d. en aldi. De zuivel is trouwens ook gewoon goed. Ik vind het onzin dat mensen niet naar de aldi durven, je bent een dief van je eigen portemonnee denk ik, als je altijd de dure supermarkt opzoekt
ja dat mensen niet na de aldi of lidl durven vind ik ook onzin. Iederen haalt boodschappen waar je het zelfst het prettigst vind. Niks aan trekken van wat de rest vind.
Wij gaan altijd naar Lidl en C1000. Wat er op het boodschappenlijstje staat en we niet bij de Lidl kunnen krijgen dat haal ik bij de C1000. Bijvoorbeeld vlees of bijzonderheden wat eten betreft... En als ik wat vergeten ben dan haal ik doordeweeks het gauw even bij AH, die zit dichtbij...