Hebben jullie dat ook vakantie komt eraan wij gaan lekker al 3 juni naar de zon en ben nu al aan het aftellen, en met al die lekkere zonneschijn hier kan het me niet snel genoeg gaan. We hebben gewoon leuke tijden in het verschiet verheug me erop sorry hoor enthousiasme moest ik even delen
wij gaan pas in September dus dat duurt wat langer maar dat aftellen doen we hier ook. nog iets meer dan 7 maanden
Wij gaan op 9 maart naar de zon, dus vanaf morgen nog precies 2 weken wachten! En jaaaaaa ik tel ook af!!
Wij gaan 26 juni lekker 2 weken naar Frankrijk, en ook hier zijn we al een tijdje aan het aftellen..... We hebben in november vorig jaar al geboekt
Ik ga 8 maart 4 dagen met mijn zoon naar Texel en hiervoor ben ik ook al flink aan het aftellen!! 23 juli 2 weken Italië, we hebben er zin in!
lekker he al die vakantie plannen, vindt alleen het boeken al leuk en dan ga ik vaak recensies zitten lezen op internet van de camping en de omgeving dan waan ik me helemaal in de vakantiesfeer en je beleeft er nog lol aan ook
Wij zijn ook al een hele tijd aan het aftellen. Volgens de plannen zitten wij vanaf 29 mei in Kraamland, maar ik heb vernomen dat er nog weleens speling kan zitten in de tijd van aankomst (zowel te laat als te vroeg) dus wij laten ons verrassen
ben ook een afteller wij gaan eind april lekker 2 weekjes parga www.parga.com heeeeeerlijk en eind mei 2 weken kramperen op camping de paal in bergeijk september zal nog wel weekje vliegen worden maar weet nog niet waarheen afgelopen september curacao geweest maar dat gaat m niet meer worden hoor! niet mijn eiland
Ik tel ook altijd af voor de vakantie.. helaas heb ik vrijwel nooit vakantie Nu tel ik af naar mijn verlof in juni!
Hihi, ik leef van vakantie tot vakantie... Vrijdag vertrekken we voor een weekje zon en sneeuw en dan nog vier en een halve maand wachten op 3 weken zonnig Frankrijk.
Vrijdag ga ik al een weekje naar de zon in Israël Dus is niet meer zo veel aftellen. En dan op 11 juli gaan we gezellig 2 weken weg met de vouwwagen. Nu ook al zoveel zin in!