boodschappen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wij doen altijd onze boodschappen bij de AH of de Hoogvliet, het ligt eraan waar ik die dag in de buurt ben en bij AH hebben ze gewoon een heel groot assortiment qua vegetarische producten... Tjeetje zeg, m'n vriend en ik zijn maar saampies en zijn gemiddeld aan boodschappen zeker 85 euro per week kwijt :oops: Moet ik wel bekennen dat ik zo'n A-merken muts ben hoor, ik weet van onszelf dat we flink zouden kunnen besparen op de boodschappen, maar zolang dat niet nodig is ben ik dat ook zeker niet van plan...

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Bij welke supermarkt halen jullie de boodschappen? Ik kom meestal bij de Plus omdat die het dichtst bij is, mijn man wil nog wel eens naar de AH gaan. Verder hebben we in het dorp nog een C1000, Dekamarkt en Aldi maar daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest.

Omdat we belachelijk veel geld uitgeven aan boodschappen (ruim 400 euro per maand) wil ik echt gaan bezuinigen en efficienter gaan inkopen. Nu kopen we vaak per dag ons avondeten en moeten regelmatig wat weggooien :oops:

Mijn zusje heeft het telkens over de Aldi maar ik dacht altijd dat ze daar geen groenten/vlees etc hebben?

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik haal het meeste bij de aldi en de lidl , groente fruit en kip op de markt. Lekker voordelig allemaal, wij geven ongeveer hetzelfde als jij uit aan boodschappenmaar dan met 4 (schoolgaande) kidneren :p

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik haal boodschappen bij Vomar of C1000 maar snoep en chips haal ik bij Lidl.

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hmmm aldi heeft toch altijd wel een groentenaanbod enne in beliê hebben ze slagerij renmans eraan verbonden. Is niet bij elke aldi winkel maar in herentals is er wel 1. Echt een vleestoog, dus je kan beslissen welk plakje vlees ze voor jou moeten oppikken. Ik verkies dit nog altijd boven al het andere voorverpakte gedoe in supermarkten.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik kom bij de AH, C1000 en af en toe bij de Aldi om pakken vruchtensap in te slaan en chocoladereepjes :)
    Als ik bij mijn ouders ben en ik doe daar mijn boodschapjes ga ik naar de Edah, Jan Linders of de Jumbo.
    Dus ik ben wel van alle markten thuis ;)

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik ga naar de Vomar omdat die 30 meter van mijn huis vandaan is.

maar bij de Aldi hebben ze heerlijke biefstuk en ossehaas uit de vriezer. is duits he en duitsers staan bekend om hun goeie vlees.
    helaas moet ik de biefstuk nu laten staan....

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij doen boodschappen bij C1000, Aldi en Lidl.

9. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Wij doen de boodschappen bij de AH, Hoogvliet of C1000

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik doe de boodschappen bij de lidl en de poi-mar.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik doe de boodschappen bij Deen, maar ga vanaf volgende week eens kijken hoeveel wij kunnen bezuinigen door naar de Lidl te gaan. Ben zelf ook erg benieuwd.

12. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    De meeste dingen bij Bas van der Heyden. Verder nog een aantal dingetjes bij de Aldi.

13. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    ehm nou wij gaan naar de AH en de aldi enne naar de turkse winkel voor vlees (hallal namelijk). verder halen we eigenlijk bijna altijd groente en fruit op de markt. En het is maar net waar ik in de buurt ben want ik kom eigenlijk ook regelmatig bij de edah en de c1000...

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

uuhh wij bij Bas van der Heide en C1000

15. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij gaan naar Jan Linders en de Aldi. Wekelijks naar Jan Linders en eens in de zoveel tijd naar de Aldi voor houdbare/diepvriesspul.

Pim

16. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi,
    Ben net weer boodschappen weesten doen, fruit bij de groenteboer, brood bij de bakker en vlees had ik genoeg mar haal ik anders bij de slager. En de rest van de boodschappen halen we bijde c1000. Vind het een fijne winkel.
    groetjes fredje

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wij halen onze wekelijkse "grote" boodschappen bij de nettorama. Als ik zo wat kleine boodschapjes nodig heb, ga ik even snel naar Super de Boer, die ligt hier om de hoek. Tevens is die Super van mijn schoonbroer dus ook als ik eens ziek ben of iets dergelijks kan ik opbellen en krijg ik t thuis geleverd (altijd handig ;) ) en mochten we luiers of iets belangrijks niet meer in huis hebben op zondag, volstaat 1 belletje ook genoeg om op zondag iets geleverd te krijgen =D>
    Vlees blijf ik altijd het lekkerst vinden van bij de slager.

Liefs Angela.

18. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Wij gaan meestal naar de C1000, is bij ons een erg fijne winkel en ze hebben vaak meer/langer wat wij nodig hebben dan de Appie, grijpen bij AH erg vaak mis op stokbrood :)
    Verder is er bij ons nieuwe huis een Lidl en een Aldi in de buurt dus waarschijnlijk gaan we daar dan ook vaker naartoe, is nu zo'n mijl op zeven

19. Female

Female Niet meer actief

Lidl en alles wat ze daar niet hebben bij de C1000

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik haal alles bij super de boer.

vind het niks om bij de aldi te shoppen, vind het zo'n onlogische rommelige winkel.

Deel Deze Pagina