Dat was het hier vroeger ook maar kvindt nie trommelig meer en voor dat prijsverschil boeit me dat niet!
ik doe de boodschappen het meest bij de liddl en voor de koffiepads en sommige a merken ga ik naar ah en eens in de zoveel tijd naar de c1000 om een voorraadje vlees te halen voor in de vriezer groetjes baby blues
Ik doe me boodschappen meestal bij de AH, soms bij de plus... Ik haal alles bij de Albert, vlees groente brood alles. En voor mijn theedoeken, en schoonmaakdoekjes ga ik naar de Zeeman! Ode aan de zeeman want de microvezeldoeken zijn top! O ja bij de wibra moet je zijn voor de dusty (ontvetter, spuit fles met geel spul) dat is ook superspul!
Wj gaan altijd naar de C1000, en voor bepaalde dingen naar de Lidl en de Aldi. Wij vinden het vlees bij de Lidl lekkerder dan bij de C1000 Gr.
Liefst naar AH (meestal 1 x per week), maar ook naar Lidl en andere winkels. Groente/fruit/vis wel eens op de markt. Ook wel naar slagerij, bakker, groenteboer etc. Kortom, nogal wisselend.
Hier alle grote boodschappen wekelijke boodschappen (frisdrank, chips, beleg etc etc) bij Bas van der Heijden. Die zit hier vlakbij, voorheen aan het einde van de straat...super makkelijk, maar zorgde wel altijd voor drukte. Nu zit ie elders en gaan m'n vriend en ik 1x per week samen erheen. De 'lekkere' dingen zoals ik dat altijd noem kopen we bij Albert Heijn (zoals het Brood Pain de Boulongne ) Door de weeks aanvullingen bijv bij de C1000. Mirre
Nou ik doe ook gewoon mijn boodschappen bij de Aldi en de Lidl! En voor bepaalde dingen die je daar niet kan krijgen ga ik naar de Sanders. Allemaal wel goedkope supermarkten! En ik vind de producten ook goed hoor, nog geen klachten van mijn mannetje gehad duzz! haha